Denken in oplossingen voor optimaal resultaat!

Wij hebben al veel retailprojecten en de laatste tijd ook woningbouwprojecten samen met Bouwbedrijf Klomp gerealiseerd. Opvallend is daarbij hun transparante houding, hun oplossingsgerichte werkwijze en hun vakmanschap. Wij hebben een heel duidelijk beeld voor ogen welke uitstraling onze winkel moet krijgen en Bouwbedrijf Klomp denkt actief met ons mee om dat resultaat te bereiken. Door met vaste ploegen te werken zijn de lijnen kort. Hierdoor kunnen we snel schakelen en bijsturen als het nodig is. Flexibiliteit en toch een strakke planning is met name in de retail enorm belangrijk, want hoe sneller een winkel weer open kan, hoe beter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meedenken, begeleiden en nakomen van de afspraken: Top!

Bij onze nieuw te bouwen woning in Barneveld hebben wij ervoor gekozen om de werkzaamheden door Bouwbedrijf Klomp uit te laten voeren. Vanaf de allereerste kennismaking is ons dat heel goed bevallen. Kenmerkend voor de samenwerking was de open en transparante communicatie. Gedurende de bouw hadden we elke week contact en wij waren zelf ook van harte welkom op de bouwplaats. Keuzes werden in goed overleg gemaakt, waardoor de woning geheel volgens planning kon worden opgeleverd. Onze woning is volledig gasloos, met zonnepanelen en een aardwarmtepomp, zodat we helemaal zelfvoorzienend zijn geworden. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Flexibele samenwerking met kwalitatief hoogwaardige woning als resultaat

De samenwerking met Bouwbedrijf Klomp startte in 2013, toen wij voor ons bedrijf een kantoorpand wilden transformeren. Hierna volgden nog diverse andere projecten en is er een persoonlijke klik ontstaan. Toen wij in 2015 plannen maakten om ons eigen huis te gaan bouwen was het voor ons dan ook logisch dat Bouwbedrijf Klomp dat zou gaan doen. Waar ze wat ons betreft echt in uitblinken is de manier van samenwerken. Korte lijnen, snel schakelen, flexibel en op basis van ervaring meedenken en adviseren. Ze hebben bij ons goed de vertaling weten te maken van onze wensen naar de uitvoering. Met als eindresultaat een schitterende duurzame woning, waarbij Bouwbedrijf Klomp zowel de bouw als bijna de gehele afbouw in samenwerking met onze binnenhuisarchitect heeft verzorgd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kauwenhoven 27 6741 PW Lunteren