De levering kwam precies op de afgesproken tijd

Mijn 2 click over kozijnen zien er goed uit ,nu nog beter weer en dan plaatsen. Moet goed komen. Wim

Heel fijn geholpen

Bedankt voor de hulp Yvette!

Zeer goede service

Ik had een 10 willen geven, maar omdat de bezorger ons niet even had gewaarschuwd met de glas tillen, waren de handen van mijn zoon compleet kapot diepe sneden overal bloed. Dat was jammer. Tipje voor de bezorger. Verders een fijn bedrijf ,bij ons was het wat complex ,geen probleem er werd goed meegedacht en niks is te veel. Wij raden dit bedrijf zeker aan! Maar doe wel handschoenen aan als je het glas tilt.

Dat is wel schrikken om te lezen. Is inmiddels de hand weer goed genezen? Bedankt voor de tip, er zal voortaan goed op gelet worden of er bij het tillen van glas handschoenen worden gedragen. We zijn erg blij met de 9 en de aanbeveling.

Duidelijke instructies

Inmeten vond ik spannend, maar is prima gegaan met behulp van de rekentool. Kozijn paste precies. filmpjes waren ook handig

Voor de eerste keer inmeten is zeker spannend, mooi om te horen dat het helemaal is gelukt!

Relaxte vriendelijke mensen

Bedankt voor het mooie cijfer!

Bedankt voor de review!

Rekentool ideaal

We durfden nooit zo goed zelf kozijnen te bestellen, omdat we bang waren de verkeerde maat te bestellen. De rekentool op jullie website is daarbij heel fijn! We hebben het erop gewaagd en inmiddels zit raam 1 er keurig in, volgende week raam 2.

Wat fijn om te horen dat jullie het met onze rekentool alsnog hebben aangedurft. Veel plezier van de kozijnen!

Fantastisch product

Klikover kozijn besteld. Was exact zo eenvoudig als ze zeiden om zelf te plaatsen. Ziet er heel strak uit! Stuk voordeliger uit daardoor. Top product, echt een aanrader voor de doe-het-zelver!

Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring!

Gewoon goed

tevreden

Bedankt voor de mooie review!

Zo kan het ook!

Twee jaar geleden 1 kozijn besteld bij andere partij. Hele hoop stress en woorden gehad. Deze keer bij kunststofkozijn.nl besteld. We zijn echt keurig geholpen door de klantenservice en alles is volgens afspraak geleverd! Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

• ¿Nos recomendarías?

Mooi om te horen dat de ervaring met ons bedrijf zo positief is, bedankt voor de aanbeveling!

Gemakkelijk te plaatsen

Makkelijk te plaatsen door alleen de ruiten of ramen te verwijderen. De filmpjes op de website zijn een uitkomst voor de DHZ. Het afwerken aan binnenzijde kozijnen is ideaal. Strip op lengte en breedte afzagen en dan eenvoudig in de sponning tikken. Ziet er dan strak uit.

Bedankt voor de mooie review! We zijn helemaal trots dat we een 2e order hebben mogen leveren :)

Werkt eenvoudig en past.

Het losse frame / kozijn past gemakkelijk in het kozijn bestaande kozijn aan alle zijden maar 2 mm spelling perfect. Voor de klik strips aan de binnenzijde heb ze een zaagtafel nodig. Indien je deze niet heb is het moeilijker, kan wel met Stanley mes en veel geduld. Een minpuntje de lengte van de kliklijst staander waren net 2-3 mm te lang waardoor deze ingekort diende te worden.

Wat een prachtige beoordeling! Heel fijn dat u ook een tip voor onze klanten geeft en een verbeterpunt voor ons. Dit helpt om ons bedrijf te kunnen verbeteren. Bedankt!

Vanwege afwijkende afmetingen gemaild, kreeg netjes antwoord en een goede offerte. Deze wordt telefonisch nog een keer door genomen. Levertijd wordt telefonisch of via de mail bekend gemaakt. Ontbrekende onderdelen wordt na een belletje keurig opgelost. Plaatsing kozijnen is makkelijk. Filmpjes op de site bekeken. Ideaal. Kwaliteit van de kozijnen en ramen zijn uitstekend.

Bedankt voor de prachtige review. We zijn extra trots dat we inmiddels een tweede bestelling van u hebben lopen.

Zeer goede oplossing,als houten kozijnen nog goed zijn

Het geleverde kunstof kozijn is geplaatst en geeft een robuuste uitstraling. Hele goede oplossing als je houten kozijn nog in goede staat is. Eenvoudig te installeren top oplossing

Het is fijn om te horen dat zowel het uiterlijk van het kozijn als de manier van monteren goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Zelfde materiaal als kkfh

Laatste kozijn zelf ingemeten en gemonteerd - nu past het en zit het er netjes in. In tegenstelling tot wat ik uitbesteed had, dat is een puinhoop.

Wat leuk om te horen dat het bestelde kozijn perfect past en er netjes uitziet. Jammer dat de eerdere uitbesteding niet zo soepel was verlopen, maar het is fijn om te weten dat je eigen inspanningen goede en nette resultaten hebben opgeleverd.

topproduct, veel voordeliger uit

Na verschillende offertes aangevraagd te hebben die we veel te hoog vonden heb ik het zelf geregeld met de nieuwe klik kozijnen. Ik twijfelde nog wel wat over de afmetingen, maar ze zijn zelfs nog bij me langs gekomen om alles even na te meten voor me. Toppers!

Fijn dat de beslissing om de touwtjes in handen te nemen en zelf de ClickOver kozijnen te regelen een succes is geworden. Mooi om te horen dat onze Nameetservice de twijfels weg heeft kunnen nemen :) Bedankt voor de complimenten!

Professioneel en vriendelijk

Na verschillende andere offertes bij dit bedrijf terecht gekomen. Vriendelijk telefonisch te woord gestaan, en echt vakmensen die de klus kwamen klaren. Dik tevreden!

Goed product , slechte aftersales /klantenservice

Verleden week verkeerd kozijn binnen gekregen, daarna niks meer gehoord . Persoonlijk snap ik dit niet , hoe moeilijk kan het zijn …, klachten moeten gewoon meteen behandeld worden en als het langer duurt dan dit communiceren naar de klant. Wij kunnen nu niet verder met andere werkzaamheden. Ben benieuwd hoe & wanneer dit opgelost gaat worden. Ik wilde nog een kozijn bestellen , maar zolang dit niet netjes is opgelost dan zeker niet !

Goedemiddag meneer de Bruijne, Zoals u zult begrijpen duurde een reactie vanuit onze zijde wat later door de vrije dagen met Pasen. We vinden het vervelend om te horen dat u de aankoop zo heeft ervaren. Wij begrijpen uit het telefonisch gesprek met u dat u het kozijn per ongeluk ondersteboven heeft gemonteerd. In onze montage instructies kunt u zien dat u de onderkant kunt herkennen aan de afwateringsgaatjes onderin het kozijn. Dat is helaas mis gegaan. Wij gebruiken uw feedback om dit nog duidelijker te maken in de toekomst. Zoals telefonisch aangegeven willen we u graag helpen met een oplossing. We hebben u daarom aangeboden om kosteloos een monteur langs te sturen. Wij zijn echter geen montagebedrijf en moesten even een goede monteur voor u vinden die op korte termijn beschikbaar is. Achteraf bleek dit niet meer nodig te zijn en zijn wij blij dat het monteren alsnog gelukt is. Wat betreft de draairichting is het erg vervelend, maar met de klantenservice is telefonisch de draairichting besproken, aangepast en per orderbevestiging bevestigd. Wij hebben u nog een persoonlijke mail gestuurd met daarin een eventuele oplossing, wij vernemen graag van u of u hier gebruik van wilt maken. met vriendelijke groet, Klantenservice Kunststofkozijn.nl

Mooi product, monteren niet duidelijk

Ik heb een toiletraam besteld, maar tis me niet duidelijk hoe ik deze moet plaatsen. Handleiding had fijn geweest. Verder ok product.

Hoi Wendy, vervelend dat het niet meteen duidelijk is. Onze handleidingen staan online in de vorm van instructiefilms. Kijk anders even op www.kunststofkozijn.nl/zelfmonteren. Mocht je er nog niet uitkomen, laat het ons weten, dan helpen onze technisch adviseurs je telefonisch persoonlijk verder.

Erg blij met ons kozijn!

We hadden een erg donkere schuur, nu hebben de gezellige mannen van eurokozijn er een erg mooi en goed te onderhouden kozijn in gezet. Bedankt eurokozijn!

Goedemiddag Roos, Fijn dat het montagebedrijf ons kozijn er goed heeft ingezet. Geniet van jullie kozijn.

Top!!

Wat een topproduct!!!! Had m in uurtje erin. Ziet er superstrak uit.

Hoi Patrick, wat leuk om te horen. We weten dat ClickOver snel en makkelijk werkt, maar een uurtje is nog steeds een mooie prestatie :). Dankjewel voor je feedback!

Goed product

Goed product

Heel tevreden

Alles netjes volgens afspraak. Echte vakmannen en snel geleverd.

Uiterst tevreden

Vriendelijke medewerkers Komen hun afspraken na

Dokweg 37 1976 CA IJmuiden