Hi Kira, We're sorry to hear that the bug you were experiencing wasn't fixed. Could you let us know if you are currently still experiencing the issue? We believed to have fixed the issue in version 11.3 of our FlexWhere app. The newest version is currently 11.7. Could you check if you have the newest version and if you still experience this issue in the 11.7 version of the app? We would like to help you, so you can keep using FlexWhere as intended. Kind regards, Wiebe Mensink Team Lead Support
Beste Harry, Bedankt voor de reactie. Wij (FlexWhere Support) hadden jou begin augustus gemaild over dit probleem, dat je al eerder via de app pop-up aangegeven had. Helaas hadden wij geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons indien gewenst willen contacteren via [email protected] ? Wij hebben namelijk meer informatie nodig om jou verder te kunnen helpen. Bedoel je hier FlexWhere voor Desktop? Je zou namelijk ook FlexWhere voor Mobile (onze mobiele app) kunnen gebruiken: deze kun je na eenmalige mailbevestiging overal openen, niet alleen op het werk. De klantenvertellen beoordeling, die je geplaatst hebt, betreft alleen contact met het Support Team van FlexWhere en niet de software zelf: zou je deze bij gelegenheid (misschien nadat je contact hebt gehad met onze Support) willen aanpassen? Alvast bedankt en ik hoor het heel graag van jou. Met vriendelijke groet, Magdalena Poniedzialek, Manager Support
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.