Vlotte afwikkeling. Duidelijk uiteengezet.

Onze bedoelingen zijn conform vastgelegd.

Beste Antonius, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Precies wat wij nodig hadden.

Duidelijke uitleg, goed advies!

Beste Marga, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Duidelijk en klantgericht geholpen.

In een kort tijdsbestek geholpen bij partnerschapsvoorwaarden en de hypotheek akte en leveringsakte. Op locatie alles besproken bij de zelfde medewerker en de uitleg en contact verliep soepel. De communicatie via de mail verliep goed voor zowel de vragen en opmerkingen die wij hadden als het tijdig aanleveren van de verschillende conceptversies.

Beste heer De Ruijter, Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de afwikkeling van de overdracht en uw partnerschapsvoorwaarden. Hartelijk dank voor deze mooie review!

Ik ben zeer tevreden

Positief

Beste heer Vidimlic, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Duurde veel te lang totdat alles geregeld was.

Ik wilde garage verkopen. Tegenpartij komt met jullie als notaris. Maar eer dat alles afgerond is duurde wel heel lang, dan moesten ze dit en dan dat hebben. Afspraken die wel/ niet doorgingen. Ik zelf zou jullie niet adviseren.

Beste Marja, Dank voor uw reactie! Wij betreuren het feit dat u onze dienstverlening niet zo positief heeft ervaren. Wij begrijpen dat het heel vervelend is, wanneer de afwikkeling langer duurt dan verwacht. Onze excuses hiervoor. Uiteraard doen wij onze uiterste best om opdrachten binnen een redelijke termijn af te wikkelen voor onze cliënten. Door onvoorziene omstandigheden kan het helaas voorkomen dat de doorlooptijd afwijkt van de gebruikelijke termijn.

Prettig!

Een nieuwe huis en een samenlevingscontract. Alles werd ons so goed en duidelijk uitgelegd. Ook kregen we goed advies, we zijn erg content met hoe alles is verlopen!

Beste Mariangel, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Uitstekende begeleiding en veel flexibiliteit

Voor de oprichting van een stichting zijn wij voortreffelijk geholpen door Huijbregts Notarissen & Adviseurs. Veel oog voor de achterliggende belangen en de bereidheid om mee te denken ten aanzien van zowel het proces, als de inhoud van de stukken.

Heel fijn om te horen dat u onze begeleiding bij de oprichting van uw stichting zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Ik heb uitstekende ervaringen met Huijbregts Notarissen

Wij werden heel hartelijk ontvangen, en op ons gemak gesteld. Ik kreeg tijd genoeg om vragen te stellen over dingen die ik niet goed begreep. Het was erg rustig in het kantoor en we kregen tijd genoeg om de documenten uit te wisselen. Ik ben zeer tevreden hoe alles was voorbereid, en hoe we te woord werden gestaan.

Beste heer Van Bijnen, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor deze mooie beoordeling!

Deskundig, meedenkend, adviserend en zeer correct

De gesprekken waren zeer prettig, zonder voelbare afstand. Adviseerde prima, wat stof tot nadenken gaf. Goed meedenkend bij wat vragen/opmerkingen die ik had.

Beste mevrouw Verheijden, Dank voor deze mooie reactie. Heel fijn om te horen dat u de gesprekken zo positief heeft ervaren!

Prettig, vriendelijke professioneel contact

snel en professioneel contact. snelle afhandeling van het dossier

Deskundig, accuraat en klanvriendelijk

Zoals we gewend zijn van Huijbregts, zijn we ook deze keer weer deskundig, accuraat en klanvriendelijk geholpen.

Beste Geert, Heel leuk om te horen dat u zo positief bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Hartelijk dank voor deze mooie review!

Prettig contact met alle medewerkers van Huijbregts Notarissen!

Dit is onze eerste koopwoning waarbij ook veel vragen komen kijken. Voor Evy Klaassen was dit geen probleem ze nam de tijd voor ons ook al belde ik behoorlijk vaak.. hier was begrip voor. Het afhandelen op het kantoor ging rustig en er werd goede uitleg gegeven. Al met al een goede ervaring.

Beste heer Vereijken, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Zeer kundig, vriendelijk en professioneel notariskantoor

Passeren van vastgoedtransacties. Zeer kundig, vriendelijk en professioneel notariskantoor

Beste heer Hassink, Dank voor deze mooie reactie! Heel fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren.

Alles naar behoren opgelolostb

Hartelijk dank voor deze fijne review!

Zeer goed geadviseerd in onze wensen

Ellis Vulto heeft goed geluisterd naar onze wensen. Hierover heeft ze ons breed geïnformeerd naar de mogelijke opties. Daarbij heeft ze duidelijk uitleg gegeven wat de voor en tegens zijn om ons te voorzien in onze keuze.

Beste Saida, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de advisering van mevrouw Vulto. Dank voor deze mooie review!

Goede begeleiding en uitleg

Notaris bezoek is geen alledaags werk, maar dit gaf een goed gevoel!

Beste heer Mommersteeg, Hartelijk dank voor deze leuke reactie!

Huijbregts reageert heel traag, was in het verleden anders.

Had gevraagd om te passeren in Vlijmen, dit was niet mogelijk, moest in Den Bosch. Het passeren van de akte gebeurde vervolgens door een notaris die in Vlijmen woont. Als je een mail stuurt, moet je zelf na een week gaan bellen of iemand daar a.u.b. iets mee wil gaan doen.

Beste H., Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren het feit dat u niet zo'n positieve ervaring heeft gehad met ons kantoor. Uw opmerkingen nemen wij mee als aandachtspunt voor de toekomst. Deze worden uiteraard ook besproken met de behandelaar van uw dossier.

Goede service en vooral heel veel deskundigheid.

Een kundig en luisterend oor waardoor ons verzoek werd omgezet in een voor ons gewenst testament. Complexe zaken werden helder en duidelijk vertaald.

Beste Ed, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren!

Goed contact met medewerker

Heldere antwoorden op vragen. Weet de namen niet meer.

Beste heer Bettinger, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Alles was super

Beste Alisa, Dank voor deze mooie beoordeling!

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijk personeel.

zie onderwerp

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Behulpzaam

Graag zou ik mijn testament nog in 2023 geregeld hebben en dat hebben jullie in de korte tijd dat dat jaar nog restte prima geregeld.

Beste Hans, Dank voor deze mooie review!

Beste Herman, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Correcte en zorgvuldige behandeling

Prettig en ter zake kundig

Beste heer Straathof, Hartelijk dank voor deze mooie review!

Duidelijk verhaal

Prima en duidelijk verhaal

Beste Andy, Dank voor deze fijne reactie!

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!