Een sympathieke persoon die vakwerk levert.

De communicatie met Anton van Ginkel is prettig en probleemloos. Hij komt zijn afspraken stipt na. Hij heeft bij ons de kastdeuren en ladefronten van de keuken vervangen en dat netjes uitgevoerd. De prijs was alleszins redelijk.

Fijne betrouwbare toeleverancier

Je moet kunnen vertrouwen op de gevraagde kwaliteit en met de overeengekomen levertijd. Het team Koetshuys voldoet daaraan en daarom ben ik erg blij met de samenwerking.

Vakmannen met oog voor detail.

Vakmannen die een goed advies kunnen geven en de juiste service verlenen voor een prachtig eind resultaat.

Anton en zijn collega zijn top

Super netjes werken deze mannen. Ze denken over elk detail en elke aansluiting goed na, zodat het eindresultaat er super strak uit komt te zien. Mocht er toch een probleempje zijn, dan komen ze het ook netjes oplossen.

Super mooie keuken!

‘t Koetshuys geeft goed advies en levert vakwerk!

Perfecte aflevering en plaatsing

zie boven

Onze ervaring is buitengewoon goed.

De heer A. van Ginkel van het Koetshys-Ederveen heeft voor de inrichting van onze werkkamer/kantoor een keurig schetsontwerp gemaakt. Met daarop een passende offerte. Aan het ontwerp en de uitvoering is uiterste zorg besteed. Het plaatsen van de meubels is op een zorgvuldige en deskundige wijze uitgevoerd. We spreken onze waardering uit voor het deskundige en vakbekwame team: Anton van Ginkel en Bas Pul. De mate van zorgvuldigheid en vakbekwaamheid geeft ons aanleiding om Koetshuys Ederveen een ieder van harte aan te bevelen.!

Zeer vakkundig

Prettige en vakkundig bedrijf

Als u iets moois in huis wil, bel Anton

Een Professional die Fantastisch maatwerk levert, waar je jarenlang van kan genieten.

Snel en goede kwaliteit

Snel geleverd, ook nazorg voor apparatuur perfect.

Van begin tot eind in detail goed geregeld!

't Koetshuys heeft 9 mooie keukens geplaatst in het Jongerenhuis. Heel tevreden over het werk, ook het proces, alles werd telkens gedaan volgens afspraak, een tijdelijke koelkast werd geregeld, de werking van de apparaten werd uitgelegd, heel fijn! 't Is een klein ding misschien, maar bij 't Koetshuys nemen ze verpakkingsmateriaal gewoon zelf mee terug! Heel tevreden dus...!

Super gedaan!

Ben zeer blij met de kast!

Prettig bedrijf

Fijn contact met Anton, praktisch en meedenkend

Goede ervaring!

Fijn contact en vooral ook oog voor (praktische) details.