Mijn dank is groot.

Ik ben heel goed geholpen.

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Betrouwbaar, eerlijk, bereikbaar, kwaliteit, deskundig

Betrouwbaar, eerlijk, bereikbaar, kwaliteit, deskundig.

Children is first priority

I want to thank Pauline for her time and effort and cooperation in my case. She really considering what is the best not only for me but also for the children and all family. She really support me in the hard time and propose solutions and think out of the box Thank you a lot Pauline, thanks for being available for my case.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Effectief en efficient geholpen!

Effectief en efficient geholpen!

Top in alle opzichten

Zeer positieve ervaring vanwege persoonlijke benadering, zeer heldere uitleg van de problematiek en de te volgen strategie. Het gewenste resultaat is volledig bereikt.

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Geweldige advocaat met veel kennis

Professioneel en heel plezierig om zaken mee te doen.

Ik ben zeer tevreden over de rechtsbijstand van Mr. Peter Drenth

Mr. Peter Drenth heeft mij bijgestaan in wat eerst een nogal traag en moeizaam proces was. In een geschil met mijn oud-werkgever waarbij de communicatie tussen de twee partijen absoluut niet vlot verliep, heeft Mr. Drenth volhardend gehandeld, waardoor de zaak uiteindelijk is gewonnen. Ik ben erg tevreden over zijn deskundigheid en de persoonlijke aandacht voor mijn situatie. Ik zou Mr. Drenth van harte aanbevelen aan een ieder die juridische deskundigheid zoekt op het gebied van arbeidsrecht.

Prima en professioneel bijgestaan

• Betrokkenheid
  • Geholpen door Mr. S. Marjanović (Sladjana)

Goed resultaat en begeleiding

Prettig contact en realistisch advies. Dhr Drenth heeft oog voor het mens achter de casus.

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Erg tevreden met het eindresultaat, alleen de bereikbaarheid kan beter.

De resultaten van de genomen stappen/acties heb ik als zeer positief ervaren. Het contact kunnen leggen met de advocaat werd op een gegeven moment wel moeizamer. Dat gaf mij enige momenten van zorgen en frustratie. Al met al zal ik zeker weer uw kantoor benaderen voor juridisch zaken.

Alleen maar lof

Aanvankelijk kwam ik terecht bij Haagsche Meesters voor juridische bijstand en was al 100% tevreden over de hulp die ik daar kreeg en dat is niet veranderd toen ik als cliënt werd overgenomen door Nolet Advocaten. Dat ik mijn zaak heb gewonnen dank ik dan ook aan de beide advocaten die mij gedurende de lang lopende procedure hebben bijgestaan, mevrouw mr.W.Timmer en mevrouw K.Kerdel ben ik dan ook erg dankbaar.

• Geholpen door Mr. K.J. Kerdel

Professioneel, met persoonlijke aandacht

De heer Drenth heeft mij begeleid bij de onderhandelingen van een vaststellingsovereenkomst. Hierbij hield hij oog op het einddoel en werd naast de juridische kant ook de menselijke maat mee genomen

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Alles wat je van een advocaat kan en mag verwachten

Mijn ervaring met Hannah Huisman was uitermate uitstekend. Ze is de beste in haar vakgebied. Professioneel, bedachtzaam en vol passie in het tot stand laten komen van het recht aan diegenen die het behoort.

• Geholpen door Mr. H.S. Huisman

Ik ben tevreden met het afhandeling.

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Professioneel, deskundig en behulpzaam.

Nolet Advocaten heeft mij geholpen met mijn verzoek op voornaamswijziging. Hiervoor had ik geen idee over hoe ik een verzoek moest indienen bij de rechtbank. Mijn advocaat heeft het hele proces in alle details uitgelegd aan iemand met geen kennis, heeft deskundig advies en feedback gegeven over hoe mijn zaak en argumentatie, en was heel professioneel en duidelijk. Dat geeft je rust in een stressvolle situatie.

Uitstekende begeleiding!

Goed geholpen door Nolet Advocaten. Heel erg behulpzaam en we konden gelijk terecht. Mijn complimenten gaan naar mevrouw Huisman. Heeft haar werk goed uitgevoerd. Zeker een aanrader!

Fijn

Top ervaring.

Snel en vakkundig geholpen! Binnen kort termijn mijn rijbewijs terug gekregen! Zeer tevreden!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door Mr. S. Marjanović (Sladjana)

Super, fijne advocate

Mevrouw van der zalm heeft ons heel goed bij gestaan. Tijdens onze zaak. Altijd netjes antwoord terug , en ook zeer duidelijk. Heel erg bedankt

• Geholpen door Mr. C. van der Zalm (Chanou)

Perfect, snel duidelijk, in detail.

Betrof Hoger Beroep zaak. Nolet heeft snel, correct en duidelijk geholpen. Erg blij mee, hartelijk dank.

• Geholpen door N.v.t.

Deskundig en snel

Zeer tevreden met de snelle afhandeling van mijn verzoek. Zowel de heer Nolet als heer Edens hebben uiterst betrokken meegedacht en de zaak tot een goed einde gebracht.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door Mr. V.S. Nolet (Vincent)

Oprechte, vriendelijk-gemotiveerde en accurate handelwijze

Mevrouw mr. van Harmelen heeft exact juridische gehandeld volgens de manier die we afgesproken hadden tijdens de intake. Hierdoor werd de tijd efficient gebruikt en bleven de kosten reëel. Het was al met al een lange procedure, met veel maanden waarin er niets gebeurde. Toen er eenmaal wel reactie van de IND kwam, werd er stevig en adequaat doorgepakt. En het resultaat is zeer positief en voldoening gevend. Er is recht gedaan in deze zeer onverkwikkelijke zaak.

• Geholpen door Mr. A.A. van Harmelen

Professioneel en toegewijd

Uiterst gedreven en gemotiveerde advocaat die open is in haar werkwijze en zich maximaal inzet om de zaak zo goed en gefundeerd mogelijk naar de rechtbank te brengen

SUPER!!!!

Alles ging lekker vlot en simpel. Heb ook zeker goed contact gehad en werd netjes op de hoogte gehouden van alles. Enorm bedankt voor alle moeite! Een enorme opluchting is dit. Ik raad deze advocaten kantoor zeker aan!

Uitstekende hulp arbeidsrecht

Mr. Drenth heeft mij uitstekend bijgestaan bij een arbeidsrechtelijk conflict. Hij is betrokken, legt de voor- en nadelen van keuzes in de aanpak zorgvuldig uit en behaalt vervolgens een prima resultaat.

Over Nolet Advocaten

Nolet advocaten wil dicht naast haar klanten staan, hun taal spreken en er op elk cruciaal moment voor klanten zijn. Dit wordt gewaardeerd door onze klanten en hier zijn wij trots op. De beoordelingen die u hieronder leest komen uit een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek dat zorgvuldig en speciaal voor de advocatuur is samengesteld. Omdat wij van Nolet advocaten in kwaliteit geloven, werken wij graag mee aan het Advocaatscore keurmerk dat in samenwerking met Klantenvertellen is opgesteld. Wij zijn transparant in hoe klanten onze hulp hebben ervaren. De klantbeoordelingen zijn niet door ons aangepast.

Over Advocaatscore.nl