Zoals altijd een snelle en goede service. Er wordt duidelijk uitgelegd wat het probleem is. En vooraf, indien mogelijk, wordt er een prijsopgaaf van de eventuele reparatiekosten gegeven. Dat is erg fijn!

Deskundig en snel geholpen

Prima garage, zeer deskundig geholpen tegen een betaalbare prijs.

Vakkundig,vriendelijk,fijn bedrijf wat een goed gevoel achterlaat.

Keurig net bedrijf,bij binnenkomst goede sfeer in showroom. Ruime keuze in occasions. Goede verkoper. Zakendoen met van Dijk autohuis heeft bij mij een goed gevoel gegeven. Ik zal dit bedrijf ook zeer zeker aanbevelen bij anderen.

• Reden bezoek N.v.t.

Snel geholpen

Vertrouwd zoals altijd

Het was weer tijd voor een nieuwe auto. Net zoals mijn vorige auto ook deze weer hier gehaald. Zoals ook met mijn onderhoud ook hier weer super geholpen. En de auto werd weer keurig afgeleverd. Geen zakelijke praat gewoon gezellig de auto ophalen met een lach. En net als mijn vorige auto zal ook deze weer naar alle verwachtingen voldoen. Super blij mee en hoop er nog jaren plezier van te hebben! Bedankt weer voor jullie super service.

Betrouwbaar en goede service

Ik ben bijzonder goed geholpen en gastvrij ontvangen. Er wordt meegedacht met de klant met aandacht voor diens wensen, waardoor je als klant het gevoel krijgt dat je serieus wordt genomen en men niet alleen bezig is met het verkopen van een product. Kortom, een aanrader.

Top autovakgarage ..!!!!

Mooi pand,,zeer nette auto's,,zeer vriendelijk personeel,,en uitstekend geholpen.. Aanrader !!!

Topbedrijf!

Op een leuke manier een auto gekocht,alles is profi afgehandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweldige, vakkundige en snelle service!

Reeds een occasion gekocht bij een ander bedrijf en direct bij Autohuis van dijk gebracht voor reparatie, controle en een beurt! Binnen twee dagen alles opgelost en goed contact gehouden! Ik breng voortaan al mijn auto’s naar dit bedrijf! Geweldige service met top monteurs!

Fijn persoonlijk advies en vriendelijke ontvangst

Goede prijs/kwaliteit verhouding met geruststellende garantie voorwaarden.

Heel goed geholpen en een goede service

Goede services

Fijn bedrijf vriendelijk en behulpzaam

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super vriendelijk en professioneel geholpen!

Bij binnenkomst werden wij warm onthaald door het personeel. Wij kwamen voor een specifieke auto, maar na een rondje door de showroom hadden wij ook een andere auto op het oog. De verkoper keek goed naar onze behoeftes en gaf ons een eerlijk advies. Wij konden gelukkig meteen een proefrit maken. Toen we besloten hadden de auto te kopen, werd alles gereed gemaakt en konden we een afspraak maken om de auto op te halen. We zijn erg te spreken over de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van Autohuis Van Dijk. Wij gaan zeker mensen aanraden hier een auto aan te schaffen!

Fijn bedrijf

Met mijn vorige auto ook altijd het onderhoud bij Nissan binnenmaas (nu van Dijk) laten verzorgen. Ze zijn geen Nissan dealer meer, maar voor mijn nieuwe qashqai laat ik het onderhoud opnieuw door hen verzorgen. Prima en eerlijke service.

Geen min punt.

Ik ben volledig tevreden met de dienst van Autohuis van Dijk. Ik kom al jarenlang hier een nooit een slechte ervaring gehad. Effectief, efficient, professioneel en vriendelijk.

Eerlijk advies en zeer goede service!

Zoals het hoort..... ;)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klant vriendelijk geholpen

Gewoon goed

Mooi bedrijf met een goede uitstraling en zeer klant vriendelijk.

Fijne verkoper

Heel goed geholpen niet opdringerig

vriendelijke en ervaren mensen.

representatief .deskundig en vriendelijk

Mooie auto’s staan vriendelijk goede service

Goede indruk Mooie auto’s staan Vriendelijke mensen

Meteen goed geholpen.

Wat er ook is, je wordt netjes te woord gestaan en er wordt snel een afspraak ingepland.

Voldoet aan mijn verwachting

Vriendelijke medewerkers. Vakbekwame monteurs en uitstekende service.

Open, eerlijk en transparant

Ik ben zeer tevreden over de verkoper en de service die geboden is. Het personeel is vriendelijk en natuurlijk ben ik ook zeer tevreden met de aankoop van mijn auto bij deze garage!

Boonsweg 9

3274 LH Heinenoord