Filters

10

Snel en effectief

FlexWhere support is goed bereikbaar, zowel via e-mail als telefonisch., ik ontving vrijwel direct een reactie op mijn supportvraag met heldere instructies. Het probleem was snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed bezig!

De mensen van Flexwhere support zijn zeer behulpzaam en kundig. Ze denken graag mee en nemen de tijd om naar een oplossing te zoeken. En als het nodig is halen ze diverse collega's erbij met diverse disciplines. Uiteindelijk is mijn probleem opgelost en kan ik weer verder nadenken wat ik nog meer uit het programma kan halen.

  • Aanbevelen? Ja
5

collega nog steeds geen toegang

Een collega heeft nog steeds geen toegang

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel, vriendelijk en duidelijke communicatie

Snelle reactie, vriendelijk, duidelijke communicatie over het probleem en wat er gaat gebeuren, en uiteindelijk ook het probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, behulpzame en vriendelijke support

De support afdeling reageert snel en denkt mee in oplossingen. Ze komen afspraken na en hebben een sterk dienstverlenende houding. Vriendelijk medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Efficient

Werd snel geholpen zonder enig gedoe

  • Aanbevelen? Ja
9

Ben zeer goed geholpen en snelle reactie via de mail.

Ben zeer goed geholpen en snelle reactie via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
9

Behulpzaam

Fijne en geduldige medewerkers, nemen de tijd om naar oplossingen te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Melding werd snel opgepakt en kreeg de juiste informatie waar ik wat mee kon.

  • Aanbevelen? Ja
9

Als de toegankelijkheid werkt, is het eenvoudig in gebruik

Werkt prima, maar helaas zijn er nog veel collega's die het niet gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
1

Known bug wasn't fixed

Can't book a desk on my phone

  • Aanbevelen? Nee
10

aangenaam verrast, snel geholpen

technisch probleem met de app. Ticket gestuurd en binnen half uur reactie, maar geen werkende oplossing. direct gebeld en geholpen door Robbin Oosterlaar, nog geen werkende oplossing kunnen vinden. maar na 10 minuten teruggebeld met een werkende oplossing. top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle respons en goede vakkenis

Mijn ervaring tot nu toe is heel positief, zie bovenstaande melding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kennis van zaken en snelle afhandeling van problematiek

Mijn mail werd snel opgepikt en het was meteen duidelijk wat het probleem was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Helaas werkte de app na een update niet meer, na een telefoontje en email contact goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
10

All good, quick an effective reply

No more comments

  • Aanbevelen? Ja
1

Als mosterd na de maaltijd

Je moet eerst inloggen om te kunnen zien waar een plek vrij is, maar dan heb ik al een plek.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettig

Mijn vraag werd snel en adequaat beantwoord, waarna ik direct verder kon. Het contact met de medewerker van FlexWhere Support was erg prettig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren

Ervaring met support is goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie en servicegericht antwoord.

Snelle reactie en servicegericht antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Omdat het niet lukte om in te loggen werd ik gebeld door een heel aardige dame die mij heel goed heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
5

Programma werkt goed alleen hinderlijk dat je handmatig aan moet geven waar je zit

Prettig programma om mee te werken. Echter helaas handmatig aangeven waar je zit. Ben hier in overleg met IT en FlexWhere over, maar is geen oplossing voor. Met Desktops werkte het prima. Hierdoor wordt gebruik niet volledig benut. Ik zou willen dat als je laptop open klapt dat direct het IP adres of laptopnaam wordt herkend en automatisch aangeeft of iemand aanwezig is. En bij voorkeur ook welke plek.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle actie op vragen en deskundigheid.

Altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn of via de mail. Snelle actie en reactie bij problemen. Support staat altijd open voor nieuwe toepassingen of wijzigingsverzoeken binnen de applicatie. Juist die samenwerking tussen Team Support en de klant maakt dat FlexWhere volop in ontwikkeling blijft en steeds uitgebreider wordt in de mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Er zitten te veel 'bugs' in het systeem.

- Flexwhere geeft plaatsen verkeert weer; - als je binnen de ingestelde termijn van 8.00-10.00 inlogt gooit het je er alsnog uit door de reservering vrij te geven; - de ondersteuning ondersteunt niet. - controlecentrum is niet te vinden;

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Leeuwenbrug 97

7411 TH Deventer

0570 572 214

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.