De natuur gebruiken om te reflecteren

Ik voelde dat ik toe was aan een volgende stap in mijn loopbaan, maar niet goed hoe die stap eruit moest zien. Dat gaf mij onrust. Ronald heeft mij geholpen de onrust te verminderen. We gingen terug naar wat ik belangrijk vond in mijn werk en privé, waar dit vandaan kwam en hoe ik deze elementen in mijn werk terug wil zien. Vaak deden we dat al wandelend in de natuur. De natuur was een middel om te reflecteren en stil te staan bij keuzes. Van wandelen door de natuur word je als vanzelf rustig, maar het hielp ook op lange termijn mijn onrust rondom mijn loopbaan te verminderen.

• Betrokkenheid

Dankjewel voor je review Xanne. Ik kijk uit naar de sessie die je nog tegoed houdt.

Als je bij Ronald bent komt de rust je te gemoed

Na mijn burn-out coaching heb ik nog een na traject gevolgd om de puntjes op de I te zetten .het zijn vaak de kleine dingen die t doen

• Betrokkenheid

Perfect coach traject ,precies wat ik nodig had

Nadat ik zwaar overspannen ben geraakt, ben ik in contact gekomen met Ronald. Hij heeft me met beide benen weer op de grond gezet door zijn coach traject. Heb veel geleerd over mijzelf doormiddel van zijn hulp. Het heeft mij weer op de rails gezet waardoor ik weer normaal mijn leven voort kan zetten. Ik raad iedereen aan die er doorheen zit om eens contact op te nemen met Ronald.

• Betrokkenheid

Dankjewel voor je review Marco, Het was een plezier om met je te werken en ik ben blij dat je weer helemaal goed in je vel zit en weer volledig aan het werk bent.

Een mooie dag wandelen en mijmeren!

We hebben vandaag samen met Ronald ongeveer 15 km gewandeld in een hele mooie natuur. Veel water, mooie polders, oude grasdijken en grienden. Zo af en toe kregen we een vraag om over na te denken. Bijvoorbeeld: hoe is het vorig jaar gegaan? Waar wil je dit jaar mee verder en wat wil je achterlaten? Heel eenvoudig en effectief. Al wandelend ga je anders denken. Zo ben ik tot mooie inzichten gekomen. Bedankt Ronald!

Tot mijzelf gekomen !

Met dank en onder leidende coaching van Ronald heb ik een prachtige wandeling gemaakt waarbij stilstaan , bezinning en vooruitkijken de thema’s waren . Op een heel rustige wijze ontstonden er mooie gesprekken . Ik heb het echt als een meerwaarde ervaren !

• Betrokkenheid

Mooie pelgrimsdagen in het klooster in de Achterhoek.

Ik had een fijn weekend in het klooster in de Achterhoek. Ronald gaf ons veel oefeningen gericht op de metafoor van het pelgrimeren. Al wandelend gingen we hier mee aan de slag. Vooral het labyrint lopen was een eye-opener voor me. Veel inspiratie opgedaan om mee verder te kunnen.

• Betrokkenheid

Zeer vriendelijk en toch confronterend.

Door te wandelen praat het makkelijker over moeilijke zaken. Gesprekstechnieken opdrachten en oefeningen zorgden dat ik mijn situatie van nieuwe kanten kon zien en aanvaarden. Mijn aandeel is duidelijk maar ook wat ik anders wil en kan doen.

• Betrokkenheid

Dankjewel Remco, ik heb er alle vertrouwen in dat je ook in nieuwe situaties meer alternatieven tot je beschikking hebt om effectief te reageren.

In korte tijd flinke stappen gemaakt dankzij Ronald

Na de eerste ontmoeting waar er voornamelijk geluisterd wordt, maakt Ronald een stappenplan waar je al vrij snel vooruitgang mee boekt. Een goede luisteraar die vervolgens met nuttige adviezen, tools en oefeningen komt. Sessies ook vaak wandelend in de buitenlucht, wat ook prettig is.

• Betrokkenheid

Dankjewel Tim, fijn dat je je in zo'n korte tijd er al weer veel beter voelt.

Een heel fijn en inspirerend weekend.

Een heel fijn en inspirerend weekend.

Inspirerend weekend

Leuk om snel de diepte in te gaan met mensen die je niet kent. Ronald creëert een veilige omgeving waar iedereen zichzelf durft te zijn. Interessant om met elkaar over levensvragen als waar wil je naar toe, geënt op de pelgrimsgedachte, van gedachten te wisselen. De laatste locatie, klooster Doetinchem was ook een bijzondere ervaring.

• Betrokkenheid

Dankjewel Marijke, voor mij was het ook een bijzondere ervaring.

Wandelend stilstaan bij leven en spiritualiteit

Ontspannen dagen met mooie ontmoetingen. Goed verzorgd in rustgevende omgeving. Kennisgemaajt met labyrint.

• Betrokkenheid

Samen ontspannen door gezonde inspanning

Laagdrempellig, ik voelde me veilig in de groep. Er werd naar ons geluisterd en op onze behoeften ingegaan. Programma werd naar onze mogelijkheden en wensen aangepast

• Betrokkenheid

Genieten van de schoonheid van de natuur en de faciliteiten van het klooster

Als echte pelgrims in de schitterende natuur rond Doetinchem gingen wij met een groep op pad om ons hoofd leeg te maken. Een gedeelte van de wandeling liepen wij in stilte. Daarna kregen wij een opdracht en gingen in tweetallen met elkaar hierover in gesprek. Onder leiding van Ronald, die alles perfect voorbereid had liepen we (voor een ongeoefende wandelaar) behoorlijke afstand. Terug in het klooster werden we verwend met koffie en thee en heerlijke maaltijden. Wie dat wilde kon genieten van de gregoriaans zang van de monniken. (completen, metten en vespers) Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en een stukje verder op mijn persoonlijke zoektocht. Enige minpuntje: veel stekende muggen.

• Betrokkenheid

Dankjewel Marijke, Ik wens je veel succes en ook plezier op je verdere zoektocht.

Ronald is betrokken, rustig en houdt de groep goed bij elkaar

Het programma was doordacht en goed gebalanceerd. Ronald is eerlijk, open en betrokken op de hele groep.

• Coaching N.v.t.

Ruimte en bezinning

Prettige omgang, ruimte voor bezinning.

Even terug naar mijzelf

Een mooie wandeling met een fijne coach. De dag was goed voorbereid, een aantal opdrachten gehad en goede gesprekken gevoerd die daaruit voortkwamen.

• Betrokkenheid

Een hele leuke, relaxte wandeltocht met tijd voor stilte maar ook momenten van bezinning en verdiep

Erg leuk vond ik de verschillende momenten tijdens de wandeltocht,afgewisseld door Ronald met verschillende opdrachten ,stilte maar ook verdieping in de vorm van pelgrimskaarten met een onderwerp waar je dan over in gesprek gaat,heerlijke dag gehad

Na chaos komt rust

Als iedereen naar je kijkt en jij denkt "ik krijg het niet", dan nog komt de man met de hamer en ga je om. Na een korte test zijn we binnen enkele dagen in coaching gegaan. Beetje bij beetje laat Ronald je weer uit de klei komen en binnen enkele weken stond ik weer met mn voeten op de grond en begon het licht weer te schijnen.

• Betrokkenheid

Dankjewel Ronald, Het is een plezier om met jou te werken. Je lef om voor jou heel ongebruikelijke dingen te doen en je doortastendheid waarmee je met nieuwe inzichten aan de slag gaat.

Prettige coach die goed luistert en inhaakte mits dit nodig of nuttig bleek

Fijne rustige coach die je laat nadenken en zelf met oplossingen voor problemen laat komen Zelf was ik voor mijn eerste afspraak best zenuwachtig maar Na de eerste minuten met de coach is gesprek geweest te zijn vielen deze zenuwen weg Ook zijn voorstel om een wandeling buiten te gaan maken bleek achteraf een juiste

Een leerzaam pad!

Ronald heeft mij geholpen met bepalen wat belangrijk is voor mij, waardoor ik beter ingewikkelde keuzes kan maken! Ronald gaat professioneel te werk en zijn manier van communiceren is prettig. De methode om te wandelen in de natuurgebieden raad ik aan!

Een leerzaam pad!

• Betrokkenheid

Samen met Ronald heb ik een DISC en Drijfveren analyse gedaan, wat een hoop nieuwe en prettige inzichten heeft gegeven. Bedankt!

Goed gesprek

Open, vragende houding.

Inspirerend!

Boeiende en af en toe lekker confronterende wandeling in een prachtige omgeving.

is te vertrouwen

Ik heb de coaching van Ronald als prettig ervaren. Hij is betrouwbaar en behulpzaam. Hij kon mij goed begeleiden en advies geven.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”