
Onze auto werd netje opgehaald. Een ding was niet milieu bewust, De persoon die de auto kwam ophalen werd gebracht. 2 man personeel en 2 auto’s op de weg. (Doe aan aanhanger achter de auto) Veder was alles netjes en oké. Snel klaar en duidelijk. Bedankt.
Beste Rob, Bedankt voor je terechte feedback en het meedenken. We proberen dit ook eigenlijk nooit te doen, tenzij het echt niet anders kan. In dit geval was er helaas geen andere mogelijkheid. We gaan alleen met twee auto's in uiterste nood. Verder zijn we blij om te horen dat de rest van de service als prettig is ervaren. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Naar aanleiding van een melding, heb ik op 12 juni 2023 mijn VW naar de Waal in Zaltbommel gebracht voor onderhoud. Uiteindelijk is er een inspectie service, uitgebreide inspecties, airco check uitgevoerd en zijn er interieur filters vervangen. Op 30 augustus kreeg ik een melding, dat ik mijn olie moest bijvullen. Wat apart is, want dat zou in de inspectie beurt moeten zitten. Een week later kreeg ik de melding dat ik alweer een beurt moest inplannen bij de garage. Hierover gebeld en de Waal Zaltbommel vermoedt dat de nieuwe melding gaat over het vervangen van de olie, waarom hebben ze dat dan niet de eerste keer gedaan, zoveel tijd zit er niet tussen? Zoveel extra kilometers heb ik niet gereden, ga tegenwoordig meer met de trein.
Beste Kris, Wat vervelend dat je onze service als niet prettig hebt ervaren. Ondertussen heb je onze collega Hans gesproken en die heeft het één en ander toegelicht aan je. Hij heeft je daarbij aangegeven welk onderhoud er binnenkort aan zit te komen en dat dit handig is om samen met een APK keuring in te plannen, gezien die in januari verloopt. Op die manier is er geen extra bezoek nodig. Bij deze willen we je nogmaals bedanken voor je tijd en het gesprek met onze collega. Je mag ons altijd benaderen als je een nieuwe afspraak wilt maken. Voor nu wensen we je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Netjes geholpen.
Beste Jonathan, Wat fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren. We wensen je nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Mijn ervaring is heel erg prettig. Enthousiaste verkopers. Nemen de tijd voor je en helpen waar nodig. Staan voor je klaar met advies. Echt een aanrader.
Beste Romy, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je de aankoop van je nieuwe auto zo prettig hebt ervaren. Daar doen we het uiteindelijk voor. We wensen je nog veel plezierige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik word altijd hartelijk ontvangen bij het service punt. Vorige week kwam ik met een kapot voorlampje en hoewel de werkplaats volgeboekt stond heeft men toch even tijd gemaakt om het lampje te vervangen. Dat noem ik service!
Beste Teunis, Voor een klein defect kan je altijd even langsrijden. Dan doen we ons uiterste best om dit tussendoor op te lossen! We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Uitstekend. Laag drempelig benaderbaar. Goede toelicht. Fijne prijs en service. Bij het ophalen van de auto een uitvoerige toelichting ontvangen. Kortom een tevreden klant!
Beste Joost, Wat fijn dat je ons ervaart als laagdrempelig en de service prettig vindt. Dat vinden wij erg belangrijk! We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Een mooie Skoda Octavia gekocht bij de Waal in Tiel. Het ging niet helemaal lekker met de auto maar dat lag zeker niet aan de Waal. De service die zij hebben verleend is gewoon weg top. Ze namen geen genoegen met minder dan supergoed en hebben alles goed uitgezocht. Top verkoper en monteurs wat mijn betreft waardoor ik met een zeer veilig gevoel de weg op ga.
Beste Raymond, Wat fijn dat je met een veilig gevoel de weg op gaat in je nieuwe auto. We wensen je dan ook niks anders dan plezierige kilometers in je nieuwe Octavia! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Fijn gesprek met Michel en een nog fijnere auto gekocht!!
Beste Cis, Wat goed dat het gesprek met Michel prettig is geweest. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Afspraak maken is makkelijk gedaan met een telefoontje. Goede professionele service met uitleg wat er aan de bus is gedaan. Tijd voor een persoonlijk gesprek met oprechte interesse voor de klant. Wanneer de werkzaamheden afgerond zijn , ontvang je een sms-bericht, zeer handig ! Als leenauto had ik graag een elektrische auto geprobeerd, helaas was dit niet mogelijk vanwege het leasecontract. Ik zou dit bedrijf ZEKER aanbevelen.
Beste Bert, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat onze service als prettig is ervaren door je. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Na veel vergelijkbare auto's te hebben bekeken heb ik bij De Waal Autogroep uiteindelijk precies gevonden waar ik naar zocht. Prachtige auto voor een goede prijs en (niet onbelangrijk) een eerlijke waarde voor de ingeruilde auto. Ik heb zeer prettig contact gehad met iedereen die ik heb gesproken. De medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn bereid om de tijd te nemen. Ook wanneer we het ergens niet over eens waren bleek de service sterk te zijn. Er werd vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht gehandeld, waardoor we het toch tot een goede overeenkomst konden komen. Al met al kijk ik zeer tevreden terug op mijn ervaring bij dit bedrijf.
Beste Victor, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat fijn dat je bij ons de auto hebt gevonden die perfect aansluit bij je wensen en eisen. We wensen je nog veel veilige en plezierige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Voor de 1e keer een auto bij De Waal Autogroep in Tiel gekocht. Auto is netjes thuis afgeleverd, aangezien ik geen auto meer tot mijn beschikking had en niets had in te ruilen. Vanaf het moment dat we de showroom binnen kwamen lopen werden we netjes en correct behandeld in een goede sfeer. Ramen moeten nog geblindeerd worden, hiervoor is netjes een afspraak gemaakt dat ze de auto thuis weer binnen een paar dagen komen ophalen en later op de dag weer komen afleveren en de brandstof vergoeden, goede service dus. Mijn ervaring tot nu toe is dus zeer goed !
Beste Anita, Goed om te horen dat de aankoop van je nieuwe auto zo is gepersonaliseerd! We doen ons uiterste best om dit voor iedereen mogelijk te maken. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Hele nette en vriendelijke Medewerkers denken graag met je mee en komen hun afspraken na.
Beste heer/mevrouw Verhoeven, Bedankt voor de mooie woorden. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Bijzonder vriendelijk team bij De Waal, vanaf het eerste app contact via de website tot en met de aankoop van onze nieuwe auto in het filiaal in Geldermalsen. Vlot en voorspoedig, simpelweg: Geweldig !!
Beste Jillis, Wat fijn dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
De auto zag er goed uit bij de aflevering en aan alles was gedacht. Er werd zelfs nog de tijd genomen om wat functies in de auto door te spreken die nieuw voor mij waren! Heel erg bedankt De Waal! En ik kom in de toekomst zeker terug!
Beste Amber, Goed om te horen dat alles helemaal is verlopen zoals je gehoopt had. We zien je in de toekomst nog graag verschijnen, zowel voor onderhoud als voor een nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Netjes geholpen en de auto weer perfect en gewassen
Beste Arie, Bedankt voor het mooie cijfer. Dat waarderen we heel erg. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zeer tevreden met de ontvangst en deskundigheid van het personeel.
Beste Bas, Wat fijn dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Auto aangemeld voor reparatie voor een defect. Circa een week voor het langsbrengen kwam bericht binnen over een terugroepactie vanuit VW. N.a.v. dit bericht de afspraak uitgebreid zodat reparatie & terugroepactie gecombineerd verholpen konden worden. Vervolgens de auto langsgebracht voor voorgenoemde afspraak. Helaas duurde reparatie langer dan verwacht, hierover ben ik zo goed als mogelijk geïnformeerd. Top! Bij uiteindelijk ophalen van de auto bleek ENKEL de benodigde actie/reparatei vanuit de terugroepactie te zijn verholpen. Het defect waarvoor de auto initieel was aangemeld was NIET verholpen. Bij het ophalen kreeg ik het verzoek tot het invullen van een beoordeling (deze enquête). Hierbij gaf jullie collega de expliciete instructie dat een 9 of hoger als een voldoende wordt gezien. Indien ik van plan was een score lager dan 9 te geven in deze enquête het verzoek deze beoordeling niet te doen. Dit vind ik een zeer raar en ongepast verzoek. Een hoge klanttevredenheid moet je als bedrijf/ vestiging verdienen en niet op zo'n wijze kunstmatig creëren. Daarbij ontneemt jullie werknemer jullie op deze manier de kans om jullie zwakke punten/ fouten/ ontwikkelmogelijkheden te identificeren en te groeien. Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Voor evt. verdere vragen betreffende mijn ervaring ben ik bereikbaar via het aan deze enquête gekoppelde mailadres.
Beste Wouter, Bedankt voor je terechte feedback. Onze collega John heeft via de e-mail contact met je opgenomen, zoals je aangaf in je review. Hierin heeft hij uitgelegd hoe het precies zit met het geven van het cijfer. Wellicht dat onze collega waar je door bent geholpen het wat ongelukkig heeft uitgelegd. We gaan eraan werken om dit wat anders te formuleren, zodat het beter overkomt op de klant in het vervolg. We zijn wel blij om te horen dat je goed op de hoogte bent gehouden over het verloop van je reparatie. Gelukkig kan je nu weer zorgeloos rondrijden in je Volkswagen. We wensen je voor nu nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Als audi rijder ervaar ik de service van De Waal Autogroep als uitstekend. Ik heb snel een afspraak en er wordt duidelijk gecommuniceerd over wat er mankeert en wat het kost.
Beste Shahied, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat fijn dat je onze dienstverlening als prettig ervaart! We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Wat een goede service biedt dit team in Tiel. En wat een prettige communicatie. Live, per mail en via de telefoon. Bereidt om mee te denken en zoeken naar oplossingen. Overdracht van de auto is fijn. Leuke verrassing voor de kinderen. Goeie uitleg over alle opties. Je voelt je niet een nummer, maar heel erg welkom! Bedankt dat wij bij jullie een auto mochten kopen. Zeker een aanrader ondanks een uur/anderhalf uur rijden.
Beste Familie Cuperus - van Lochem, We waarderen het enorm dat jullie zo'n afstand hebben afgelegd om bij ons een nieuwe auto aan te schaffen. Wat fijn dat dit hem ook is geworden en we wensen jullie dan ook nog veel fijne en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Goede vriendelijke ontvangst en afhandeling bij ophalen van de auto.
Beste Gijs, Wat fijn dat je nieuwe auto bij ons stond! We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Bij de aankoop van onze nieuwe auto is rustig de tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. Je voelt dat je welkom bent en er voldoende aandacht aan je besteed wordt.
Beste Gerard, Wat fijn dat je een nieuwe auto hebt gevonden die aansluit bij jouw wensen. Bedankt voor het compliment en we wensen je nog veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Bij het kopen van een occasion bleek een detail niet helemaal in orde te zijn. De Waal gaf onmiddellijk aan hier werk van te maken en het voor ons op te lossen. Het contact is de hele tijd uitstekend.
Beste Jeroen, Wat fijn dat de occasion helemaal in orde is gemaakt voor je. Zo kan je met een gerust hart de weg op in je nieuwe auto. We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Goede bereikbaarheid op internet, per telefoon. Bij ontvangst voel je je welkom en serieus genomen. Alles prima geregeld voor de proefrit. Bij aflevering, alle tijd en moeite om alles uit te leggen. Toen er wat niet helemaal goed ging is dat later meer dan goed gemaakt met een boeket bloemen. Dan merk je dat je hier op de juiste plaats bent.
Beste heer/mevrouw Veer, Wat goed dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. Dit is natuurlijk waar we het uiteindelijk voor doen. We wensen je nog veel plezierige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ontvangst en uitleg over de nieuwe auto was prima.
Beste heer/mevrouw van Beest, Wat fijn dat je een auto hebt kunnen vinden die aansluit bij je wensen! Nog veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Audit is een kwaliteit merk! Daar hoort een kwalitatief service netwerk bij. Bij De Waal snapt men de essentie daarvan! Er wordt proactief meegedacht, men werkt enorm netjes en is altijd punctueel. Vakmanschap Audi waardig!
Beste René, Bedankt voor het mooie compliment. We waarderen het zeer dat je klant bent in onze werkplaats. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Marconistraat 13
4004 JM Tiel
De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.