Heel goede ervaring

Wij zijn op een vriendelijke, deskundige en plezierige manier geholpen.

• Bereikbaarheid

Klant vriendelijk en heldere uitleg

Heldere uitleg gekregen, bereikbaarheid is goed en zaken correct afgehandeld

Duidelijk

Kundige mensen die meedenken en de tijd nemen om alles rustig uit te leggen

• Bereikbaarheid

Onze ervaring is meer dan goed.

Wij hebben een uitstekende ervaring met de rivieren Notarissen in Dussen. Met name mevr.mr.M.Dalmijn-Verkooyen heeft ons geweldig geholpen.

Vlot, vriendelijk, klantgericht.

Vlotte respons, vriendelijk en bij ons passend informeel contact, rustige en goede toelichting, advies goed passend bij onze vraag.

Duidelijk en goed geholpen

We zijn vriendelijk, duidelijk geholpen

Prettige gesprekken

Wij hebben goede en begrijpelijke adviezen en uitleg gehad. De gesprekken waren prettig, ter zake maar ook persoonlijk. Jammer was dat voor de eerste afspraak een lange wachttijd was.

Prettige en duidelijke communicatie

Fijne en prettige communicatie tijdens met maken van een testament. Duidelijke uitleg in leken taal en goede tips die erin verwerkt konden worden.

• Bereikbaarheid

Goede voorlichting en fijne mensen. Vanmorgen wel besproken dat het jammer was dat we geen nieuwe concept aktes kregen bij het doorgegeven van aanvullende informatie.

• Bereikbaarheid

Moderne notaris, die snel schakelt

Moderne notaris, met niet te lange wachttijden

Goede vriendelijk service

Vriendelijk ontvangst, lekkere koffie en thee, deskundig personeel. Goede uitleg en prima afwikkeling.

Fijne service

Fijne service, vooral het meedenken over de constructie waarin mijn wensen zijn gegoten.

• Bereikbaarheid

Verloop van de gehele koop was uitstekend. Ik vond het ook zeer fijn dat wanneer ik belde, omdat ik iets niet kon begrijpen in de overeenkomsten, alles uitgebreid werd toegelicht. Hele fijne samenwerking!

• Bereikbaarheid

Duidelijke toelichting, professioneel, snel /flexibel en aantrekkelijk qua prijs

In de laatste maanden van het jaar zijn wij goed en professioneel geholpen bij de totstandkoming van een akte van oprichting voor een B.V.. Het advies was persoonlijk op maat, tijdig verstrekt en goed voorbereid.

Echt super!

Je wordt echt gehoord en snelle terugkoppeling op je vragen.

• Bereikbaarheid

Goed advies en zeer duidelijke uitleg.

Goed advies en zeer duidelijke uitleg.

• Bereikbaarheid

We zijn goed en duidelijk geholpen

Met al onze wensen is rekening gehouden, alles werd duidelijk uitgelegd.

Meedenkende notaris

Wij zijn voor testament en huwelijkse voorwaarden bij de notaris geweest. We zijn goed geholpen, er werd meegedacht. Op t laatste moment, moest er nog iets aangepast worden waar we niet aan gedacht hadden. Ook dit werd geregeld. Ook is er afterservice, ieder jaar volgt er een uitnodiging, om te checken of alles nog klopt. We komen een volgende keer weer bij deze notaris.

• Bereikbaarheid

Top notariskantoor, persoonlijke benadering, prettige sfeer.

Ondanks dat het opmaken van redelijk standaard testamenten waarschijnlijk dagelijkse kost is voor een notaris werden we niet als " nummer" behandeld en voelde het ook niet als " lopende band-werk" van de notaris. Integendeel. Er werd in het eerste gesprek alle tijd genomen voor het geven van goede adviezen en antwoorden op onze vragen. Tot onze verrassing nam notaris mr. Bongers ook later voor de ondertekening ook alle tijd om het testament nog eens rustig door te nemen in voor ons begrijpelijke taal. Absolute aanrader!

• Bereikbaarheid

Een zeer prettige samenwerking bij testament.

Bij het opmaken van ons testament zijn wij zeer goed en geduldig geholpen en bijgestaan ons testament te laten vaststellen.

Perfecte samenwerking, snelle afwikkeling

Binnen 4 maanden na het overlijden van mijn man was alles gereld, incl. het passeren van de aktes en de aangifte erfbelasting, geheel volgens de diverse afspraken en conform de vooraf afgegeven begroting. Vragen tussendoor werden snel en vakkundig beantwoord. Mijn kinderen en ik zijn zeer tevreden.

Goede uitleg over alles

Ze leggen alles goed uit,zodat je het beter snapt. Is een goed notariskantoor.

• Bereikbaarheid

Super professioneel en zeer vakkundig geholpen

Zeer prettige ervaring gehad en zeer goed voorgelicht ,en alles besproken wat de mogelijkheden waren ,zeer hartelijke man.

Geven goede duidelijke informatie

Ze zetten juridische taal om in 'Jip en Janneke'- taal. Komen afspraken na.

Goed en snel behandeld

Ik ben zeer tevreden mel de geleverde behandeling, ik doe altijd mijn zaken bij de zelfde Notaris, en ben zeker niet van plan dat te veranderen bravo.

Van Randwijklaan 49 4251 VT Werkendam

Over Notarisscore.nl