Snelle en correcte levering en plaatsing.

Zowel de offerte en de levering accuraat en volgens afspraak afgehandeld.

niet netjes.

het kan beter als de gasten die het komen plaatsen ook opruimen die troep die ze maken of ze moeten beter gereedschap hebben(boormachine met stofzuiger).na het boren alles laten liggen, kabels gesneden op de grond gegooid met hun vieze schoenen door het huis lopen. gasten waren wel aardig maar de werkzaamheden kunnen beter en netter.

Professioneel, meedenkend en laagdrempelig

Medhurst heeft meegedacht voor wat in mijn situatie het beste was. Dat voelde erg betrokken. In de uitvoering liep het niet helemaal zoals het zou moeten. Dit is de dag erna direct gesignaleerd door het bedrijf op basis van de fotoos die de monteurs hadden gemaakt. Binnen 2 dagen werd dit in orde gemaakt. Goed werk geleverd voor, tijdens en na de installatie. Jammer dat het sindsdien regent. Ze kunnen helaas niet alles regelen...

Fijne en snelle samenwerking.

De aanloop naar het plaatsen was het contract prettig. De installateurs waren zorgvuldig en werkte erg netjes.

uitstekende kwaliteit zonnepanelen, goede voorlichting, goede en nette installering

Ik heb telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Ik werd uitermate vriendelijk te woord gestaan. Nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt kreeg ik per mail een passende offerte. Ik had op internet gezocht of de kwaliteit van de panelen beoordeeld was. Hieruit bleek dat de kwaliteit zeer goed was. Er werd een afspraak gemaakt voor een schouw, waarna de mogelijkheden besproken werden. Na akkoord werd er een datum afgesproken voor het installeren van de panelen. De installatie is vlekkeloos gegaan. Kortom zeer tevreden over de gang van zaken.

Fijne communicatie, snelle levering en vriendelijl personeel

Van begin tot aan de levering goed, snel en netjes geholpen. Er zijn 8 zonnepanelen geinstalleerd en bij oplevering werd alles netjes uitgelegd. Wij konden dezelfde dag nog gebruik maken van de app! Top geregeld!

Fantastisch bedrijf

Vriendelijke en vakkundige mensen Netjes gewerkt, geen rommel achterlatend en goede uitleg van de installatie. Niets anders dan lof.

Laat Medhurst uw zonnepanelen installeren!

Wij zijn heel blij met onze acht zonnepanelen . Ze zijn heel goed geinstalleerd, en werken prima. Het contact met Ramona was heel prettig. Zij was altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Van A tot Z is alles zoals besproken uitgevoerd

Van offerte tot plaatsing van Zonnepanelen en nieuwe meterkast is alles volgens plan verlopen. De communicatie op kantoor verliep vlot, duidelijk en klantvriendelijk. De mannen Marco en Mark waren zeer vriendelijk en hebben alles vakkundig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vriendelijk, geduldig en duidelijk in het voortraject! Keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst, zonder verrassingen achteraf.

Uitstekende service, aardige en kundige installateurs

Zeer tevreden, aardige en kundige installateurs. Alle panelen zijn naar tevredenheid geïnstalleerd.

Super gedaan

De voorbereiding overleg en installatie is super gegaan, alles volgens afspraak.

Redelijke prijs en prima service

Medhurst kwam bij mij als beste (prijs en kwaliteit) uit een vergelijk met 6 aanbieders. Na tekenen contract geen aanbetaling nodig en na een aantal maanden werden de panelen op de afgesproken datum en tijd gemonteerd door 2 ervaren monteurs. Binnen 3 uur waren mijn 12 panelen werkend opgeleverd. Iemand van de back office heeft keurig per e-mail het proces uitgelegd om het terug leveren aan te melden bij de netbeheerders en hoe je het nog appje kan installeren en gebruiken. Na oplevering is de factuur met iDeal betaal link ontvangen dus alles prima in orde.

Super service en snel geregeld

Super service, alles is vakkundig gelegd. App werd goed uitgelegd. Afspraak kon op korte termijn al plaatsvinden. Wij zijn erg blij met het resultaat.

prettige benadering tijdens offerte traject snelle bediening prima installatie vriendelijk personeel

Professioneel, snel, betrouwbaar en vriendelijk!

Ben ontzettend blij met de service en zonnepanelen van Medhurst. Na vele partijen te hebben benaderd waren zij de enige die bereid waren om langs te komen om persoonlijk advies op maat te geven. Het hele traject verliep enorm soepel, geen enkele kink id kabel en alles zoals afgesproken...van begin tot eind. Complimenten voor de eigenaren dat ze hun zaak zo goed op orde hebben: vakkundig zowel qua administratie en communicatie als qua techniek. Ik ben enorm blij dat ik met Medhurst in zee ben gegaan!

Super tevreden

Grote compliment, super contact met Ramona , alles wordt uitgelegd , ook voor de tweede keer uitgelegd, geen probleem. De installatie was super relaxed en super voordelig.

Prima en snel contact. Vakwerk geleverd.

Vanaf mijn aanvraag goed contact per mail en antwoord per omgaande. Panelen snel en vakkundig gelegd.

Betrouwbaar, helder aanbod en snelle plaatsing met vakkundig personeel

Van begin af aan prima en prettig contact met Ramona. Geeft helder uitleg en komt afspraken na. Medhurst reageert snel op vragen, zowel telefonisch als per mail. Aanbod was zowel qua kwaliteit als qua prijs top, Vergelijkbaar met de aanbieding via eigen huis. Plaatsing was binnen 2 weken gerealiseerd en de opbrengst is tot nu toe conform verwachting en prognose. Kortom, prima bedrijf om mee in zee te gaan !!,

Goed is goed!

Prettige communicatie met mensen die weten waar ze het over hebben. Goede begeleiding van begin tot eind. Je krijg wat je vraagt. Afspraak is afspraak! Er wordt netjes, vlot en secuur gewerkt. Fijne club hoor!

Ook in de regen een topresultaat!

Het was geen makkelijke dag; buien en af en toe wat wind... maar ondanks dat mag het resultaat er zijn. Ik ben erg tevreden. Puntje van kritiek: werken op hoogte vereist toch wel minimaal dat je met deugdelijke (veiligheids)schoenen werkt. Dat is niet helemaal gelukt bij ons thuis.

Professioneel en klantgericht

Het team is professioneel, klantgericht en gaat netjes te werk. We zijn heel tevreden.

Professioneel en snel

De offerte stak gunstig af bij offertes van andere aanbieders. Na akkoord offerte werd ik goed geïnformeerd over het vervolg. De levering vond plaats zoals afgesproken. Het werk werd snel en professioneel aangepakt. Bij vertrek van de heren werkte alles na behoren. Kortom: top!

Een klantgerichte firma!

Vanaf de start van het traject tot en met de plaatsing van de zonnepanelen, altijd op een klantvriendelijke wijze bijgestaan.

Goed bedrijf

Jongens werken netjes, denken mee en het was snel klaar. Aardige jongens die plezier hadden in hun werk. Ondanks de warmte hard gewerkt Kortom zeer tevreden. Ook de dame op kantoor zeer behulpzaam d er en aardig