Heel fijn en oprecht

Kan het aanbevelen, allemaal aardige en lieve mensen.

Vlotte afhandeling zonder problemen

Na aanmelding werden wij eerst benaderd door een mediator die een samenstelling heeft gemaakt van onze wensen bij de scheiding. Hierna hebben wij deze ondertekend en was de scheiding vervolgens heel snel geregeld zonder dat wij daar verder iets aan hebben moeten doen.

alles duidelijk en snel

Jullie werk was zeer accuraat, tijdig en duidelijk

Niets is gratis

Als je met gratis adverteerd dan moet het volgens mij ook niks kosten het heeft mij een hoop geld gekost Mvg gh terschegget

Snel geholpen

Scheiding snel geregeld ,

GEWELDIG

Top,geweldig,snel,duidelijk

Heel goed geholpen

Goede advocaat en mediator snel geregeld en netjes

Duidelijk en heel behulpzaam

Contact verliep via telefonisch of mail contact. Alles wordt goed uitgelegd en snel in werking gezet.

UITSTEKEND

Gewoon goed geholpen

Gewoon goed geholpen en geen problemen gehad. Was ook een tolk geregeld ivm mijn ex man.. Italiaanse afkomst. Dus de convenant was goed uitgelegd in het Italiaans

goed geadviseerd

Duidelijk, steeds overleg over de mogelijke consequenties van beslissingen

Snel en kosteloos

Snelle manier van werken! Alles ging vlot.

Een (fijne) manier van scheiden

Online scheiden is weer eens wat anders, heb het persoonlijk als prettig ervaren geen gedoe met rechtbank etc, je word goed begeleid online. Vrij snelle afhandeling en scheelde een hoop geld. Gratis scheiden was voor mij het enigste positieve aan het hele gebeuren.

Snel en makkelijk

Binnen maandje gratis gescheiden. Dacht dat eerst nep was. Geld bespaart, gelukkig wilden we beiden snel scheiden zonder hoofdpijn. Nee deze review is niet nep. Doei .

Snel en makkelijk

De scheiding werd snel geregeld , alles was heel duidelijk en makkelijk.

De mensen zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Duidelijke afspraken en snel geregeld

Alles werd duidelijk uitgelegd en behapbaar aan ons doorgegeven. De afspraken werden netjes nagekomen en wij hebben er minimaal werk aan gehad en weinig tijd in hoeven te steken om alles rond te krijgen.

Proces is prima verlopen, zou alleen sneller kunnen.

Proces is prima verlopen, zou alleen sneller kunnen.