Snelle, behulpzame en vriendelijke support

De support afdeling reageert snel en denkt mee in oplossingen. Ze komen afspraken na en hebben een sterk dienstverlenende houding. Vriendelijk medewerkers!

Efficient

Werd snel geholpen zonder enig gedoe

Ben zeer goed geholpen en snelle reactie via de mail.

Ben zeer goed geholpen en snelle reactie via de mail.

Behulpzaam

Fijne en geduldige medewerkers, nemen de tijd om naar oplossingen te kijken.

Snel geholpen

Melding werd snel opgepakt en kreeg de juiste informatie waar ik wat mee kon.

Als de toegankelijkheid werkt, is het eenvoudig in gebruik

Werkt prima, maar helaas zijn er nog veel collega's die het niet gebruiken.

Known bug wasn't fixed

Can't book a desk on my phone

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Kira, We're sorry to hear that the bug you were experiencing wasn't fixed. Could you let us know if you are currently still experiencing the issue? We believed to have fixed the issue in version 11.3 of our FlexWhere app. The newest version is currently 11.7. Could you check if you have the newest version and if you still experience this issue in the 11.7 version of the app? We would like to help you, so you can keep using FlexWhere as intended. Kind regards, Wiebe Mensink Team Lead Support

aangenaam verrast, snel geholpen

technisch probleem met de app. Ticket gestuurd en binnen half uur reactie, maar geen werkende oplossing. direct gebeld en geholpen door Robbin Oosterlaar, nog geen werkende oplossing kunnen vinden. maar na 10 minuten teruggebeld met een werkende oplossing. top!

Snelle respons en goede vakkenis

Mijn ervaring tot nu toe is heel positief, zie bovenstaande melding.

Kennis van zaken en snelle afhandeling van problematiek

Mijn mail werd snel opgepikt en het was meteen duidelijk wat het probleem was.

Helaas werkte de app na een update niet meer, na een telefoontje en email contact goed opgelost!

All good, quick an effective reply

No more comments

Als mosterd na de maaltijd

Je moet eerst inloggen om te kunnen zien waar een plek vrij is, maar dan heb ik al een plek.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Harry, Bedankt voor de reactie. Wij (FlexWhere Support) hadden jou begin augustus gemaild over dit probleem, dat je al eerder via de app pop-up aangegeven had. Helaas hadden wij geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons indien gewenst willen contacteren via [email protected] ? Wij hebben namelijk meer informatie nodig om jou verder te kunnen helpen. Bedoel je hier FlexWhere voor Desktop? Je zou namelijk ook FlexWhere voor Mobile (onze mobiele app) kunnen gebruiken: deze kun je na eenmalige mailbevestiging overal openen, niet alleen op het werk. De klantenvertellen beoordeling, die je geplaatst hebt, betreft alleen contact met het Support Team van FlexWhere en niet de software zelf: zou je deze bij gelegenheid (misschien nadat je contact hebt gehad met onze Support) willen aanpassen? Alvast bedankt en ik hoor het heel graag van jou. Met vriendelijke groet, Magdalena Poniedzialek, Manager Support

Prettig

Mijn vraag werd snel en adequaat beantwoord, waarna ik direct verder kon. Het contact met de medewerker van FlexWhere Support was erg prettig en vriendelijk.

4 sterren

Ervaring met support is goed.

Snelle reactie en servicegericht antwoord.

Snelle reactie en servicegericht antwoord.

Uitstekend!

Omdat het niet lukte om in te loggen werd ik gebeld door een heel aardige dame die mij heel goed heeft geholpen.

top

n.v.t.

Programma werkt goed alleen hinderlijk dat je handmatig aan moet geven waar je zit

Prettig programma om mee te werken. Echter helaas handmatig aangeven waar je zit. Ben hier in overleg met IT en FlexWhere over, maar is geen oplossing voor. Met Desktops werkte het prima. Hierdoor wordt gebruik niet volledig benut. Ik zou willen dat als je laptop open klapt dat direct het IP adres of laptopnaam wordt herkend en automatisch aangeeft of iemand aanwezig is. En bij voorkeur ook welke plek.

Snelle actie op vragen en deskundigheid.

Altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn of via de mail. Snelle actie en reactie bij problemen. Support staat altijd open voor nieuwe toepassingen of wijzigingsverzoeken binnen de applicatie. Juist die samenwerking tussen Team Support en de klant maakt dat FlexWhere volop in ontwikkeling blijft en steeds uitgebreider wordt in de mogelijkheden.

Er zitten te veel 'bugs' in het systeem.

- Flexwhere geeft plaatsen verkeert weer; - als je binnen de ingestelde termijn van 8.00-10.00 inlogt gooit het je er alsnog uit door de reservering vrij te geven; - de ondersteuning ondersteunt niet. - controlecentrum is niet te vinden;

Netjes en persoonlijk

Betrokken

Super handig om je favoriete werkplek te reserveren!

Super handig om je favoriete werkplek te reserveren!

Snel en duidelijke response.

En niet te vergeten vriendelijk en klantgericht.

goed en snel geholpen

Als ik een mail om hulp stuur dan wordt het altijd snel en accuraat opgevolgd en beantwoord.

Company details

97 Leeuwenbrug Deventer 7411 TH