helder en klantvriendelijk

Via Martens autobedrijf zijn wij gelinkt aan PIM lease. wederzijds vertrouwen en ervaring is zeer prima

goed geregeld

Fijn contact, niets op aan te merken

Goede communicatie en duidelijke voorwaarden

Goede communicatie en duidelijke voorwaarden

Aardige medewerker

Aardige medewerker die de tijd nam

Wat een fijne mensen!

Erik Jaap en Kees hebben me super leuk geholpen. Deskundige en plezierige mensen om mee samen te werken. En een super mooie auto in ontvangst mogen nemen op naam van de zaak.

Met recht partner in mobiliteit

Plezierig en persoonlijk in hun communicatie. Zeer goede service en oplossingsgerichtheid, waarbij continuïteit in mobiliteit op de eerste plaats komt.

Snelle service en snel geregeld

Snelle service en geregeld volgens afspraak.

Uitstekende service, top bedrijf

Ons hele wagenpark leasen we via PIM lease. Duidelijke communicatie, flexibel en alles goed geregeld.

fijne ervaring

een hele fijne ervaring, erg vriendelijk, top service

Top service, ontzorgen mij in het wagenparkbeheer

Altijd snelle reactie, denken met je mee en komen met oplossing

Fijne communicatie

Fijne communicatie met medewerkers die ook nog eens ervaringsdeskundige zijn. Kortom een fijne lease maatschappij

Vriendelijke, persoonlijke en snelle service.

Door een vervelende ervaring met onze oude leasemaatschappij snel en professioneel geholpen.

Prima hoor

Prettig om zaken mee te doen.

Pim lease is een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

En bedrijf met service mee denken op hoog niveau

Goede service en communicatie, denken in oplossingen en alles tot in de puntjes geregeld

Zoals je verwacht en zoals het hoort

PIM denk mee en werkt mee bij vragen of problemen. Het voordeel t.o.v. grote conculega's is de persoonlijke aandacht die je wel krijgt bij PIM lease. Absoluut aan te bevelen.

Tot nu toe heel goed. TOP service

Patrick en zijn collega's hebben mij zeer goed geholpen in het voortraject bij de keuze van de auto en de service die men ook heeft verleend toen ik al voor het contract met een acuut probleem zat.

Goed bedrijf om zaken mee te doen.

Staan/zijn direct beschikbaar en denken mee.

Goede ervaring

Mijn auto was ondergebracht bij een andere leasemaatschappij. Mijn nieuwe werkgever en PIM autolease hebben ervoor gezorgd dat het een vlekkeloze overdracht is geworden. Nieuwe tankpas en autopapieren met de juiste informatie werden tijdig gestuurd. Ook de app van PIM autolease bevat veel handige informatie die ik zeer op prijs stel als auto leaser.

Fantastische en snelle service

Wilde heel graag een auto die niet makkelijk te krijgen was ivm lange wachttijden. Pim Lease heeft het supersnel geregeld!

Super geregeld!!

volgens afspraak, 100% geregeld

Zeer klantgericht en uiterst vriendelijk

De mannen van PIM-Lease zijn altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. Vragen worden uitgebreid beantwoord en in alle rust. Alle opties worden besproken en uitgelegd. Dat geeft vertrouwen en een gevoel van laagdrempeligheid.

Van het uitzoeken van de auto tot de aflevering en daarna alles uitstekend geregeld!

Met veel persoonlijke aandacht (je voelt je totaal niet een nummer zoals bij veel andere bedrijven) het traject doorlopen van bestelling t/m aflevering. Goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces tot uiteindelijke levering. Erg leuke en goede leasemaatschappij met persoonlijke aandacht voor de berijder. Absolute aanrader!

Persoonlijk & professioneel, er werd super snel een passend aanbod geleverd op basis van mijn wensen. Binnen een week reed ik al.

Uitstekende service, prima geholpen

Voor de tweede keer een lease auto via PIM Lease. In beide keren dezelfde prima ervaring.