Dat is wel schrikken om te lezen. Is inmiddels de hand weer goed genezen? Bedankt voor de tip, er zal voortaan goed op gelet worden of er bij het tillen van glas handschoenen worden gedragen. We zijn erg blij met de 9 en de aanbeveling.
Voor de eerste keer inmeten is zeker spannend, mooi om te horen dat het helemaal is gelukt!
Bedankt voor het mooie cijfer!
Bedankt voor de review!
Originele beoordeling
Wat fijn om te horen dat jullie het met onze rekentool alsnog hebben aangedurft. Veel plezier van de kozijnen!
Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring!
Bedankt voor de mooie review!
Mooi om te horen dat de ervaring met ons bedrijf zo positief is, bedankt voor de aanbeveling!
Bedankt voor de mooie review! We zijn helemaal trots dat we een 2e order hebben mogen leveren :)
Wat een prachtige beoordeling! Heel fijn dat u ook een tip voor onze klanten geeft en een verbeterpunt voor ons. Dit helpt om ons bedrijf te kunnen verbeteren. Bedankt!
Bedankt voor de prachtige review. We zijn extra trots dat we inmiddels een tweede bestelling van u hebben lopen.
Het is fijn om te horen dat zowel het uiterlijk van het kozijn als de manier van monteren goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Wat leuk om te horen dat het bestelde kozijn perfect past en er netjes uitziet. Jammer dat de eerdere uitbesteding niet zo soepel was verlopen, maar het is fijn om te weten dat je eigen inspanningen goede en nette resultaten hebben opgeleverd.
Fijn dat de beslissing om de touwtjes in handen te nemen en zelf de ClickOver kozijnen te regelen een succes is geworden. Mooi om te horen dat onze Nameetservice de twijfels weg heeft kunnen nemen :) Bedankt voor de complimenten!
Goedemiddag meneer de Bruijne, Zoals u zult begrijpen duurde een reactie vanuit onze zijde wat later door de vrije dagen met Pasen. We vinden het vervelend om te horen dat u de aankoop zo heeft ervaren. Wij begrijpen uit het telefonisch gesprek met u dat u het kozijn per ongeluk ondersteboven heeft gemonteerd. In onze montage instructies kunt u zien dat u de onderkant kunt herkennen aan de afwateringsgaatjes onderin het kozijn. Dat is helaas mis gegaan. Wij gebruiken uw feedback om dit nog duidelijker te maken in de toekomst. Zoals telefonisch aangegeven willen we u graag helpen met een oplossing. We hebben u daarom aangeboden om kosteloos een monteur langs te sturen. Wij zijn echter geen montagebedrijf en moesten even een goede monteur voor u vinden die op korte termijn beschikbaar is. Achteraf bleek dit niet meer nodig te zijn en zijn wij blij dat het monteren alsnog gelukt is. Wat betreft de draairichting is het erg vervelend, maar met de klantenservice is telefonisch de draairichting besproken, aangepast en per orderbevestiging bevestigd. Wij hebben u nog een persoonlijke mail gestuurd met daarin een eventuele oplossing, wij vernemen graag van u of u hier gebruik van wilt maken. met vriendelijke groet, Klantenservice Kunststofkozijn.nl
Hoi Wendy, vervelend dat het niet meteen duidelijk is. Onze handleidingen staan online in de vorm van instructiefilms. Kijk anders even op www.kunststofkozijn.nl/zelfmonteren. Mocht je er nog niet uitkomen, laat het ons weten, dan helpen onze technisch adviseurs je telefonisch persoonlijk verder.
Goedemiddag Roos, Fijn dat het montagebedrijf ons kozijn er goed heeft ingezet. Geniet van jullie kozijn.
Hoi Patrick, wat leuk om te horen. We weten dat ClickOver snel en makkelijk werkt, maar een uurtje is nog steeds een mooie prestatie :). Dankjewel voor je feedback!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.