Goed en efficiënt geholpen.

Ik heb het heel goed ervaren en kan wel zeggen dat ik echt goed geholpen ben. Van alle onzekerheid die ik vanochtend had toen ik heen ging ben ik met een goed gevoel weer weggegaan. En dat wel binnen één dag!

Geweldig! Een heel persoonlijk traject

Het was super fijn om met Xandra samen te werken, ze kijkt echt naar je doelen, gevoelens en interesses voor jou toekomst, hele fijne gesprekken en een zeer tevreden ervaren

Ik had dit nodig! :)

Ik ben erg goed geholpen! Alles hebben we precies uitgezocht en ik weet nu wat ik wil!

• Betrokkenheid

Het heeft me goed geholpen.

Ik heb niet het standaard traject doorlopen, omdat ik al wist wat ik wilde gaan doen. Maar ik heb nu een mooie bevestiging dat de studie die ik wil gaan doen echt bij me past.

Heel behulpzaam

Ik was al een tijd aan het twijfelen over wat ik wou doen na mijn havo. Ik was steeds bang om de verkeerde keuze te maken. Maar xandra heeft me heel goed geholpen om iets te kiezen wat ik leuk vind en goed in ben.

Heel leerzaam en leuk

Ik vond het echt heel leerzaam en ik denk dat ik nu de perfecte opleiding heb gevonden die bij mij past.

• Betrokkenheid

Goed en rustige uitleg over studies.

Mijn ervaring was goed, ik ben tot 5 studies gekomen waaruit ik kan kiezen voor ik met een nieuwe opleiding begin. Deze studies passen goed bij mij als persoon.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijne begeleiding naar een goede studiekeuze!

Omdat het thuis niet zo lekker ging had ik totaal niet verwacht dat ik zou slagen voor mijn eindexamens van de havo. Wat mij, vol verbazing van iedereen, toch wel is gelukt. Ik had me daarom nog niet ingeschreven voor een opleiding. Na kort onderzoek klonk Social Work wel leuk en heb ik me na de inschrijf datum daar nog voor aan kunnen melden. Na een half jaar merkte ik dat de studie niks voor mij was en heb ik hals over kop besloten om te stoppen en ergens een fulltime baan te zoeken. Dat studeren? Dat hoeft van mij niet meer dacht ik toen. Toen in september weer volop aan de studie werd begonnen begon het toch weer wat te kriebelen, na een heleboel opleidingen bekeken te hebben eindigde ik (zoals Xandra dat zegt) op een rotonde waar ik de afslag niet van weet. Ik merkte dat ik daardoor ontzettend in de knoop raakte met mezelf en niet meer wist wat ik moest doen. Op aanraden van een collega kwam ik bij Xandra terecht. Het eerste kennismakingsgesprek was al ontzettend fijn, ze benoemde al een hele boel dingen (zoals bijvoorbeeld die rotonde) waar de meeste studenten tegen aan lopen als ze een studie willen kiezen, voor mij heel herkenbaar. Ze was direct ook heel transparant over de kosten van het traject en welk traject dan goed bij mij zou passen, wat ik persoonlijk ontzettend fijn vind. Ik kreeg van haar na akkoord de studiekeuze map thuis gestuurd en kon alvast aan de slag met een aantal opdrachten en de persoonlijkheidstest. Bij de eerste afspraak werd ik hartelijk welkom geheten en voelde ik mij meteen op mijn gemak en thuis, er hangt een ontzettend fijne sfeer. Samen hebben gekeken naar wat voor mij belangrijk is en ze heeft ontzettend haar best gedaan om een goed plaatje van mij te krijgen. De opvolgende afspraken waren in net zo’n fijne sfeer, het was oprecht gezellig en ik voelde me veilig genoeg om mijn twijfels en angsten bij haar neer te leggen. Niks is te gek en dat maakt het heel comfortabel. Met de fijne hulp va Xandra weet ik wat ik wil studeren!

• Betrokkenheid

Goede, fijne en open gesprekken gehad.

De coaching heeft mij erg geholpen. Om de richting van mijn opleiding te bepalen. De twijfels die ik had zijn weg genomen. En ik heb volle energie om mij te richten op mijn nieuwe opleiding.

Hele fijne samenwerking!

Xandra heeft meerdere keren voor ons een workshop verzorgd tijdens ons jongerenproject. Xandra geeft duidelijke en nuttige informatie, wisselt dit goed af met spellen en laat ook door middel van haar poppen goed zien hoe bepaalde dingen werken! Xandra is heel betrokken en prettig om de omgang.

• Betrokkenheid

Door de goede begeleiding heb ik gestructureerd een keuze gemaakt voor de studies die bij me passen.

Ik vond de begeleiding van Xandra heel fijn. Ze is geduldig en door de gebruikte methode werd het me helder welke studies goed bij mij passen. Ook had ik duidelijk welke vragen ik nog had voor de overgebleven studies. Met die vragen heb ik open dagen bezocht en nu zijn er nog maar drie studies over gebleven.

• Betrokkenheid

Heel fijn geholpen en inzicht gekregen in vervolgstudies.

Veel persoonlijke gesprekjes en leuke opdrachten om meer over jezelf en mogelijke studies te weten te komen.

Leuk en leerzaam loopbaantraject

Erg fijn om er tijdens de lessen achter te komen wat er goed bij je past en waar je enthousiast van wordt! Ik kan dankzij inspiratiemotor straks vol goede moed beginnen aan een nieuwe uitdaging!

• Betrokkenheid

Xandra helpt waar je zelf vast komt te zitten

Xandra is een topper in wat ze doet. Ze luistert zorgvuldig en je voelt dat ze je ook echt begrijpt. Ze geeft je niet alleen de tools om een keuze te maken in een studie, maar helpt je ook verder in je eigen persoonlijke ontwikkeling . Ik zou het iedereen aanraden!

• Betrokkenheid

Xandra is een topper...mijn zoon wist niet welke opleiding hij wilde doen na zijn HAVO. 1 mei moest hij een keuze maken, 27 april wist hij het nog steeds niet, ik heb Xandra toen benaderd .Xandra heeft hem 29 april geholpen, echt mooi om te zien hoe zij dat doet, zij heeft hem alle aandacht gegeven die hij nodig had. Na een paar uurtjes samen werken heeft mijn zoon een keuze kunnen maken. Xandra wij zijn jou heel erg dankbaar... Nogmaals super bedankt.

Levensveranderend

Bij Xandra heb ik geleerd meer constructief met mijn studiekeuze- en met mezelf om te gaan. Het traject heeft een ongelooflijk groot dilemma behapbaar gemaakt. Ik ben heel dankbaar dat ik Xandra online ben tegengekomen.

• Betrokkenheid

Xandra heeft hart voor de studiekiezers

Xandra heeft voor onze hogeschool met veel enthousiasme studiekeuzeworkshops (online en op school) verzorgd. Dit doet ze vanuit haar hart. Zelfs bij de online workshop bleef ze de aandacht van de deelnemers vasthouden. Ze luistert goed en weet waar ze het over heeft.

• Betrokkenheid

Praktisch en inhoudelijk to the point

Vanuit een theoretische basis van de Student Profiel Analyse studenten helpen om zichzelf te ontdekken. Als je een goed beeld hebt van je eigen gedrag, dan kan je daar wat mee in interactie en in studiekeuze.

• Betrokkenheid

Op een moment in mijn leven waarbij ik advies nodig had, hielp Xandra om de goede richting te kiezen

Ik liep vast in mijn werk, en had na een periode van bezinning nog geen idee wat ik nu precies wilde. Xandra prikkelde mij met een spreuk op Facebook, en nadat ik reageerde kwamen we aan de praat. Ik ben een traject in gegaan en heb ontzettend veel over mezelf geleerd. Wat ik fijn vind aan Xandra is dat zij niet blijft ‘hangen’ in gesprekken, maar een duidelijk doel heeft en mij aan het werk zette met verschillende opdrachten. Dit maakt het duidelijk en praktisch, en de uiteindelijke keuze ook echt een keuze van mijzelf. Met een fijne duw in de rug! Overigens kon ik daarna nog laagdrempelig contact opnemen bij vragen, wat een prettig gevoel gaf.

Goede ervaring

Ik ben gekomen achter wat ik wou en ik vond het een erg prettige ervaring

• Betrokkenheid

Xandra voelt heel goed aan waar de hulpvraag zit!

Xandra heeft heel veel skills en vaardigheden om jou zelf te laten ontdekken en vertellen waar je talenten en blokkades liggen. Hierdoor kom je tot nieuwe inzichten die je helpen in je keuze proces

• Betrokkenheid

Erg open en fijne gesprekken.

Er werd erg goed meegedacht naar wat jou persoonlijke voorkeuren waren en het beste paste bij jou toekomstbeeld. Als je vastliep werd er goed gekeken waar dat dan aan lag en werd eerst dat opgelost om vervolgens verder te gaan met jou keuze.

• Betrokkenheid

Fijn, betrokken en zinvol.

Er werd duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was. Het samenwerken liep gemakkelijk en fijn. De hulp die mij geboden werd was erg zinvol. Het resultaat was goed en zoals gehoopt/verwacht. Erg blij met deze ervaring!

Goed en effectief

Ik vond mijn ervaring leuk en fijn. Ik heb er ook een opleiding door gevonden dus het was zeker effectief.

• Betrokkenheid

Zeer effectieve manier en gaat professioneel te werk.

Ik kwam bij inspiratiemotor zonder enig idee welke studie ik zou kiezen. Op een hele effectieve en eigenlijk heel logische manier werd er uitgezocht wat ik nou echt leuk vindt. Terug naar de basis en kijken waar je echte passie ligt. Heel tevreden en ik zit nu aan het einde van m’n 2e jaar en ik vindt deze opleiding nog steeds leuk. Mijn cijfers zijn er ook na. Omdat ik doe wat ik echt leuk vindt haal ik nu alleen 7’s of hoger. Waar ik op de middelbare echt zware onvoldoendes haalde.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”