Gedegen advies en afhandeling!!

Stabiel advies, geeft je zelfvertrouwen wanneer jezelf in een vervelende positie terecht bent gekomen. Ik beveel hem bij een ieder aan!! Gr. Jan van der Welle

• Betrokkenheid

Beste Jan, veel dank voor deze lovende reactie. Die stel ik zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Harry

Hij is super gemotiveerd je te helpen

Harrie neemt je klachten zeer serieus. Hij informeert je meer dan voldoende over de opties die je hebt. Wij zij zeer goed te spreken over zijn dienstverlening.

• Betrokkenheid

Beste Gerrie, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Die stel ik zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Harry

Hij gaat er voor

Met hart en ziel heeft hij ons project behandeld

• Betrokkenheid

Beste Alfred, Dank voor je positieve review. Die stel ik zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Harry

Deskundig en betrokken

Dr Groenenboom nam bij het eerste vrijblijvende gesprek al uitgebreid de tijd om uitleg te geven over wet- en regelgeving, mogelijkheden en onmogelijkheden. Snelle reaktie bij vragen via de mail/telefonisch. Plezierige begeleiding tijdens het hele proces.

• Betrokkenheid

Beste Wilma, Dank voor de positieve recensie. Die stel ik zeer op prijs. Ook ik heb onze samenwerking als heel plezierig ervaren. Met vriendelijke groet, Harry

Goede communicatie

Heel erg betrokken en fijne communicatie

Erg netjes in contact

Als fijn ervaren

• Betrokkenheid

Beste Gaby, Dank voor je positieve beoordeling. Die stel ik erg op prijs. Met vriendelijke groet, Harry

Deskunig en betrokken en daarnaast een vlotte manier van communiceren. Zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Beste E., Dank voor je positieve beoordeling. Die stel ik zeer op prijs. Veel succes en plezier gewenst in je verdere loopbaan. Met vriendelijke groet, Mr. Harry Groenenboom

Zeer deskundig en gericht advies

Dhr Groenenboom was zeer betrokken bij het tot stand komen van een voor mij beste oplossing bij het arbeidsconflict.

• Betrokkenheid

Beste Arjen, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Die stel ik zeer op prijs. Veel succes en plezier gewenst in je verdere loopbaan. Met vriendelijke groet, Harry Groenenboom

prima geholpen

To the point, adviserend op een prettige manier

• Betrokkenheid

Beste Gerard, Dank voor je positieve beoordeling. Die stel ik zeer op prijs! Alvast een fijne jaarwisseling en een goed 2023 gewenst. Met vriendelijke groet, Harry

Goede advies

Luid en duidelijk..

• Betrokkenheid

Beste Simon, Dank voor je positieve reactie. Die stel ik zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Harry Groenenboom

Vertrouwd

Mr. Groenenboom stelt het belang van de cliënt centraal en werkt hier vanuit aan het dossier. Houdt continu de communicatie open en informeert cliënt over voortgang. Op elk moment is Mr. Groenenboom benaderbaar en bereikbaar. Geeft cliënt het gevoel er samen voor te gaan en weet doelstellingen te bereiken. Heeft een fijne manier van samenwerken.

• Betrokkenheid

Uitstekende Advocatenpraktijk voor Juridische Vraagstukken en Gehele Rechtszaken

In een zaak m.b.t huurgeschil heeft de heer Groenenboom mij op een zeer deskundige wijze bijgestaan in de rechtszaak die ik zelf heb gevoerd vanwege het huurgeschil. Zijn analyses en schriftelijke beantwoording van de vragen van de rechter zijn door heer Groenenboom op een professionele wijze, correct en tijdig uitgevoerd. In een zaak m.b.t langslepende arbeidsconflict vanwege ongewenste omgangvormen heeft de heer Groenenboom de juridische slagingskans onderzocht en zijn advies uitgebracht aan de hand van de aanwezige schriftelijke stukken. Werkwijze is door mij als deskundig en professioneel ervaren. Als particulier (zonder rechtsbijstand etc) heb ik zelf de kosten van het advocatenkantoor moeten dragen. Heel prettig en fijn waren de flexibiliteit, de redelijke en schappelijke tarieven.

• Betrokkenheid

heel positief, mijn zaak met één brief geregeld.

Zeer positieve ervaring met Groenenboom advocaten. Heeft een goed luisterend oor. Voor de volgende zaak geen andere keus.

• Betrokkenheid

zeer goede ervaring en vriendelijkheid

duidelijkheid en werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen betreft mijn zaak

Fijne communicatie

De communicatie was erg fijn, en hij begreep ons goed waardoor het eindresultaat precies was als hoe wij het voor ogen zagen!

• Betrokkenheid

Goede service.. goed geholpen.. zou er in het vervolg weer heen gaan

• Betrokkenheid

Uitermate kundig en vriendelijk terzijde gestaan!

Bij het traject van afscheid nemen van mijn werkgever ben ik uitstekend terzijde gestaan door Mr. Groenenboom. Ik ben voorzien van goed advies en dat heeft geleid tot afspraken rond het afscheid waarmee ik tevreden ben. Mr. Groenenboom heeft daarbij aandachtig geluisterd en gekeken naar de specifieke omstandigheden en prima advies 'op maat' geleverd.

Over Advocaatscore.nl