Prima. Goede advisering.

Goed advies.

Beste mevrouw Lutgens, Dank voor deze mooie reactie!

vriendelijke ontvang

vriendelijk ontvangen en goed uitleg over het besproken onderwerp

Beste heer Zwijgers, Dank voor deze mooie 10! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Slordige voorbereiding maar goed gesprek

De voorbereidingen waren slordig omdat de notaris documenten kwijt was geraakt en omdat ze niet duidelijk met ons communiceerde. We vroegen namelijk of we bij een afspraak moesten zijn waarop de notaris zei dat het niet hoefde en de makelaar later vertelde dat we er wel bij moesten zijn. Het gesprek op het kantoor was wel erg duidelijk en prettig. Maar een notaris die zo slordig omgaat met documenten zou ik zeker niet aanbevelen. We hadden helaas geen andere keus om een andere notaris te kiezen.

Beste Robin, Wij betreuren het dat uw ervaring met ons kantoor niet zo positief is geweest en dat de communicatie niet naar wens is verlopen. Uiteraard danken wij u voor deze feedback en wij nemen uw opmerkingen mee voor de toekomst. Wel fijn om te horen dat het gesprek op kantoor wel duidelijk en prettig is geweest.

Uitstekend, deskundig en klantgericht

Goede voorbereiding, duidelijke communicatie zowel telefonisch als per email.

Beste heer Van Gerven, Wat een mooie reactie :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de voorbereiding en communicatie. Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring met ons kantoor!

Verkoop van appartement

Notaris door koper gekozen. Maar als verkoper ook prima ervaring met deze notaris. Vriendelijk, accuraat, communicatief en verstand van zaken.

Beste Rolf, Dank voor deze leuke reactie! Goed om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met ons kantoor.

vriendelijk, meedenken, inleven zoals we dat graag zien

Er wordt meegedacht met gerichte oplossingen, men leeft zich goed in, zijn vriendelijk en persoonlijk, zeker niet meer zoals vroeger hautain!!

Beste heer Kreiken, Wat een mooie reactie! Heel fijn om te horen dat u het contact zo persoonlijk, vriendelijk en meedenkend heeft ervaren. Dank voor het delen van uw positieve ervaring!

Prima kantoor.

Met mijn helaas overleden vrouw hadden wij een goede band sinds eind jaren 80. Huis. Daarna testament op de langstlevende, na overlijden van mijn vrouw testament herzien en nu levenstestament. Correcte behandeling, ik heb geen klagen.

Beste heer Maring, Hartelijk dank voor deze mooie review! Goed om te horen dat u al langere tijd een goede band heeft met ons kantoor en dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.

Zoals je mag verwachten

Duidelijke communicatie, flexibel, vriendelijk

Beste Chantal, Dank voor deze leuke reactie. Fijn om te horen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren!

Heldere duidelijke uitleg prima gevoel bij

Testament/levenstestament laten updaten info en voorlichting was helder en afronding bij ondertekening ook in klare begrijpelijke taal prima ervaring

Beste Bert, Goed om te horen dat de aan u verstrekte informatie en toelichting helder en begrijpelijk is geweest. Hartelijk dank voor uw reactie!

Persoonlijk contact.

Snelle afhandeling.

Beste Job, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het tempo van de afhandeling. Dank voor deze mooie review!

Helder en duidelijk

Uitleg van notaris was helder en duidelijk , geduldig ondanks veel vragen van de koper

Beste mevrouw Keijer, Fijn om te horen dat de uitleg van de notaris zo helder en duidelijk was. Hartelijk dank voor deze mooie review!

Fijne notaris, duidelijke taal

We hebben de hypotheekakte en grond passering geregeld. Alles is keurig aan ons uitgelegd in duidelijke taal. Daarnaast nam de medewerker ook keurig de tijd voor overige vragen te beantwoorden.

Beste heer Ligtvoet, dank voor deze mooie reactie! Fijn om te horen dat alles zo keurig is verlopen en dat er voldoende tijd is genomen voor uw vragen.

Goed en correct proces maar mocht vlotter

Ik heb het proces om Greenwinner te ontvlechcten van 4 naar 2 aandeelhouders als goed en constructief ervaren. Echter de tijdspad was erg lang. Ik krijg geen zicht of dit te maken had vanuit onze organisatie of dat dit bij Hijbrechts Notarissen lag.

Beste heer Smits, dank voor uw reactie! Wij streven er uiteraard naar om onze opdrachten zo snel en goed mogelijk af te ronden. Fijn om te horen dat u - ondanks de wat langere afwikkeltermijn - het proces toch als goed en constructief heeft ervaren.

Goede service,en kennis

Alles volgens afspraak gedaan. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Steeds snel antwoord op vragen.

Beste Erik, Dank voor deze mooie reactie. Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en dat uw vragen snel werden beantwoord.

Top advies, top notaris

Zeer goede uitleg van zaken, vriendelijk en gastvrij, wat wil je nog meer?

Beste Shirley, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk is uitgelegd en dat je de ontvangst zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor deze leuke review!

Zeer professioneel en accuraat

Beste Erik, dank voor deze mooie reactie!

Alleen laatste gesprek bij ondertekening was naar tevredenheid

Bij eerste afspraak een half uur moeten wachten voordat we opgehaald werden. Wijzigingen die we aangeven in de stukken werden niet doorgevoerd maar bleken wel doorgevoerd maar verkeerde stukken gestuurd. Wij moesten dus zelf consequent alles controleren. Bij laatste gesprek bij ondertekening afgesproken dat ik de stukken ook digitaal zou ontvangen zodat ik niet pagina voor pagina (voor- en achterzijde) in hoefde te scannen om digitaal op te slaan. Daar wacht ik nog op. Al met al geen beste ervaring met uw kantoor.

Beste Ien, Jammer om te horen dat u onze dienstverlening niet zo positief heeft ervaren. Wij streven ernaar onze wachttijden zo laag mogelijk te houden. Door onvoorziene omstandigheden kan het echter incidenteel voorkomen dat er uitloop ontstaat. Wij begrijpen uiteraard dat dit heel vervelend is. Uw documenten worden nog verstuurd. Tussen het moment van ondertekenen en het versturen van de documenten hanteren wij een termijn van enkele werkdagen. Dit wordt dus nog voor u in orde gemaakt. Fijn om te horen dat u het gesprek bij de ondertekening wel prettig heeft gevonden. Wij danken u voor uw reactie en nemen uw opmerkingen uiteraard mee voor de toekomst.

kwaliteits notariskantoor dat waarmaakt, wat het belooft.

Vriendelijke en zeer deskundige mensen. De vele papieren rompslomp wordt waar mogelijk uit handen gehaald. Informatie uitwisseling is adequaat, duidelijk en zoveel mogelijk digitaal. En privacy is altijd gewaarborgd.

Beste heer Bertels, Wat een mooie reactie! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met de benadering en deskundigheid van onze medewerkers. Heel fijn ook dat u de informatievoorziening zo positief heeft ervaren. Heel veel dank voor deze leuke review!

Lieke was altijd bereid mijn vragen te beantwoorden.

Alle geduld met iemand die niet zo goed is met de hedendaagse technologie.

Beste Annette, Fijn om te horen dat u zo goed en geduldig geholpen bent door Lieke. Dank voor deze mooie review!

Geweldig geholpen met machtigen tekenen hypotheek. Wij zitten dan waarschijnlijk in ZA. Ander kantoor kon ons niet helpen. Dan zouden wij dus voor ondertekenen op en neer moeten vliegen. Heel erg bedankt!

Beste mevrouw Gooden, Goed om te horen dat het tekenen van de hypothecaire volmacht u een extra vlucht heeft bespaard. Hartelijk dank voor deze leuke reactie!

Deskundig en persoons gericht

Snel een afspraak kunnen maken en goed geholpen

Beste Jos, Dank voor deze mooie 10! Fijn om te horen dat je snel en goed geholpen bent.

Snelle en vakkundige afhandeling hypotheekakte

Vakkundige en klantvriendelijke medewerkers. Ben snel geholpen en daar waar ik vragen had zijn die snel beantwoord. Vriendelijke ontvangst en op een ongedwongen (stijve) manier uitleg en doornemen van de stukken.

Beste Arno, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de beantwoording van uw vragen en uw bezoek aan ons kantoor. Dank voor deze mooie review!

De was heel goed

We zijn goed ontvangen , en alles is goed geregeld

Beste Jan, Dank voor deze fijne reactie. Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Deskundig, correcte afhandeling, vriendelijk en dienstverlenend

Beste heer Kempenaars, Dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat uw ervaring met ons kantoor zo positief is!

Heel vriendelijk en deskundig

Heel vriendelijk en deskundig!

Beste Peter, Fijn om te horen dat u het contact met ons kantoor zo vriendelijk en deskundig heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!