
Er wordt goed naar je geluisterd en nemen daar ook de tijd voor. Dat plastic scherm bij de balie komt dat helaas niet ten goede…
Vriendelijk en zorgzaam behandeld.
Ik heb het niet op tandartsen, maar Kim stelde me op mijn gemak en vertelde precies wat ze ging doen. Heel fijn!
Gewoon een super goede tandarts. Even op controle en er is een klein gaatje ? Geen probleem dan maken ze dat meteen voor je als er tijd en ruimte voor is.
Ben uitstekend geholpen door zowel mondhygienste als door de tandarts.
Fijne behandeling en zorg.
Ik ben bang voor de tandarts en mondhygieniste. Ik moest nu een gaatje laten vullen, maar ze wisten mij heel goed gerust te stellen. Hierdoor was ik redelijk ontspannen, ze telden iedere keer als ze iets deden in mijn mond, waardoor ik wist dat het niet langer duurde dan iedere keer vier tellen. Dat was fijn. Daarnaast werkten ze zorgvuldig en waren ze geduldig en heel vriendelijk.
Niets complicerends vandaag, snel geholpen. Praktijk is ook oke; altijd een bloemetje op de desk, genoeg te lezen en hygiënisch/schoon. De dames tandarts en assistentes zijn vriendelijk.
Uitstekend....ik ben niet bang maar mocht dat toch zo zijn dan ben ik ervan overtuigd dat ze er alles aan zouden doen om de patiënt gerust te stellen en zeer voorzichtig te werk gaan.
Zijn vriendelijk, leggen precies uit wat ze gaan doen tijdens een behandeling. En vragen of het nog gaat.
Positieve ervaring.
Ik kom er regelmatig de laatste tijd maar ga er met een fijn gevoel heen..Erik is met pensioen maar de dames in kamer 1 hebben dit met verve overgenomen ze stellen je op je gemak wat ik heel belangrijk vind...ga zo door dames
goed en correct geholpen.
25 minuten zitten wachten op mondhygienist zonder dat er gemeld werd dat het ( misschien ) uit ging lopen, ik dacht al is me vergeten. Door de uitloop heeft de tandarts waar ik naderhand heen moest en dus niet op tijd te halen was uiteraard andere patienten geholpen waar ik vervolgens ook weer op moest wachten. Aangezien ik op dat moment niet helemaal gezond was viel het wachten van bijna 40 minuten totaal niet mee. Ik vraag me af hoe er gereageerd word als ik 25 ( +15 ) minuten te laat kom, of dat op prijs gesteld word. Wat me echter enorm gestoord heeft is het feit dat de mondhygienist waar ik zeer tevreden over ben / was verzuimd heeft mij te vertellen dat het de laatste keer was ( na een paar jaar bij hem onder behandeling te zijn geweest ). Voor de nieuwe afspraak te maken werd me dit verteld en later bij de tandarts zelf nog een keer. Waardeloze communicatie.
Afspraak gemaakt en zelfde dag behandeld.
Mijn ervaring. Zowel de tandarts als de mondhygiëne was heel goed,ik werd op mijn gemak gesteld door alle twee.Het was gerustgesteld.ik was minder bang. Goede ervaring Gr Mientje
Heb nu wel een beetje last van een gevoelige kies, maar dat lossen we binnenkort wel op.
Altijd angst gehad. Dankzij dhr winterberg niet meer. Uitstekende uitleg. Op mijn verzoek handmatig gereinigd. De behandelaar is uiterst nauwkeurig, werkt rustig en serieus. Neemt de tijd en straalt rust uit. Respectvolle benadering en geen overbodige kletspraatjes. Heeft veel kennis en legt uit in begrijpbare taal. Dit werkt motiverend.
Prima
De behandeling is prima uitgevoerd
Linda is kundig, legt goed uit wat ze doet, heeft veel geduld bij mijn angst voor de tandarts. Hele vriendelijke benadering, ook door de tandarts (Stephanie) en de tandartsassistenten. Altijd zo geduldig. Ondanks dat ik er met grote angst binnenkom, ben ik erg tevreden.
Mw. van den Beld liet mij platliggen, terwijl ik had aangegeven dat vanwege mijn hart niet te kunnen/mogen. Na aandringen heeft ze de stoel twee centimeter hoger gezet en toen ik zei dat dit nog steeds veel te plat was, zei ze dat ze ook nog moest kunnen behandelen. Totale onzin want mijn tandarts in Vorden doet het zo al jaren. En vroeger deden alle tandartsen het zo. Verder liet mevrouw duidelijk merken dat ze mijn angst dat de losse kroon in mijn keel zou schieten belachelijk vond. Die hoest je er vanzelf weer uit zo zei ze. Wat een tandarts ! Tot slot bagatelisseerde ze de ernst en schadelijkheid van amalgaanvullingen en de effecten voor het lichaam. In haar ogen was het helemaal niet schadelijk om dat binnen te krijgen, ook daarvan liet ze duidelijk merken het onzin te vinden en ook op dat punt werd ik dus niet serieus genomen. Dit terwijl de bewijzen voor de negatieve gevolgen van amalgaanvullingen overal te lezen zijn. Slecht geinformeerde en ondeskundige tandarts die dit niet weet !! Ook had mevrouw geen mondkapje op. Dat deed ze pas op toen ze in mijn mond ging kijken. Tot slot heb ik nog nooit zo'n ondeskundige stoelassistente meegemaakt (ik ben 55 jaar !). Heel hardhandig porren met het slangetje, het deed gewoon pijn en was vooral zeer onaangenaam.
tandarts van den Belt weet wat er speelt, ik kan altijd bij klachten meteen terecht en wordt vaak ook meteen geholpen, zeer tevreden!
Zijn altijd geduldig, vriendelijk, leggen alles goed uit wat ze gaan doen.
Goed advies gekregen over hoe te poetsen met een elektrische tandenborstel
Paulus Potterweg 71
6562 XK Groesbeek
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.