Filters

10

Een eerlijke mening

Ik voelde mij niet onder druk gezet. Alles is duidelijk uitgelegd. Toppie. Hij weet waar hij over praat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
8

Gemoedelijk sfeer. Goed geholpen. Lekkere koffie

Rustig en complete uitleg over de auto. Sander neemt echt de tijd voor je ook als je 2 keer dezelfde vraag stelt. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Top bedrijf Echt aan te raden!

Heb laatst een Cupra leon bij De Waal autogroep gekocht in Druten. Top bedrijf met uitstekende service. Ze hebben mijn auto goed voor me klaargezet alles klopte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Prima geholpen

T-cross aangeschaft van bouwjaar 2022. Fijne auto en prima eerste indruk

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Persoonlijk, informatief, duidelijk, vriendelijk.

Ik werd opgehaald van huis en de onthulling van de auto was een mooi moment. Ik werd vriendelijk en goed geinformeerd over de auto zonder dat het te lang duurde. Mensen met verstand van zaken en een juist contact met de klant! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Zeer klantvriendelijk

We hebben een mooie T-Roc uit 2021 gekocht. Personeel zeer vriendelijk en openlijk. Afspraken zijn goed verlopen. Gewoon een top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Service is perfect

Ik heb een heel goed gevoel overgehouden, wat betreft de service, er wordt naar je geluisterd, en jullie nemen er ook de tijd voor, dus helemaal top. En wat betreft de auto, ik ben er heel blij mee, en rijdt prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Top service en oplossingsgericht

Ik ben in de mooie positie om veel samen te mogen werken met de heren van de Waal Autogroep in Druten. Komen hun beloftes na en zetten een stapje extra waar andere stoppen. Oprecht, complimenten mannen

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Goede service

Fijne aflevering. Goede uitleg. Transparantie over onderhandelingen. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Uitstekend

Hele prettige ontvangst,duidelijke uitleg en er werd moeite gedaan om tot een goede deal te komen,aflevering ook prima afgehandeld,zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Topservice

Pieter nam uitgebreid de tijd om de auto te bespreken (eigenschappen, historie) waardoor ik met vertrouwen een keuze kon maken. Ook daarna prettig prettig contact over de afwikkeling. Bij de overdracht nam Mark ons uitgebreid mee m.b.t. de mogelijkheden van de auto. We gingen met een goed gevoel op pad in onze nieuwe auto. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Vriendelijke ontvangst

Mark heeft ons erg fijn geholpen met onze nieuwe tiguan. Hij heeft de auto compleet met ons doorgenomen om alle verschillende systemen en werking hiervan uit te leggen. Heel erg bedankt mark en pieter voor de fijne afhandeling top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Professioneel

Ik ben zeer tevreden over de service bij de Waal. Ze bieden de auto aan voor een nette prijs en geven vakkundig advies. Tevens is het personeel erg vriendelijk en denken ze goed met de klant mee. Mark bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Super klantvriendelijk en eerlijk

Nemen de tijd voor je bij een afspraak. Zijn eerlijk en klantvriendelijk. Dit is hoe kopen bij een dealer hoort te zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Gezocht en gevonden

We waren op zoek naar een ruimere gezinsauto en zijn na diverse auto's te hebben gereden zijn we uitgekomen op een jong gebruikte auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

uitstekend prachtige mooie auto.

geweldige aflevering auto rijdt voortrefelijk personeel uitmuntend poets werk laat iets nalatigheid achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Geweldige autobedrijf!!

Ik heb onlangs mijn Cupra Formentor gekocht bij De Waal Autogroep en ben ontzettend tevreden over de hele ervaring! Vanaf het eerste contact waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. Wat er echt uitsprong, was de persoonlijke video die ze voor mij hadden gemaakt – super attent en het gaf meteen een goed gevoel. Daarnaast werd er echt met mij meegedacht en namen ze de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Je merkt dat klanttevredenheid hier echt prioriteit heeft. Kortom: een hele fijne en persoonlijke aankoopervaring. Zeker een aanrader! Dankjewel Pieter en Mark!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Heel erg fijn ervaren!

Erg goed geholpen , alles rustig mee doorgenomen. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Goede service

Vriendelijke verkoper en goede service ook na de aankoop als er nog zaken achteraf zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg

De ontvangst is hartelijk en over een gebruikte elektrische auto goede uitleg gekregen! Erg fijn als je op dat gebied een totale leek bent... Aflevering tot in de puntjes verzorgd. Erg blij met dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Geweldig

Heb laatst een Volkswagen T-roc gekocht, ik werd geholpen door Mark, die weet waar die het over heeft, duidelijk, eerlijk,legt uit, rekent voor, laat zien en beleven. In een woord..... TOP....!!! Bedankt...!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

super vriendelijk, klantgericht.

voor onze zoon zagen wij op autoscout.24.nl een golf GTE die naar onze wens was. contact opgenomen, afspraak gemaakt, en een week later opgehaald. kan niks anders zeggen dan keurige garage, het filmpje wat je toegezonden krijgt in de week dat je "moet" wachten vonden wij ook erg leuk. fam Bakker Purmerend

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

We zijn zeer goed geholpen en komen zeker weer

Goed duidelijk vriendelijk en zijn blij dat je overal goed een antwoord op krijgt en goed advies nogmaals denk dat we met de volgende auto zeker gaan kijken wat ze ons kunnen aanbieden zo wordt je graag behandeld als klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Geweldig!

Goede hulp, uitleg en aflevering, in 1 woord geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Goed en proactief geholpen.

We hadden een auto op het oog. We werden daarbij goed geholpen en geïnformeerd. We konden direct een proefrit maken. Nadat we besloten hadden om deze auto te kopen, was een afspraak voor oplevering snel gemaakt. Helaas liet het weer het niet toe om de auto op te halen, en hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas zou dat ook niet kunnen vanwege het weer, en werden we gebeld met de vraag om hem eerder op te halen. We hebben een mooie nieuwe auto gekocht, en hopen daar nog veel plezier van te beleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.