Betrouwbaar en eerlijk

Mooie Volvo XC40 gekocht en eigen auto ingeruild tegen goede prijs. Zeer vriendelijke eigenaar Albert regelt alles perfect. Bleek in de auto geen standkachel aanwezig te zijn wat wel in de advertentie stond. Samen een goede passende oplossing gevonden naar beiden tevredenheid. Kortom: een aanrader dit autobedrijf.

...

Service

Met mijn broer - een auto aficionado - langsgeweest om een auto te bezichtigen. Werd heel snel duidelijk dat Albert erg goed weet wat hij verkoopt en communiceerde eerlijk en open over de auto. Ook was het proces tot en met het eind vlekkeloos en makkelijk.

Zeer goed bedrijf met nette auto’s en eerlijk advies!

Afgelopen zomer heb ik bij Albert een bmw x5 gekocht, gelijk een vertrouwd gevoel als je de showroom inloopt! Ik ben zeer tevreden met de auto en de service van Autohuis Albert.

goede ervaring met deze verkoper!

"een man een man, een woord een woord"

Zeer kundig en eerlijke verkoper

Zeer kundige en eerlijke verkoper

Topper

Autohuis albert we zijn zeer tevreden met ons nieuwe aankoop van onze auto! Vriendelijke eigenaar die mij met alles heeft geholpen. Klantvriendelijk Eerlijk duidelijk Goed service

Duidelijke communicatie

Vooraf duidelijkheid inzake de inruil. Aankoop daarna snel geregeld. Bij aflevering zeer behulpzaam.

Fijne heldere communicatie!

We hebben bij Albert een prachtige auto gekocht. Alle communicatie verliep soepel, open en eerlijk. Albert reageert snel en de auto is exact zoals omschreven en vertelt werd. Kleine mankementen werden voor de verkoop nog verholpen, dus echt top! Zeer zeker aan te bevelen!

Super service

Ik ben zeer tevreden over de manier van werken, open en eerlijk en geeft je een vertrouwd gevoel. Via WhatsApp eerst uitgebreid gesproken over de auto en alles was zoals benoemd en besproken.

Wijnbergseweg 5 7047 CZ Braant

+31 (0)316 - 728125

Over Autohuis Albert

‘’Wij helpen klanten in hun zoektocht naar de ideale auto’’ Autohuis Albert, opgericht door Albert in 2016. Een jong autobedrijf met als doel u te helpen met het vinden van uw ideale auto. Bij ons staat uw plezier en gemak op de eerste plaats bij de aankoop van een nieuwe auto. Met onze kennis en passie voor auto’s adviseren en ontzorgen wij u in de weg naar uw nieuwe aankoop. Wij bieden een collectie aan die met alle zorg is samengesteld. Alle auto’s beschikken over een volledige onderhoudshistorie en originele kilometerstanden. Ook buiten de kaders van onze collectie denken wij graag met u mee om u uw ideale auto te bieden. Bekijk onze collectie. Ervaar onze diensten. Maak kennis met ons. Uw partner in uw zoektocht naar uw ideale auto.