Meedenkend

Zeker voor de volgende fase weer benaderen

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze mooie reactie. Uiteraard denken wij in de volgende fase graag weer met u mee. Nogmaals dank voor uw vertrouwen in ons kantoor!

Heel fijn gesprek gehad voorafgaand aan het passeren. Alles duidelijk uitgelegd en heel goed meegedacht.

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te horen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren. Uiteraard kijken wij ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Klantgerichte service, begrijpelijke uitleg, maar (te) lange wachttijden voor een afspraak.

Mevrouw Van de Rest legt voor niet-juristen helder uit hoe kwesties in elkaar zitten. Oprecht geïnteresseerd in de klant. Jammer dat afspraken (digitaal of fysiek) zo lang vooruit geschoven moeten worden wegens (te) volle agenda.

Beste heer Knegt, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier te horen dat u onze klantgerichte service en begrijpelijke uitleg waardeert. Onze excuses voor de lange wachttijden; we werken eraan om het sneller inplannen van afspraken mogelijk te maken. Dank voor uw vertrouwen in ons kantoor!

Binnenkomst zeker niet professioneel., ook niet vriendelijk….

Paspoorten werden. “In beslag genomen.“ zonder te kopiëren, “Gaat u zitten.” Onze paspoorten lagen vervolgens onbeheerd in een plastic hoesje, ik wilde deze pakken. “Nee, deze zijn voor de notaris.” We hadden deze paspoorten in dat mapje ook kunnen overhandigen, Voorstellen pas in tweede instantie.. Dit hebben we aan de betreffende notaris zo ook doorgegeven.

Beste Sophia, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor uw ervaring bij binnenkomst. We streven naar een professionele en vriendelijke service. Uw opmerking over de behandeling van uw paspoorten nemen we serieus. We zullen deze kwestie bespreken met de betrokken medewerker(s) om onze dienstverlening te verbeteren.

Goede ontvangst en kort en duidelijke uiteenzetting!

Beste Tonny, Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Wij zijn blij te horen dat u het bezoek aan ons kantoor zo positief heeft ervaren. Uiteraard zijn wij u in de toekomst graag weer van dienst!

Fijn contact en goede begeleiding

We zijn netjes geadviseerd en goed begeleid.

Beste Niels, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij vinden het fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Goed geregeld!

Alles rondom de koopakte is voorspoedig en snel geregeld.

Beste Cor, Hartelijk dank voor deze fijne reactie! Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over de afwikkeling. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Hele goede service en erg duidelijk!

Er werd heel goed uitgelegd wat de vervolgstappen waren bij het oprichten van de bv's. Daarnaast namen ze de tijd om alle vragen te beantwoorden. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed!

Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over de toelichting en de genomen tijd voor de beantwoording van uw vragen. Uiteraard zijn wij u in de toekomst graag weer van dienst!

Heel plezierig zoals verwacht

Prettig, direct en open... en vooral deskundig

Beste heer Ficq, Hartelijk dank voor deze mooie reactie! Wij zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening als prettig, direct, open en deskundig heeft ervaren en dat de afwikkeling aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard kijken wij ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

zeer tevreden

twee testamenten laten maken goed geadviseerd.

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Uiteraard vinden wij het heel fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze advisering met betrekking tot uw testamenten. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Beste Piet, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Vriendelijk, correct en zakelijk.

Vriendelijk, correct en zakelijk.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor deze fijne review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Dubbelwerk

Het kantoor hanteert een merkwaardig eenzijdige opvatting over het begrip Kosten Koper en legt kosten voor geldverkeer bij de verkoper. Je nieuwe fiets krijg je toch ook niet mee als je een bedrag afhoudt van de betaling? Het kost het kantoor tijd (en rekent kosten verkoper) om pasklare tekst over te nemen van de notaris van de verkoper.

Beste heer Van Megen, Dank u voor uw feedback. We begrijpen uw zorgen over de kosten. In bijzondere situaties kan het voorkomen dat wij genoodzaakt zijn kosten door te berekenen aan de verkopende partij. Ons beleid is gericht op transparantie en duidelijkheid. We streven ernaar om alle kosten eerlijk en duidelijk te communiceren en werken voortdurend aan verbetering van onze processen. Uw opmerkingen helpen ons hierbij. Mocht u verdere vragen hebben of toelichting wensen, dan staan wij altijd open voor een gesprek.

Fast and efficient

Very good service! Lisa and Awang were very fast and efficient. Everything was clear.

Dear João Pedro, Thank you for your positive feedback! Lisa and Awang will be pleased to know their efforts were appreciated. We look forward to serving you again!

Duidelijk, vriendelijk en accuraat.

en flexibel!

Beste Janneke, Hartelijk dank voor deze mooie review! Goed om te horen dat u onze service als duidelijk, vriendelijk en accuraat heeft ervaren. Flexibiliteit is voor ons ook belangrijk en we zijn blij dat dit voor u merkbaar is geweest. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Goed geregeld

De ervaring is goed, Lleen was er een fout bij de afrekening. Deze is snel hersteld.

Beste Marian, Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat uw ervaring goed was. Onze excuses voor de fout bij de afrekening, maar we zijn blij dat we deze snel konden herstellen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

prima uitleg,goed geholpen ,vriendelijk

ervaring was top.

Beste heer Cardol, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Wij zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar!

Aan verwachtingen voldaan

Alle zaken zijn correct en adequaat afgewerkt

Beste Jan, Wat een fijne reactie! Dank voor uw mooie feedback. Goed om te horen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

er werdt begrepen wat we voor ogen hadden

snel en geen opstakels

Beste heer Van de Laak, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard staan wij in de toekomst graag weer voor u klaar!

Prettig betrouwbaar

Directe communicatie, blijft scherp kijken , komt afspraken na

Beste Anne, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u de communicatie met ons kantoor zo prettig heeft ervaren. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en uiteraard zijn wij u in de toekomst graag weer van dienst!

Afspraken en wensen zijn prima in de documenten verwerkt. Deskundig advies en goede uitleg.

De bestaande documenten zijn op ons verzoek geoptimaliseerd en sommigen nader aangepast. Dit alles is zorgvuldig gebeurd en is ons prima uitgelegd.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat wij uw wensen en afspraken naar tevredenheid hebben verwerkt. Dank voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Goede ervaring

Het is allemaal voorspoedig verlopen. Alles was duidelijk voor mij.

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Goed om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Deskundig en flexibele dienstverlening!

De samenwerking was heel prettig. Makkelijk contact en afstemming, flexibel in het maken van afspraken en het afhandeling van de levering van ons nieuwe huis!

Beste Felix, Hartelijk dank voor deze mooie reactie! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u de samenwerking zo positief heeft ervaren. Dank voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Volledig ontzorgd en uitstekend geadviseerd

Voor het eerst een holding en werkmaatschappij op laten zetten. Bewust niet gekozen voor een goedkopere online dienst, om zodoende eventuele vragen persoonlijke te kunnen stellen gedurende het proces. Doorlooptijd van offerte tot afronding was bijzonder kort en ook bij iedere vraag die ik stelde kreeg ik snel en uitgebreid antwoord. Ook nog met een van de andere adviseurs op gebied van familierecht kunnen sparren over gerelateerde zaken zoals huwelijksvoorwaarden.

Beste Michel, Hartelijk dank voor uw fijne review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening bij het oprichten van uw holding en werkmaatschappij. We waarderen uw vertrouwen in ons kantoor en kijken er naar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Duidelijke informatie

Prettig en vakkundig geholpen

Beste Marleen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u onze informatie duidelijk vond en dat u prettig en vakkundig geholpen bent. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Zuiderparkweg 280

5216 HE

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!