Fijn bedrijf voor kopen van een nieuwere auto

Hebben daar een mooie X5 gekocht 7 zits fijne en nette auto. Paar kleine dingen aan auto wat vervangen moest worden, is netjes gedaan volgens afspraak.

Goede en nette service

Ik was op zoek naar een Volvo XC60 en kwam bij Albert uit. Ik had een goed gevoel bij hem en hij maakte waar wat hij zei. Dat vind ik persoonlijk het belangrijkste. En de Volvo…..die rijdt perfect! Nogmaals bedankt Albert!!

Eerlijke kerel met passie voor auto's

Bmw 5 serie touring gekocht vanaf foto. Albert kwam meteen netjes over waardoor ik het vertrouwde de auto op afstand te kopen.

Wij zijn bijzonder blij met onze aankoop van de Volvo XC 40 recharche Het was voor ons ver rijden maar dik de moeite waard. Ook de aflevering van de auto was bijzonder, hij stond helemaal klaar en gepoetst en verpakt als een cadeau met een hele grote strik. Wij kregen er ook nog een tasje met inhoud er bij voor thuis. Wij kunnen Autohuis Albert bij iedereen aanbevelen als een eerlijke en vriendelijke garage.

Goede en snelle service.

Een snelle en goede service, Albert komt zijn afspraken na erg goede ervaring met het bedrijf.

Autohuis Albert is zeer vakkundig en proffesioneel. Ik heb een auto gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Klanvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Zoek je kwaliteit kies dan voor autohuis Albert.

Gewoon netjes zoals het hoort !!

Albert is een man die verstand van zaken heeft. Eerlijk , en komt zijn afspraken na!! Een aanrader !! Mvg mike saat

Na een lange zoektocht voor een mooie XC60 bij autohuis Albert terechtgekomen. Wat mij direct opviel aan de advertentie was dat Albert hele exclusieve auto’s inkoopt. De betreffende XC60 voldeed éindelijk na maanden zoeken aan alle criteria die ik had (denk o.a. aan enkele specifieke opties zoals elektrisch verstelbare passagiersstoel). Daarnaast was de auto jong en (goed) dealer onderhouden: alle formaliteiten waren dik in orde. Na langsgegaan te zijn voor een proefrit, merkten wij dat Albert oprecht en transparant was: iets wat ik nog niet eerder op deze manier had meegemaakt bij andere auto huizen, dealers etc. Tel daarbij op dat ik aardig sceptisch en wantrouwend ben geworden in de loop van de tijd (helaas), dan mag je gerust zeggen dat dit in mijn geval een vrij zeldzame ervaring was. De deal was dan ook snel gemaakt en Albert zorgde er ook nog voor dat er enkele kleinigheden aan de auto gedaan werden voordat deze opgeleverd werd. Ook als je iets had nadat je de auto naar huis had genomen: Albert was goed bereikbaar en wij kregen continu het gevoel dat hij voor ons klaar stond. Kortom: een betrouwbaar en bijzonder auto huis en persoon in de naam van Albert die mooie, goed onderhouden auto’s tegen een zeer scherpe prijs aanbiedt. Albert, dankjewel voor alles nogmaals!

Prettig persoon om mee te onderhandelen!

Bij eerste bezoek een Volvo V60 T6 bij Albert bekeken. In eerste instantie konden wij niet over de prijs eens worden incl. inruil maar op een later moment toch een mooie deal gemaakt zonder inruil. Auto is netjes afgeleverd incl. autotrust garantie van één jaar met een zekerheidspakket op de aandrijfaccu.

deal snel gesloten !

wij hebben onze Mercedes c43 amg gekocht bij Albert en auto werd netjes afgeleverd met een nieuwe apk en gepoetst en wel . Goede service dus .

Zeer vriendelijk, goed geholpen, duidelijk. Alles wat je nodig hebt bij de aanschaf van een auto. Auto was zoals beschreven. Ik raad Autohuis Albert zeker aan.

Zeer tevreden!

Heb een mooie 330i mogen kopen bij Autohuis Albert. Albert is een betrokken en oprechte verkoper! Zelfs na de aankoop blijft Albert zeer betrokken bij eventuele onduidelijkheden en zorgt hij ervoor dat alles naar wens is! Zeer tevreden met mijn aankoop!

Zegt wat hij doet, doet wat hij zegt!

Bijzonder prettige ervaring met Autohuis Albert. Vanaf het eerste telefoontje tot aan de aftersales geweldig geholpen!

Albert is erg flexibel en denkt mee.

Klantgericht en kundig.

Bij Autohuis Albert een XC90 gekocht. De auto is in perfecte staat geleverd. Autohuis Albert is een zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

Autohuis Albert geeft super service

Ik heb een prachtige volvo V60 bij Albert gekocht. Proef gereden net voor mijn vakantie. Tijdens mijn vakantie heeft Albert alles geregeld (oa verkoop oude auto) en na mijn vakantie kon ik mijn nieuwe droomauto bij hem ophalen! Albert houdt zich aan zn afspraken en heeft prachtige auto’s! Heel veel dank!!

Uitstekende plek voor fraaie auto. Prima!

Contact met Albert is prettig en correct. Alle informatie over de auto (in mijn geval een fraaie, bomvolle Golf GTI) wordt als afgesproken snel gedeeld. Hij weet ook veel van de uitrusting en de specs. Voor zover ik kon zien, en wat Albert zelf ook vertelde, koopt hij altijd zeer goed uitgeruste, uitstekend onderhouden en alleen mooie auto‘s in. Klein minpuntje: wegens drukte zat voor slechts 50 km benzine in de GTI. Maar ook dát had Albert netjes aangegeven, dus geen verrassing. Kortom: heel goede ervaring met Autohuis Albert. Keep up the good work!

UItstekend zaken doen met Albert duidelijk en oprecht.

Was op zoek naar een dikke xc40. Die had Albert, met tegenzin een bod op mijn schitterende BMW 330i Touring gevraagd. Kreeg een prima makrtconforme prijs voor mijn auto waardoor ik overstag ging. Afhandeling keurig door Albert geregeld. Velgen moesten zwart gespoten worden, all season banden eronder. Zelf besteld en Albert heeft er voor gezorgd dat ze er kosteloos onder kwamen te liggen. Met andere woorden prettig en leuk zaken doen bij Auto huis Albert.

betrouwbaar, vakkundig en warm ontvangst

Bij autohuis Albert de auto gevonden waar ik lang naar op zoek was. Auto was ingevoerd uit Duitsland, dat vraagt altijd om extra waakzaamheid en controles, historie was perfect in orde. Na enkele gesprekken en appjes met Albert groeide het vertrouwen in hem. Albert is geen gladde verkoper die snel geld wilt verdienen maar voor de lange termijn gaat. Hij staat achter zijn autos en mocht er iets zijn wat hij over het hoofd heeft gezien dan lost hij dat zonder gezeur en tijdsverlies op. Hij beseft dat dat uiteindelijk meer oplevert. Albert is een betrouwbare en vakkundige autoliefhebber, hem zie ik in de toekomst alleen maar verder groeien!

Zeer goed!

Ik was al geruime tijd op zoek naar mijn droomauto en bij Autohuis Albert vond ik hem. Mijn ervaring met Albert heb ik als zeer goed en prettig ervaren, ik werd hartelijk ontvangen en had er gelijk een goed gevoel bij. Ook tijdens de proefrit heeft Albert mij goed begeleid en een en ander uitgelegd over de auto. Na deze fijne ervaring zou ik iedereen aanbevelen eens bij Autohuis Albert te gaan kijken!

Prima bedrijf!

Hier mijn Volvo XC40 gekocht omdat hier precies de uitvoering stond die ik zocht. Vriendelijk ontvangen en prima koffie ;-)

Prima en betrouwbare zaak die zijn afspraken nakomt!

Wij hebben hier een Audi S4 cabriolet uit 2006 gekocht, proefrit gemaakt conclusie een prachtige auto met niet teveel km waarvan ik gerust durf te stellen dat je er niet snel nog gelijke of betere kunt vinden die te koop staat. Onder het genot van een kopje koffie de auto besproken en kort over de prijs gehad en de hand geschud! De week erop de auto opgehaald en naar huis gereden, onderweg gaan er storingslampjes branden, direct weer terug storing uitgelezen en gereset. De dagen erna wederom storingsmeldingen, opnieuw gebeld met Albert die direct aangeeft dat het geregeld gaat worden. Albert heeft een autotransport geregeld bij "HBest" in Alkmaar die de Audi naar "de Audi specialist Pedro Hartog Tuning" brengt. Hier is de auto gerepareerd en hij rijdt nu als een zonnetje. Een storing ziet niemand aankomen, maar zoals Albert zegt, maakt u zich geen zorgen we gaan het oplossen, dan geeft dat vertrouwen. En dat heeft hij waargemaakt, daar menig autobedrijf een voorbeeld aannemen. Ik wens Autohuis Albert een mooie toekomst toe.

Goed bedrijf

Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg ,,alle tijd voor een goede en uitgebreide proefrit ,fijne afwikkeling met overdracht alleen 1 puntje bij een auto van 42.500 Euro een bijna Lege Tank ,maar verder Albert alles goed Ik kreeg een telefoon van Albert over de bijna lege tank waar ik over schreef ,wij hebben het samen opgelost Dank Albert TOP

Snel en zoals afgesproken…mooie auto zeer blij mee ..dikke duim …

Zeer blij mee Zoals afgesproken,en geen gezeur .. We hadden wel wat gedoe omdat ik niet kon betalen via de bank ,ik was me reader vergeten en Albert had er ook geen een ..was wel een dingetje .maar goed opgelost .

Absolute aanrader!

Ik heb onlangs een auto aangeschaft bij Autohuis Albert. Hoewel ik goed weet wat ik wil rijden heb ik zelf weinig tot geen verstand van de techniek bij auto's anders dan wat er op het net daarover te lezen valt. Uiteraard heb ik mij bij de aankoop laten begeleiden door een vriend die daar wel veel verstand van heeft (hij heeft jaren lang succesvol een autoschadebedrijf gehad). Zowel mijn maat als ook ik waren het erover eens; Autohuis Albert is een zeer betrouwbare bedrijf die alleen maar auto's in de verkoop heeft staan waar Albert zelf voor de 100% achter staat. Niet voor niets geeft Albert elke occasion die bij hen in de verkoop staat een half jaar tot een jaar garantie. Naast deze zekerheid heb ik Albert als een zeer betrouwbare, vriendelijke en gastgericht persoon ervaren die de tijd voor je neemt, ook als de deal inmiddels is gesloten. Vanuit mijn ervaring kan ik Autohuis Albert dan ook zeker aanbevelen.

Over Autohuis Albert

‘’Wij helpen klanten in hun zoektocht naar de ideale auto’’ Autohuis Albert, opgericht door Albert in 2016. Een jong autobedrijf met als doel u te helpen met het vinden van uw ideale auto. Bij ons staat uw plezier en gemak op de eerste plaats bij de aankoop van een nieuwe auto. Met onze kennis en passie voor auto’s adviseren en ontzorgen wij u in de weg naar uw nieuwe aankoop. Wij bieden een collectie aan die met alle zorg is samengesteld. Alle auto’s beschikken over een volledige onderhoudshistorie en originele kilometerstanden. Ook buiten de kaders van onze collectie denken wij graag met u mee om u uw ideale auto te bieden. Bekijk onze collectie. Ervaar onze diensten. Maak kennis met ons. Uw partner in uw zoektocht naar uw ideale auto.