Wij vragen, zij draaien. Persoonlijke benadering en je bent opzeker geen nummer

Prettige service

Een zeer prettige maatschappij met goede service.

Persoonlijke service

Op de mannen van PIM Lease kun je altijd rekenen. Ze denken altijd met je mee, nemen je alles uit handen en als je langskomt ben je altijd welkom. En als je situatie tijdens de leaseperiode verandert denken ze graag mee over een passende oplossing. Kortom, blij met deze club!

Heb dacht ik pas 1x contact gehad. Dus kan er nog niet zoveel van zeggen.

Prima tevreden

Slechts beperkt contact gehad maar keren dat er contact is geweest was prima.

Super bedrijf

Super bedrijf, vriendelijke mensen erg meegaand en willen altijd mee denken. Mooie auto’s en snelle service. Telefonisch altijd goed te bereiken en geen gedoe als er wat is met de auto. Kortom aanrader.

Ruimschoots

Er wordt mee gedacht met de klant en altijd naar de juiste oplossing gezocht. Goed contact en altijd bereikbaar!

Zeer tevreden.

Snel in contact, klantvriendelijk, goede service.

Topshow!

Na het aanvragen van wat offertes en rondkijken, kwam ik in contact met Chiel. Daarna ging het snel. Snel contact en super service. Er stond een week later een super nette Tiguan voor me klaar. En het contact was heb ik al zeer prettig ervaren. Absoluut een aanrader!

Persoonlijke benadering, korte lijnen.

Voor het eerst mocht ik een leaseauto uitzoeken. Ik ben daarbij uitstekend geholpen door PIM Lease. Ze hebben meegedacht met een auto die past bij mijn situatie en wensen. Het contact was prettig en snel. Ook bij de afhandeling van de administratie van laadpas en laadpaal prettig geholpen. Ook als er iets niet goed ging.

Fijne service en prettig bedrijf om mee samen te werken

Wij leasen al een paar jaar twee mooie auto's via PIM Lease, fijne samenwerking en contact. Altijd goed te bereiken ook voor pietluttige vragen :-) En uiteraard zijn we erg blij met onze auto's !

Het is zo geweldig

Ik kreeg mijn auto snel en wanneer ik contact met hen opnam voor een vraag, antwoordden ze me onmiddellijk.

goede service, betrokkenheid en enthousiasme

De levering van mijn auto was keurig, volgens afspraak en men maakt er een feestje van. Goed gedaan!

Super tevreden

PIM lease staat voor persoonlijk contact, korte lijnen en een eerlijke benadering. Dat is wat ik onder service versta en dat maken ze waar.

Super, prettig en snel geholpen, aanrader!

Prettig contact en geen moeite te veel. Reageren lekker snel en duidelijk, je weet gelijk waar je aan toe bent. Daarnaast alles soepel geregeld, zeer prettige ervaring.

helemaal top

van begin tot nu, een zeer prettige ervaring

Een bedrijf dat met je mee denkt.

Flexibel en er wordt in oplossingen gedacht en daar hou ik van.

Een klantgerichte meedenkende en flexibele leasemaatschappij

Ik ben gewoon ontzettend tevreden

Klantgericht en goed bereikbaar

Ik zit nu ongeveer 3 maanden bij PIM Lease. Het overnemen van het contract van de vorige leasemaatschappij liep soepel, en de communicatie was goed. Bij vragen of problemen wordt er zeer snel gereageerd, en adequaat gehandeld.

goede ervaring, goed bereikbaar(telefonisch) snelle service.

Helsingborgweg 2

9723 HN Groningen