perfecte afwerking

geen poespas maar gewoon recht voor zijn raap

Service van begin tot eind!

Heel goed geholpen van het begin van zoeken naar een auto tot het eind van leveren van de auto, top service dankjewel!

Titel: Uitstekende aankoopervaring met een tweedehands Renault Trafic

Ik ben onlangs de trotse eigenaar geworden van een tweedehands Renault Trafic, gekocht via Marktplaats, en ik kan niet blijer zijn met mijn aankoop! De verkoper koen was uiterst professioneel, vriendelijk en transparant gedurende het hele proces. De Renault Trafic zelf is in uitstekende staat, precies zoals beschreven in de advertentie. Het is duidelijk dat de vorige eigenaar er goed voor heeft gezorgd. De motor loopt soepel, de carrosserie is onberispelijk en het interieur is netjes en schoon. De verkoper nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en gaf me zelfs een grondige rondleiding door de auto. Ik waardeerde echt de eerlijkheid en openheid van de verkoper over de geschiedenis van de auto. Het ophalen van de auto was ook een fluitje van een cent. De verkoper was flexibel met de ophaaltijden en de locatie was gemakkelijk te vinden. Al met al was het een zeer positieve ervaring. Ik zou deze verkoper zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare tweedehands auto. Bedankt voor de geweldige service en de fantastische Renault Trafic! ```

Man van zijn woord

Ik heb hier een Transporter gekocht. Een open en eerlijk verhaal. Alles is bespreekbaar, maar hij blijft wel realistisch. Zeker een aanrader

Vriendelijk goed geholpen

Net geholpen en duidelijke afspraken na gekomen

Gewoon goed!

Top ontvangst, en enthousiast geholpen! Auto top afgeleverd.

Top service en gastvrijheid

Van de week bij KM Automotive een auto aangeschaft. Super service en heel klantvriendelijk. We kregen gelijk antwoord op alle vragen welke we nog hadden betreffende de auto. Ondertussen lekker kilometers aan het maken in een betrouwbare en zeer nette auto. Dikke aanrader !!

Snel duidelijk en vertrouwelijk

Een betrouwbare snelle eerlijke partner voor bedrijfsauto’s

top kerel, top service

Zeer vriendelijk, juiste afspraken , stipt in alles wat hij doet

Doet wat hij zegt

Met Koen kan je afspraken. Vriendelijk in het zaken doen. Neemt de tijd voor.

Fijne afhandeling van een mooie auto met goede service

Open en eerlijk contact gehad. Gaf alle info waar ik om vroeg en auto is zoals beschreven. Nette auto gekocht met prima service. Zeker aanrader

Hebben hier onze Audi q5 gekocht Deal was snel rond en goed geregeld!

Zeer goede ervaringen met Koen

Zeer prettig zakendoen!

Auto precies zoals omschreven, snelle en fijne afhandeling

Eerlijk

Betrouwbaar

Super goed geholpen

Altijd vriendelijk / meedenkend en eerlijk. Ik ben zeer tevreden met mijn auto. Dit bedrijf is de puntjes op de i. Hier kan je gerust je auto aanschaffen.

Perfecte service

Zeer fijne ervaring, eerlijke man met zeer mooie collectie auto’s

Top ervaring, snelle service, flexibel en betrouwbaar.

Prettig openhartig

Relaxed prettige manier om een auto te kunnen kopen. Geen snelle praatjes maat prettig zaken doen met iemand die doet wat hij zegt.

Super correct/oprecht en heel betrokken

Precies hoe je wilt dat je op een oprechte en eerlijke manier geholpen wilt worden. Ook na de verkoop blijft Koen erg betrokken en bereidwillig. Ik zou het iedereen aanraden om hier een auto te kopen.

Top bedrijf..... en Koen is zeer klantvriendelijk en meedenkend!!!!

- Tiguan laten importeren......Van begin tot einde SUPER geholpen.

Topservice

Bij KM Automotive onze nieuwe auto aangekocht en zeer tevreden over de werkwijze en goede service van Koen, zeker een aanrader.

Zorgvuldig en klantgericht

Het eerste contact verliep al meteen prettig. Koen communiceert vriendelijk en duidelijk en hij komt zijn afspraken na. Nadat ik een keurige en aantrekkelijke aanbieding had ontvangen heb ik een proefrit gemaakt en ook daarbij was niets teveel. De deal was snel rond en het voelde goed. Het proces rondom de aflevering verliep ook heel klantvriendelijk. Koen zet net dat stapje extra dat strikt genomen niet nodig is, maar waardoor je wel het gevoel hebt dat je met een autobedrijf te maken hebt waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Echt top! Hier kun je met een gerust hart een auto kopen.

TOP! Helemaal goede ervaring

Ik heb hier een maand geleden nieuwe auto gekocht. Professionele en vriendelijke service. Koen legt alles netjes uit van de auto. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto. Dankjewel