Wat een mooi bedrijf en wat een liefdevolle medewerkers. Goede uitleg, duidelijke instructies op papier en filmpjes. Ontzettend blij met het resultaat!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Heb mezelf terug door de haarband met eigen haar !!!

Zo fijn om mijn eigen lange haar te kunnen dragen in een eigen haarband want het verliezen van mijnhaar was heel heftig en op mijn 71e krijg ik nooit meer deze lengte terug. En wat een fantastische begeleiding van Sylvia ook tijdens het knippen. Ik lijk tenminste nu nog op mezelf en draag het los en met een lage staart. Enorm bedankt Toupim en een aanrader voor iedereen die zijn haar gaat verliezen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik ben mijzelf met de Toupim haarband

Gelukkig is het winter en kan ik lekker een muts op ben er heel blij mee!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ziet er prachtig en natuurlijk uit.

Het is een hele mooie oplossing. En keurig geregeld. Nadeeltje is dat het ondanks de zachte band toch niet heel lekker zit en je altijd een muts moet dragen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Beste Lisa, we vinden het heel vervelend dat de band niet fijn zit. We vinden het heel belangrijk dat de band altijd fijn zit. Je geeft aan dat het niet zo is, en dat horen we eigenlijk vrijwel nooit. Dus ik zou je daar heel graag eens over bellen om te kijken of we daar wat aan kunnen doen. Groetjes, Simon

Heel fijn om jezelf weer te kunnen voelen met je eigen haar.

Heel prettig contact met de medewerkers van Toupim. Al het contact is heel liefdevol. Het gevoel om regie te pakken bij het knippen van je haar is zoveel fijner dan wachten op het uitvallen ervan. Bij het ophalen van de haarband werd er alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Zo fijn ook dat het haar zo snel verwerkt wordt op de haarband. Wachttijd is minimaal. Wat fijn dat dit concept bestaat!

Heel blij mee

Heb hem niet vaak op, maar de service was super. We zijn van begin tot het einde heel goed begeleid.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn ervaring met de haarband is zeer positief omdat ik me even niet ziek voel

Mijn ervaring is zeker positief; goede voorlichting en het aanmeldformulier met video’s is duidelijk en toegankelijk. Bij mij ging iets mis met het versturen van het knippakket, maar het werd prima opgelost. Achteraf ben ik blij dat ik naar Amsterdam ben geweest voor het knippen. Heel fijn hoe Sylvia dat deed. De levertijd was, ondanks de jaarwisseling, super snel. Als ik de haarband op heb, voel ik me even niet ziek, kijk ik weer in de spiegel en krijg ik veel positieve feedback.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Natuurlijk weet ik dat ik ziek ben. Maar het feit dat ik deze band kan gebruiken en dat het dan niet meer van verre te zien is door iedereen, geeft mij heel veel zelfvertrouwen. Binnen 10 dagen had ik hem thuis. En het mooiste is dat de verzekering er een groot gedeelte aan mee betaald. Het is een wonder elke x dat ik hem gebruik en in de spiegel de metamorfose zie

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zo mooi, zo snel geleverd

Geen tranen toen mijn haar eraf ging, maar toen mijn haren terug kwamen wel. Wat mooi, mijn eigen haar!! Zo fijn. Zo snel geleverd ook. Ik raad het iedereen aan.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zo blij dat het mogelijk was om van mijn schouderlange haar toch een haarband te kunnen maken. Ik voel mij weer mezelf. In deze onzekere en zware periode geeft dat zoveel steun.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Een zeer goede, wel verzorgde en kundige organisatie.

Een warm, vriendelijk ontvangst aan telefoon en op locatie. Medeleven voor een komende moeilijke en zware tijd en ervaring op gebied van haarwerk van de medewerkers. Een zeer snelle levering van mijn haarband. De haarband maakt dat je je weer jezelf voelt in een moeilijke periode.

Onverwacht blij!

Pas toen mijn haar uit begon te vallen bedacht ik me dat ik toch een haarband wilde. De reactie van Toupim was snel en fantastisch! Op het laatste moment mijn haar nog kunnen redden om er een haarband van te maken.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Prettig en betrokken contact helpt je echt in moeilijke tijden.

Het verliezen van je haar vind ik bijna het meest confronterende in het hele chemo-proces. Vanaf het eerste contact met Toupim loopt het prettig. Antwoorden snel en het voelt erg betrokken. Instructies zijn duidelijk en het resultaat is ook zo mooi en natuurlijk. Toupim kijkt naar hoe je je haar droeg voordat het afgeknipt werd en daarom voelt het meteen vertrouwd wanneer je het weer op je kale hoofd mag gaan dragen. De haarband geeft je jezelf weer een beetje terug. Dank Toupim! (en dank lieve vriendinnen die mij dit cadeau gaven!)

Geweldige optie!

Ik ben ontzettend blij dat ik mijn haren van te voren heb afgeknipt en er een Toupim haarband van heb laten maken. Dit geeft mij elke dag enorm veel steun en hierdoor ga ik veel gemakkelijker de deur uit nu. Samen hebben we mijn haren gered! Bedankt Team Toupim!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Vreselijk moeilijk maar zo de moeite waard !

Je weet dat het gaat komen ,je haar verliezen van de chemo. Maar voor dat dit gebeurd moet je al beslissen ..wat vreselijk moeilijk was dat. Mijn mooie blonde lokken in kleine staartjes op me hoofd en dan zeggen oké knip maar ..het geluid van de schaar o wat was dat erg …maar nu o zo blij met mijn haarband met mijn eigen haar. Super service van Toupim, heel erg tevreden en dankbaar voor wat hun gemaakt hebben voor mij.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Bij haarverlies de allerfijnste oplossing die er bestaat!

Wat een fijn gevoel dat je dankzij de Toupim haarband weer een beetje jezelf kunt zijn! Na het noodgedwongen afknippen van mijn haar is er door Toupim heel snel een geweldige haarband van gemaakt. Wat een ontzettend fijne ervaring om dat waardevolle pakketje retour te krijgen en het gevoel te krijgen dat je ‘jezelf’ weer kunt zijn! Ik lijk weer op mezelf, dat is zoveel waard! Het voelt als een waar kunstwerkje om je haar op deze manier weer te kunnen dragen! De allerfijnste oplossing in deze zware tijd!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Erg blij met mijn haarwerk

Gezien het snelle traject waar ik plotseling inkwam, was deze service hetgeen wat nog een lach op mijn gezicht kon toveren. Ook al was het nog een beste stap om je haar in te leveren, het is mij nog steeds alles waard om mijn eigen haar te kunnen dragen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Wauw wat expertise en persoonlijke betrokkenheid

Ik ben heel blij met mijn haarband van mijn eigen haar. Ook met de persoonlijke betrokkenheid van iedereen binnen Toupim. Het is een investering die mogelijk niet voor iedereen is weggelegd dus ik hoop dat verzekeraars meer gaan vergoeden. Want ik ben zo blij dat ik met mijn haarband mij op de goede dagen gewoon weer even mezelf kan zijn, zonder dat iemand ziet dat ik ziek ben.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zó blij dat Toupim bestaat!

Via het ziekenhuis hoorde ik van Toupim. Ik wist helemaal niet dat zoiets kon. Ik ben zo ontzettend blij dat ik hier gebruik van heb gemaakt. Zeker nu m’n haar helemaal is uitgevallen, ben ik zó blij met mijn eigen haarband. Ik lijk gewoon weer mezelf. Ik vind het bijzonder hoe Toupim de haarbanden maakt, zoveel precisie komt erbij kijken. Het resultaat mag er dan ook zeker zijn!! Ik zou het echt iedereen aanraden.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik gun dit alle vrouwen die in deze situatie zitten

Door een vriendin ben ik erop gewezen dat er een mogelijkheid was om van je eigen haar een haarband te maken. Mede daarom kwam ik bij Toupin. Voor mij persoonlijk was dit de enige optie, een haarband van mijn eigen haar. De persoonlijk begeleiding tijdens het proces van het haar eraf knippen door Sylvia heb ik als zeer professioneel en fijn ervaren. Iedereen die er werkt is zeer professioneel maar je voelt ook dat er met liefde aan je haarband gewerkt is. Het is een hele stap om je haar eraf te laten knippen maar het hielp om te denken tijdens het knippen 'ik red hiermee mijn haar'. En dat is gebeurd. Al snel kreeg ik een berichtje dat de haarband klaar was. Ik had veel zin om de haarband op te halen. Mijn eigen haarband is echt prachtig geworden en zodra ik deze op heb voel ik me echt weer als mezelf. Voor mijn kinderen was het ook even fijn om mama weer zo te zien. Met trots laat ik de haarband aan iedereen zien. Ik 'gun' dit echt alle vrouwen die in deze situatie zitten.

Heel fijn geholpen

Geen erg tevreden met de haarband, het maakt dat ik weer even mezelf ben. De mensen bij toupim zijn erg vriendelijk en willen je graag helpen. Ze staan open voor vragen en willen echt de tijd voor je nemen. Uiteindelijk hadden ze mijn haarband binnen een week klaar

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mensen zijn verbaasd als ik zeg dat ik mijn haar al kwijt ben als ik de band om heb.

Ik wilde geen pruik omdat ik regelmatig mensen met pruiken zag. Het gaat me niet perse om het uiterlijk maar soms wil je er gewoon even niet ziek uitzien. Even niet aangekeken worden als “patiënt”. Deze haar band leek de optie en is ook de optie gebleken. Het van te voren afknippen maakte dat we als gezin er aan konden wennen. Er een projectje van maakten. Iedereen knipte mee. We waren dichtbij elkaar en zagen elkaar omdat het ziek zijn nu ook zichtbaar werd maar gecontroleerd. De instructies, het opsturen en ontvangen ging prima. Alles was duidelijk en verliep goed. Het dragen was even wennen. Maar het blijft goed zitten en met dunne mutsjes op maakt niemand een opmerking binnen. En is het ook niet te warm. Ik ben heel tevreden!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Het is heerlijk om je eigen haar in je nek te voelen. Een voordeel vind ik ook dat je hem langer kunt dragen dan een pruik want het jeukt niet. Tijdens een periode waarin het soms toch al zo moeilijk is jezelf in de spiegel aankijken en dan ondanks alles toch jezelf zien, heel waardevol. Ben er erg blij mee en krijg ook heel veel complimenten.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik gebruik het meer dan mijn pruik van echt haar

Ben erg tevreden

Wauw!

Het was best lastig om mijn haar af te knippen terwijl het nog niet eens uitviel. Maar wat ben ik er achteraf blij mee… nog geen seconde spijt gehad!