Bartje is skon kerul

Fijn bedrijf en verkopen zelfs mijn vader een auto voor een bietje

• Bereikbaarheid

Erg blij met deze garage!

Nadat ik eerst heel erg tevreden over ze was tijdens en na het aankoopproces van onze auto (Volvo XC90), ben ik nu ook heel tevreden over het onderhoud dat ze doen. No nonsense, betrouwbaar, betaalbaar en met een fijne service (leenauto). Ze hebben ook onze Winterbanden in de opslag. Snel en flexibel. Zeer vriendelijk.

Geweldig autocentrum

Wat een fijn autocentrum is dit. Na lang zoeken heb ik hier de voor mij perfecte peuget gevonden. De verkoper had heel veel verstand van dit merk. Er werd goed naar mij geluisterd en met mij meegedacht. Ik kon meteen een proefrit maken. Er waren na de koop wat mankementjes maar die zijn zeer snel keurig en naar alle tevredenheid door hen opgelost. Ik ben super blij met mijn autootje en weet zeker dat mijn volgende weer bij dit autocentrum zal zijn!

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke mensen, scherpe prijzen, prima after sales. Ondanks veel inspanningen van het bedrijf niet het gewenste resultaat bereikt.

Netjes en goed geholpen

Bij deze garage heb ik al mijn voorbanden laten vervangen, kleine beurt en APK. Alle keren kon ik goed afspraken maken en ben ik netjes en goed geholpen.

Goede service en afhandeling

Na een auto gekocht te hebben met redelijk wat mankementen is alles zeer netjes afgehandeld, alles binnen de garantie gerepareerd. Hiervoor heb ik wel het “silver” pakket afgesloten en een aantal keren op en neer moeten rijden uiteraard. Wel lang moeten wachten op onderdelen en planning maar kwaliteit voor kwantiteit uiteraard. Zou de garage zelf zeker aanbevelen

• Bereikbaarheid

Wat ben ik blij dat ik hier mijn auto heb gekocht en in onderhoud heb. Zeer betrouwbaar en hulpbereid. Fijne mensen.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

We hebben een occasion gekocht. Nadat er wat kleine dingen aan waren, zijn we alle keren vriendelijk geholpen. Ook werd er actief meegedacht in oplossingen. We hebben een goed gevoel bij deze garage.

• Bereikbaarheid

Had een auto gekocht waar in korte tijd een probleem mee was . Na verschillende reparaties kreeg men het niet opgelost en was mijn vertrouwen in de auto weg. Maar wat nu. Ik heb na twee maanden het volledige aankoopbedrag netjes teruggekregen. Super opgelost. Een erg betrouwbaar autobedrijf die als je problemen hebt je tegemoet komt en zorgt voor een goed gevoel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Zeer behulpzaam

Onlangs een auto gekocht bij ACR. Er bleek onvoorziene schade aan de auto te zijn. Dit is hartstikke netjes opgelost door ACR.

• Bereikbaarheid

Ze helpen goed en vriendelijk denken mee in oplossingen Ik ben zeer tevreden

• Bereikbaarheid

Snelle service. Staan altijd voor je klaar

Altijd een luisterend oor voor de service die je moet doen. Klant vriendelijk gericht

• Bereikbaarheid

Nette en correcte service.

Een bedrijf met nette auto's, en een goede prijs. En er word een eerlijke inruil gegeven. Zeer nette afhandeling van eventuele probleempjes, iets wat met iedere auto kan. Ook met een nieuwe, en dan zegt de afhandeling heel veel over hoe een bedrijf achter hun product staat. Ik kan alleen maar zeggen TOP, hoe het opgepakt en afgehandeld is. Bedankt Coen.

Doen wat ze beloven

We waren al geruime tijd op zoek naar een compleet uitgeruste BMW X3. Toen er bij ACR een X3 werd aangeboden die nagenoeg aan al onze wensen voldeed, direct contact opgenomen en naar Son en Breugel gereden. Na het bekijken van de BMW en een korte proefrit, de BMW direct gekocht. Een "garantie-pakket" was volgens de heer Raaijmakers niet nodig gelet op de perfecte staat van de auto. Nadat de BMW was gekeurd en voorzien van een nl kenteken deze opgehaald. Bij het rijden op de snelweg voelde ik een lichte onbalans in de auto. Na enige tijd toch terug naar ACR voor overleg. Tijdens een proefrit door de heer Raaijmakers werd dit ook door hem vastgesteld. Hierna werd de BMW de werkplaats ingereden voor nader onderzoek en werd ik door de heer Raaijmakers geïnformeerd, er was onbalans in de remschijven vastgesteld. De remschijven + blokken werden direct rondom voor garantie vervangen!! Terwijl ik ruim voorzien werd van koffie. Inmiddels rij ik met een big smile in een trillingsvrije BMW X3 Nogmaals bedankt voor de geweldige service!

Prettig en duidelijk.

Onze Volvo had een elektrisch probleem en stond thuis "vast". Auto is opgehaald met een bergingsauto, accu is vervangen en probleem opgelost. Prima afgehandeld. Wat nog iets beter zou kunnen is "pro-actieve communicatie". Je moet er nu min of meer achteraan.

• Bereikbaarheid

Toppers, snel, goed en betrouwbaar

Toppers

• Bereikbaarheid

Zeer behulpzaam met een luisterend oor en eerst overleg wat er eventueel vervangen moet worden.

Ik rij Volvo en heb deze altijd bij de Volvo dealer in onderhoud gehad. Een kennis, die ook Volvo rijdt attendeerde mij op ACR in Son. Ik ben daar eerst voor een 1e indruk naar toe gegaan en dat beviel direct. Men was behulpzaam en Coen vertelde mij van A tot Z hoe zij te werk gaan en ik heb direct een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Op de dag dat mijn auto zijn beurt kreeg werd ik gebeld en werd er eerst met mij overlegd over vernieuwing van de remblokken achterzijde. Het interieur filter hoefde NIET vervangen te worden want die was nog schoon...!!!! Bij de Volvo dealer moest die altijd vervangen worden.... Die eerlijkheid kan ik ZEER waarderen.

Supper service

Zeer klant vriendelijk. Monteur zijn altijd vriendelijk. Goed luisterend. En goed in communicatie

Fijne snelle service !

Ik ben inmiddels al meer dan 20 jaar klant en heb in al die jaren nog geen vervelende ervaring gehad met Albert en Bart. Ga zo door mannen !

Over Autoservice Totaal