Beste Dinie, Wij vinden het bijzonder spijtig dat, na alle jaren dat u vaste klant bij ons bent geweest, u nu zo ontevreden bent over de door ons geleverde dienst. Na het doen van een prijsopgave heeft u ons toestemming gegeven voor het vervangen van de banden. Achteraf bent u de markt verder gaan verkennen en bent tot de conclusie gekomen dat, elders voor minder geld, de banden ook vervangen hadden kunnen worden. Zoals in het gesprek dat hierop volgde aan u is aangegeven kunnen wij simpelweg niet concurreren tegen een bandengroothandel die de banden met duizenden tegelijk inkoopt. En in dit gesprek hebben wij inderdaad dus ook gemeld u niet in de eerder opgegeven en door u geaccordeerde prijs, tegemoet te kunnen komen. Spijtig genoeg voldeed deze uitleg niet aan uw wensen en verwachtingen waardoor het gesprek inderdaad een vervelende wending kreeg. Onze oprechte excuses dat dit is gebeurd, het is nimmer onze intentie om met klanten in onmin te komen. Tenslotte zou onze directeur/eigenaar Rogier van Dijk u terugbellen, maar nog voordat dit kon plaatsvinden heeft u helaas al deze review geplaatst. Eerst zou er namelijk overleg moeten zijn met onze werkplaatsreceptionist en Rogier over de voorgevallen feiten, er zat echter een weekend tussen waardoor dit gesprek nog niet had kunnen plaatsvinden. Inmiddels heeft Rogier van Dijk wel contact met u opgenomen en voorgesteld om op een geschikt moment samen te komen om één en ander uit te spreken. Al met al vinden wij het erg vervelend dat u als gewaardeerde klant ontevreden bent over ons bedrijf en spreken de hoop uit dat met deze heldere uiteenzetting u meer begrip voor de situatie zult krijgen en onze relatie kan continueren. Graag tot ziens. Met hartelijke groet, Nico Bijl
Beste Richard, wat fijn om zo'n goede review te mogen ontvangen! Jullie hebben een schitterende auto gekocht en hierbij nogmaals heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst namens het gehele Autohuis van Dijk team. Met vriendelijke groet, Oscar
Beste Michel, fijn te vernemen dat je het zaken doen met ons zo positief hebt ervaren, hier doen wij dan ook iedere dag weer ons uiterste best voor! Ik wens je nogmaals heel veel plezier met de prachtige auto die je hier hebt gekocht. Met hartelijke groet, Oscar
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat u het zaken doen met ons als zeer positief heeft ervaren. Namens het gehele Autohuis van Dijk team nogmaals veel rijplezier met uw nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.