Goede en juiste informatie over testament en levenstestament

Goede uitleg over wat er in de (levens)en testament kan en zeker moet komen. Bij het ondertekenen werd in lekentaal verteld wat er in beide testamenten in notariële taal staat.

Beste Eric en Wilma, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

keurig en correct gehopen

zijn al even klant bij Huijbrechts Notarissen, altijd tevreden. keurig en correct advies gekregen en geholpen.

prima goed en snel

prima goed en snel

Beste heer Van Delft, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Alles goed geregeld

Goed advies word netjes geholpen

Beste Arie, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.

Kan beter

Super vriendelijk, maar het opvolgen van telefoontjes kan veel beter. Ook had ik steeds moeite met dat ze mijn dossier niet konden vinden.dus ik denk dat het intern echt beter kan

Beste Marleen, We vinden het jammer te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Met uw opmerkingen met betrekking tot de communicatie en het dossierbeheer gaan wij aan de slag. Bedankt voor uw feedback!

Corecte afhandeling.

Duidelijke gesprekken en stukken vlotte afhandeling van het geheel.

Beste heer Minkels, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en dat alles vlot is verlopen. Als er in de toekomst nog vragen zijn of als u weer onze hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar.

Het was snel geregeld

snel geregeld en goed voorbereid door notaris

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Heel fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze dienstverlening. We waarderen uw vertrouwen in ons en staan altijd klaar om u in de toekomst weer van dienst te zijn bij uw notariële zaken.

Absoluut de beste in service en kennis

De aanvraag was onmiddelijk in behandeling genomen en de aktes waren super snel geleverd, gebruikmakend van moderne communicatiemiddelen. Zeer deskundig advies geleverd. Erg tevreden met de kosten.

Beste heer Saarloos, Bedankt voor uw lovende woorden! Wij vinden het belangrijk om onze cliënten snel en efficiënt van dienst te kunnen zijn en tegelijkertijd transparant te zijn over de kosten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze deskundigheid en moderne manier van communiceren. Uiteraard hopen wij u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

onze mindere ervaring is ook gedeeld met de notaris

Onzorgvuldigheid: besproken delen ontbraken in verschillende aktes.

Beste Kees, We vinden het spijtig te horen dat er enige onzorgvuldigheid is opgetreden. Onze oprechte excuses hiervoor. We streven naar een hoge mate van nauwkeurigheid en professionaliteit en betreuren het feit dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dank voor uw feedback en wij gaan dit uiteraard gebruiken om onze processen te verbeteren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Excellent

Ik heb de contacten met Huijbregts Notarissen als zeer plezierig ervaren omdat het persoonlijk, enthousiast en direct was. De oprichting en inschrijving in de KVK van de juridische entiteit is uitstekend gedaan. Het notariskantoor heeft ons 'ontzorgd'. Dank hiervoor.

Beste Gerard, Dank voor uw vriendelijke woorden! Wij streven naar een persoonlijke en directe benadering en vinden het heel fijn om te horen dat u onze service als plezierig heeft ervaren. We zijn dankbaar voor uw waardering en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Uitgebreide uitleg op een begrijpelijk manier

Na interessante informatie avond een afspraak gemaakt voor het persoonlijk opstellen van een levenstestament cq testament. Hiervoor werd ruim de tijd genomen voor de diverse opties. Concept toegestuurd gekregen, waarna nog enkele vragen gesteld gesteld konden worden . Na ruim een maand is te akte opgemaakt, waarbij alle afspraken nogmaals werden toegelicht. Wij hadden na de informatie avond de getoonde sheets nog gemaild gekregen, waardoor de kennissen ook nog hebben informeren

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve feedback! Goed om te horen dat u de informatieavond waardevol vond. Het opstellen van een (levens)testament is een belangrijke stap en we zijn blij dat we u daarbij hebben kunnen helpen. We waarderen uw vertrouwen in ons en staan altijd klaar om verdere vragen te beantwoorden.

Ondanks de moeilijke fase vanwege mijn echtgenote, hebben jullie dat toch prima opgelost.

Beste heer Keizer, Wij zijn blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan het vinden van een oplossing, ondanks de moeilijke fase waar u doorheen gaat. Het is ons doel om onze cliënten te ondersteunen, juist in uitdagende of lastige tijden. Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Deskundig en goed advies in een ontspannen sfeer.

zoals al heel veel keer ervaren ook nu weer -en dat op een ander vlak dan 'onroerend goed' een prima en vlotte benadering van het onderwerp.

Beste Mart, We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Deskundigheid en een ontspannen sfeer staan bij ons hoog in het vaandel, ongeacht het onderwerp waarover we adviseren. Dank voor uw vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Goed bereikbaar en goed advies

Reeds vele jaren ons notaris kantoor

Beste Joost, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Duidelijke uitleg.

In rustige omgeving op duidelijke begrijpelijke manier een aantal belangrijke zaken besproken en uitgelegd

Beste Antoon, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Duidelijke uitleg en antwoorden op vragen

Wij hebben onze testamenten laten updaten en een levenstestament laten maken. Er wordt een duidelijke uitleg gegeven en alle vragen worden netjes beantwoord en we kregen goede adviezen.

Beste Leontine, Heel fijn om te lezen dat u onze advisering zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie review!

alles duidelijk uitgelegd en vriendelijk .

Prettige gesprekken en duidelijkheid .

Beste heer Blikman, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Goed ontvangen, snel en duidelijk plan doorgenomen.

Zie onderwerp.

Beste Jarno, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Vriendelijk en goed

Hele ontspannende sfeer en duidelijke uitleg

Beste Ger en Hedy, Dank voor deze fijne review! Goed om te horen dat u de sfeer en toelichting zo positief heeft ervaren.

Goed voorbereid, prettige sfeer.

Het document ter ondertekening was deskundig voorbereid. Helder en fijne sfeer bij ondertekening.

Beste heer Verel, Dank voor deze mooie beoordeling!

Gewoon goed. Wat men kan en mag verwachten.

Zoals boven omschreven. Gewoon goed. Wat men kan en mag verwachten. Alles door jullie op tijd aangeleverd. Met duidelijke uitleg. Duidelijk stappenplan.

Beste Jack, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Belerend, bazig en arrogant communiceren

Misselijk makend telefonisch gesprek met **** naar aanleiding van een aan mij door Huijbrechts toegezonden email m.b.t. bankgarantie. Met nadruk meld ik dat **** door haar manier van communiceren heel veel heeft weg genomen aan negatieve gevoelens.

Beste heer Ketelaars, Wij betreuren het dat u een vervelende ervaring heeft gehad voor wat betreft de communicatie ten aanzien van de bankgarantie. Onze excuses hiervoor. Wel fijn om te lezen dat u vervolgens nog prettig contact heeft gehad met een van onze andere medewerkers, waardoor uw negatieve gevoelens deels zijn weggenomen. Wij danken u voor uw reactie en pakken dit intern verder op.

Prettige ervaring

Goede voorlichting en uitleg over hetgeen waarvoor we kwamen

Beste heer Weijers, Dank voor deze fijne review!

Vriendelijk en adequaat

Ik heb over verschillende zaken contact gehad mn over het opstellen van een testament en over wijzigingen van de deelnemers van een stichting, die ik heb ivergenomen

Beste Igor, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Nette adequate afhandeling

Je komt niet veel bij de notaris. Bij Huijbregts zijn we op een adequate en vriendelijke manier geholpen

Beste Joep, Dank voor deze fijne reactie!

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!