Eerlijkheid duurt niet het langst

Je hebt regels en regels. De verzekeringsmaatschappij past die tot achter de komma toe en houdt geen rekening met de achterliggende gedachte daarvan. Dus als een inboedelschade meldt geef dan expliciet aan dat schade aan het horloge binnenshuis is ontstaan en niet daarbuiten, want dan val je er buiten en wordt schademelding afgewezen. Ik vind dat schade slecht is afgewikkeld en er op geen enkele wijze van meedenken of wijze van oplossen heeft plaatsgevonden. Blaak daarvoor sluit je geen verzekering af, ik heb slecht gevoel over afwikkeling.

Heel prettig en professioneel

Na een aanrijding ben ik snel en klantvriendelijk geholpen en ondersteunt door medewerkers van Blaak. De afhandeling verliep voorspoedig en prettig.

Vlot geholpen

Prima service en fijne communicatie

Prima service en fijne communicatie

top, professioneel en adequaat geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen met het afhandelen van de schade. Het heeft naast natuurlijk het rotgevoel van het ongeluk mij zeker geen extra stress opgeleverd. Dit herken ik van mijn contacten van de Smale en jullie dienstverlening is zeker in dezelfde persoonlijke lijn. Afspraken worden nagekomen wat voor mij ook een belangrijk aspect is.

Klasse

Schade is snel afgehandeld hebben zelf niets hoeven te regelen.

Afwikkeling altijd correct!

Wordt altijd goed geholpen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd.

Snelle en adequate reactie.

Zeer naar tevredenheid

Schade is netjes herstelt en ook de schade expert heeft het Nadien gecontroleert en was tevreden en zodoende is nu iedereen weer blij.

Geen min punten

Altijd tevreden geweest bij blaak.

Goede ervaring

Goed en snel geregeld allemaal Top

Super snel en adequaat geholpen!

Je wordt altijd vriendelijk, professioneel en enorm snel geholpen. Wordt al jaren geadviseerd door Blaak Verzekeringen en ben hier erg blij mee

Met Blaak Verzekeringen runnen we onze rijschool zorgeloos

Via een collega rijschool zijn we in contact gekomen met Blaak verzekeringen. Wij zijn vanaf het eerste moment goed geinformeerd over alle verzekeringen die belangrijk zijn en ervaren de samenwerking als zeer prettig! Ook is Blaak voor ons goed bereikbaar bij vraagstukken en ontzorgen ze ons bij de uitdagingen die een rijschool heeft in de bedrijfsvoering. Wij bevelen Blaak absoluut aan!

Persoonlijke en betrouwbare dienstverlening.

Als ik een probleem heb, of gewoon een vraag omtrent een verzekering ofzo, weten de medewerkers snel wie ze aan de telefoon hebben. Ze zijn deskundig en als ze iets niet weten, zoeken ze het uit en bellen ze terug.

Ik vind dat alles vlot en netjes wordt afgehandeld.

Gelijk goed geholpen

Mijn ervaring met Blaakverzekering is dat de personen die ik aan de telefoon heb gehad heel geduldig en behulpzaam zijn en alles goed uitleggen Altijd vriendelijk en meedenkend Dankjewel Blaakverzekering voor t afhandelen van de schade van mijn auto

Heel netjes afgewerkt

Goed bereikbaar, snelle afhandeling en de tegen partij heeft een heel net telefoontje gekregen of alles oké was en hoe het met de hond ging. Erg lief.

Dank voor snelle afhandeling van mijn schade

Goede service en vriendelijke mensen

Wij zijn al jaren bij Blaak en zijn dik tevreden .Echt een top bedrijf.

prettig en persoonlijk

met geduld en duidelijkheid

goed geregeld

na mijn melding van schade geen problemen bij de reparateur.

Een super goede afhandeling van de schade. Ze hebben alles goed geregeld. Echt top. Maar ze zijn ook vriendelijk en zeer behulpzaam bij vragen en advies.

Snel, klantvriendelijk, resultaatgericht

Snel, klantvriendelijk, resultaatgericht

Altijd goede service

Als ik bel word er altijd goed geluisterd en alles word altijd netjes en snel afgehandeld.Ook altijd vriendelijk.

Klantvriendelijk en deskundig neemt Blaak je zorgen uit handen!

Door ernstige ziekte van mijn man heeft Blaak voor ons de annulering geregeld van een mini vakantie met ons hele gezin tgv ons 50 jarig huwelijk. Op een prettige manier, zodat deze zorgen voor ons werden weggenomen.

Heumenseweg 3 6603 CW Wijchen

Over Blaak Verzekeringen

Bij Blaak Verzekeringen bent u aan het juiste adres voor al uw financiële zaken. In onze vestigingen in Wijchen en Zetten helpen we u met uw financiële vraagstukken over verzekeringen, rechtsbijstand, hypotheken en pensioen. Ons team van betrokken medewerkers staan u bij in elke fase van uw leven. Door u te voorzien van gedegen en professioneel advies, u te helpen bij eventuele schade en problemen en u proactief te helpen (financiële) risico’s te beperken. Zoals het hoort.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.