prettig, kundig en meedenkend

1e ervaring was met telefoon duurde lang voor opgenomen werd. zou teruggebeld worden niet gebeurd, daarna zelf maar weer contact opgenomen. Gesprek met mw. Dijk was prettig afspraak gemaakt voor gesprek aan huis i.v.m. slechtje mobiliteit echtgenoot. goede afspraken kunnen maken voor onze testamenten, deze zijn een week later thuis door ons ondertekend. Dit alles tot onze tevredenheid.

Fijne gesprekken met een duidelijke uitleg.

Fijne gesprekken met een duidelijke uitleg.

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Fijn om te horen dat u de gesprekken en uitleg zo positief heeft ervaren.

Ok

Ok, ik wacht alleen nog op een digitale versie van het testament en het levenstestament.

Beste heer Van den Broek, Uiteraard zorgen wij ervoor dat u de digitale versies van uw akten nog ontvangt. Dank voor uw reactie!

Zoals verwacht!

Kregen zelf nog aanvullend advies van hetgeen waarvoor wij kwamen. Prima om mee te denken!

Beste Wouter, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en het aanvullend advies dat u van ons heeft gekregen. Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Positief

We werden vriendelijke ontvangen

Beste Barbara, Dank voor deze mooie reactie! Fijn om te horen dat u de ontvangst zo positief heeft ervaren.

Ging vlot en soepel !

Geachte heer Van de Geer, Goed om te horen dat alles zo vlot en soepel is verlopen. Wij danken u voor uw mooie review!

zeer vlot en goed geholpen

Verkoop van mijn onroerend goed is erg snel opgepakt en naar volle tevredenheid uitgevoerd. complimenten.

Geachte heer Van Bakel, Wij zijn blij om te horen dat uw verkoop naar volle tevredenheid is verlopen. Heel veel dank voor deze mooie reactie!

Prettig en professioneel contact

Prettig persoonlijk gesprek, goed samengevat in het te beoordelen document. Vervolgens een bijeenkomst om te ondertekenen. Al met al een prima ervaring.

Beste Gerry, Goed om te horen dat u het gesprek zo prettig heeft ervaren en dat uw wensen vervolgens correct zijn verwerkt in het document. Heel erg veel dank voor deze mooie review!

Helemaal tevreden over de geleverde dienst.

Perfect, adviserend en correct.

correct

Netje, snel en prettig. Er is snel en netjes gereageerd op mailtjes en telefoontjes door Lieke van Rossum. Prima ontvangt. Prettige notaris hr Graler.

Beste Esther, Dank voor deze mooie reactie! Heel fijn om te horen dat alles netjes en snel is verlopen en dat je de ontvangst en het gesprek zo positief hebt ervaren!

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Als ik iets wilde wijzigen in mijn testament kon dat.

Beste Miriam, Dank voor deze fijne reactie!

Netjes op tijd behandeld Heel duidelijk alles uitgelegd

Beste Aroen, Goed om te horen dat alles helder is uitgelegd en op tijd is behandeld. Dank voor deze leuke reactie!

Professioneel, Vriendelijk en meedenkend

Prettig

Geachte heer Jansen. Dank voor uw reactie! Goed om te horen dat u het contact met ons kantoor als professioneel, vriendelijk en meedenkend heeft ervaren.

Goed advies en de juiste uitwerking,

Prima.

Beste Michel, Wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over het advies en de uitwerking. Heel veel dank voor deze fijne reactie!

Helder, correct en vriendelijk!

Helder, correct en vriendelijk!

Beste Dorette, Wat goed om te horen dat je het bezoek aan ons kantoor zo positief hebt ervaren. Heel fijn dat de uitleg helemaal helder is geweest. Hartelijk dank voor deze mooie 9!

Goed en adequaat geholpen.

Prettige sfeer. Voldoende tijd en ruimte geweest voor verduidelijking en vragen.

Beste heer Rietveld, Heel fijn om te horen dat u de sfeer zo prettig vond. Veel dank voor uw reactie!

Professionele en efficiënte dienstverlening

Betreft akte van levering en hypotheekakte

Beste heer Rozenberg, dank voor deze mooie review!

heldere begeleiding van begin tot eind

overzetten hypotheek na aanleveren van stukken in een logische en overzichtelijke manier afgehandeld. Tekenen van de stukken op afgesproken tijdstip, heldere uitleg. Kortom uitstekend

Beste heer Van der Stam, Goed om te horen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren. Heel veel dank voor deze mooie review!

Goede uitleg. Prettige bejegening. Snelle service

Beste mevrouw Van Pinxteren, Veel dank voor deze mooie reactie! Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.

Correct verlopen

Alles is verlopen zoals afgesproken. Kleinigheid: ik heb zelf nog even moeten reclameren over een nog toe te sturen kopie. Is direct uitgevoerd

Beste Jan, Fijn om te horen dat alles verlopen is volgens afspraak. Hartelijk dank voor deze reactie!

Ik heb een goede en correctie dienstverlening ervaren

Het eerste contact was met mevrouw Bo Korsten. Zij gaf me in het informatief gesprek duidelijke informatie over het Levenstestament. De daaropvolgende ontvangst van de concept-akte en de communicatie daarover zijn pluspunten geweest. De verder afhandeling door Mr. J.G.Gräler is naar volle tevredenheid verlopen.

Beste Frans, Goed om te horen dat de afwikkeling naar volle tevredenheid is verlopen. Hartelijk dank voor deze fijne review!

Super notaris kantoor. Top mensen die daar werken.

Beste Wendy, Wat een mooie reactie! Heel veel dank voor deze fijne review!

Beste Ton, Heel veel dank voor deze mooie beoordeling!

een en ander is afgehandeld.

Volmacht getekend op kantoor Huijbregts ivm overdracht.

Geachte heer Doevendans, Hartelijk dank voor uw review!

Positief, zowel met de notaris als de kandidaat-notaris!!

……

Dank voor deze mooie review! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!