Super service

Ze denken fijn met je mee, werken zorgvuldig en je krijgt je auto weer helemaal goed mee! En... nog bedankt voor de leenfiets! ;)

Geweldige service, neemt de tijd en is zeer professioneel

Ik ben zeer tevreden met de service maar ook met de prijzen. Wordt altijd meegedacht maar zijn scherp op teveel consensus.

Vakkundig, hartelijke service en goede communicatie over de voortgang en werkzaamheden aan mijn auto. Zeer tevreden zoals altijd.

Goed geholpen!

Vakkundig, snel en betaalbaar.

Met zorg en kennis alles uitgevoerd.

Prettig en snel geholpen

Nu voor de tweede keer bij deze garage geweest. Is mij goed bevallen.

Geweldige mensen

Een goede hulp met veel vak kennis en een geweldige service.

• Reden bezoek N.v.t.

Dik in orde

De Heer van Wijk verleent een nette service, geeft tekst en uitleg bij de uitgevoerde werkzaamheden aan de auto en is volledig aanspreekbaar wanneer iets toch niet geheel naar wens zou zijn.

Goede vakman en een exelente service.

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Gert en helpt je altijd vriendelijk en service gericht. Uitstekend!

Verwachtingen zijn overtroffen

Ik had een prijs gewonnen men een puzzel in het magazine. Helaas kon ik de prijs (onderhoudsbeurt airco) niet innen, want mijn airco is defect en alleen tegen hoge kosten reparabel. Ik werd verrast met een alternatieve prijs een gratis APK-beurt, die bij werd overhandigd als een "kadotje". Mij dag kon niet meer stuk!

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Piet, Bedankt voor de mooie review en we zien u natuurlijk binnenkort nog verschijnen voor de APK, alsnog van harte gefeliciteerd! Leuk dat u heeft meegedaan! Wij zijn blij te lezen dat we u zo alsnog een mooi alternatief hebben kunnen bieden. Tot snel! Vriendelijke groet, Garage G. van Wijk Auto Autovakmeester

Briljant

Heb al heel lang van Wijk in mijn adressenboek; veel kennissen naar dit adres gestuurd.

Snel

Gewoon een goede garage word netjes geholpen en kijken de auto naar en dan word je gebeld wat het gaat kosten. Door de goede service en vriendelijkheid en een correcte prijs hebben ze er een klant bij. Kan nu mijn auto elk jaar daar laten keuren met een onderhoudsbeurt zonder je opgelicht word.

Kennis van alle zaken en zéér betrouwbaar en behulpzaam ....!

Al meerdere generaties werken zij hier aan alle voorkomende merken auto's en andere voertuigen . Op een eerlijke basis weten hun vrijwel altijd een passende oplossing voor de reparatie , storing of defect aan het voertuig , Zo óók bijvoorbeeld voor laswerkzaamheden aan een chassis , iets wat tegenwoordig niet veel voorkomend meer is . Een leuk detail is dat er ook wel eens dealers en collega garage bedrijven bij van Wijk advies en tips opvragen door hun jarenlange ervaring . Óók zijn zij altijd eerlijk met adviezen , vriendelijk en uiterst behulpzaam , óók als het soms ernstig of urgent is..! Zo mogelijk kunt u dan óók snel geholpen worden . Voor de zakelijke klant is er uiteraard altijd koffie en een ruimte om eventueel te netwerken...! Peter Dekker . Het Gezellige Draaiorgel .

Omdat ik in mijn woonplaats naar een garage wilde bij mij in buurt ben ik bij Gert van Wijk auto's gekomen. Doordat andere mijn auto niet in ouderhoud wilde nemen. De eerste indruk was gelijk plezierig. En ik moet zeggen volgens mij is het gewoon een goed draaiend fam. bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede vakbekwame service

Vlotte afhandeling en hoge kwaliteit. Veel aandacht voor de klant en oplossingsgericht.

Professional and honest

Complete transparency on what needs to be done and how much it costs. Excellent work. Friendliest of service

Super goed

Word altijd netjes geholpen, het team is altijd heel vriendelijk.

klantvriendelijk

buitengewoneservise goedeafspraken vakmanschap

Uitstekende service

Er werken hier mensen die echt hart voor het vak hebben en zeer goede service geven.

Betrokken, deskundig en meedenkend

Denken met je mee, geven een goede uitleg over wat er gerepareerd gaat worden en zijn oplossingsgericht.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.