Snel betrokken en vakkundig

Fijne begeleiding, snel schakelen naar het gewenste resultaat.

• Geholpen door mr. Alyssa Vos

Prima afhandeling van de opdracht

Correcte afhandeling van de opdracht binnen de afgesproken tijd.

Goede snelle service

Vriendelijke juristen. Er word deskundig te werk gegaan en indien je vragen hebt mag je altijd bellen voor advies etc. Ik ben meer dan tevreden

Duidelijke advisering

Fijne communicatie en goed meegedacht. Meermaals contact gehad en advies heeft geleid tot een goede afronding van de casus.

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

accuraat en zeer netjes altijd te woord gestaan.

Zeer prettige samenwerking en goede opvolging. Altijd denkend in belang van de client.

• Geholpen door mr. Frank Groenendal

We zijn in deze zaak goed geholpen en op alle vragen die we hadden kregen we snel een antwoord

• Geholpen door N.v.t.

Door professionele samenwerking een gewenst resultaat bereikt.

Ondanks dat ik namens werkgever bepaalde documenten niet mocht inzien vanwege medische informatie, kon met behulp van Keizersgracht Ray Advocaten een bezwaar ingediend worden bij het UWV dat geleid heeft tot een succesvol resultaat.

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Als cliënt ervaar ik een perfecte mix van professionaliteit en menselijkheid: Een advocaat met uitmu

Ik heb recent twee keer achter elkaar een beroep moeten doen op arbeidsrechtexpertise. Bij beide gelegenheden heeft mijn advocaat het onmogelijke mogelijk gemaakt en het maximale resultaat behaald. Haar deskundigheid en toewijding in complexe situaties waren werkelijk indrukwekkend. Kim Cuypers John Marijnissen Venlo

Prima en adequaat advies

Onze vraagstelling werd direct goed opgepakt. Er is goed geluisterd naar wat wij wilden en vooral ook niet wilden om vervolgens met een juridisch passende oplossing te komen.

Snel, vriendelijk, deskundig

In een zaak waarin ik snel ondersteuning nodig had, kreeg ik dezelfde dag reactie. Er werd snel een afspraak ingepland en er werd deskundig, vriendelijk en persoonlijk advies gegeven.

Super duidelijk en verhelderend

Door jullie blijven we altijd up-to-date m.b.t. de huidige wet-regelgeving. Een super gedetailleerde uitleg, staan altijd voor de klanten klaar en weten waar ze het over hebben, de deur staat altijd open voor iedereen!

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Goed advies en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij werden goed geadviseerd en begeleid bij het opzetten van HR richtlijnen (personeelshandboek). Ook voor arbeidsrechtelijke vragen en het up to date houden van documenten maken wij naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van dit kantoor. Annerieke is altijd vriendelijk en behulpzaam, net zoals de rest van het personeel. Dit kantoor kan ik zeer zeker aanbevelen.

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Professioneel en dichtbij !

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Keizersgracht Ray. Annerieke staat ons op een professionele en warme manier bij. Haar expertise en grondige kennis van het recht, zorgen ervoor dat wij ons altijd in goede handen voelen. Annerieke en ook Bianca zijn altijd bereikbaar en reageren snel op onze vragen en zorgen. Wij waarderen hun toewijding en inzet om onze belangen te behartigen.

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Top service, snel, betrokken en professioneel

Ik ervaar de samenwerking met Ray advocaten als zeer goed. De casussen worden snel en professioneel opgepakt en met aandacht voor de klant.

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Je wordt vakkundig ontzorgd!

betrouwbaar, vakkundig en betrokken bij onze organisatie / business!

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Goede en snelle afhandeling in zake VSO overeenkomst

Professioneel

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

goed geholpen en er wordt met je meegedacht

bij een moeilijk traject zoals het mijne met een huisuitzetting als ultime oplossing kom je veel hindernissen tegen van regels en wetmatigheden die jezelf nooit kan overzien. conclusie professionele hulp in deze is dan zeer belangrijk. uiteindelijk hebben we een goed resultaat kunnen bereiken door deskundige begeleiding

• Geholpen door mr. Ruben Scheepers

Veel praktische ervaringen.

N.a.v. van een lezing/informatieve bijeenkomst: Veel gesproken over wat zou kunnen komen..... en dat is nu wel heel onzeker allemaal. Dat mag van mij wat minder. Liever de focus op de huidige situatie.

Leerzame informatieve bijeenkomst

Je kunt echt merken dat Annerieke een gedreven advocate is en passie heeft voor haar vak. Donderdag een leerzame, informatieve sessie bijgewoond. Annerieke dank hiervoor en kijk uit na een volgende bijeenkomst :)

Laagdrempelig en deskundig kantoor

Keizersgracht Ray organiseert periodiek bijeenkomsten voor relaties en hun netwerk. Gisteren werd er stil gestaan bij de ontwikkelingen op het gebied van arbeidsrecht en specifiek over schijnzelfstandigheid en oproepovereenkomsten. De bedrijven hebben voldoende uitdagingen om het personeelsbestand op peil te houden en daarnaast de juiste contracten op te stellen zodat ze in de toekomst niet voor verassingen komen te staan. Duidelijk is geworden dat Keizersgracht Ray ze hierbij kan assisteren.

Netje en kundig advies

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Heel prettig en deskundig.

Heb een vervelende situatie op een prettige manier d.m.v. rustige duidelijke communicatie en eerlijk advies op een zo goed mogelijke manier kunnen "afronden".

• Geholpen door mr. Annerieke Ray

Alert en altijd bereikbaar of ik werd terug gebeld.

Zelfs tijdens vakantie of afwezigheid neemt een collega de honneurs waar.

prettige deskundige ervaring

Prettige samenwerking en goede bereikbaarheid en advies.

Leerzaam!

Het is altijd leuk om met (con)collega's te sparren. Je leert er altijd van. En zeker omdat het ook laagdrempelig is. Iedereen kan zijn zegje zeggen. Geen 5 sterren omdat er altijd wel onderwerpen zijn die voor ons minder relevant zijn.

• Geholpen door mr. Ruben Scheepers

Minderbroederssingel 52 6041 KK Roermond