Snelle service prachtig resultaat!

Wij hebben 2 screens laten plaatsen en we zijn heel tevreden. Na ons bezoek aan de showroom, kon er dezelfde dag al ingemeten worden. Ook wisten we direct de plaatsingsdatum al. Heel fijn om te weten waar je aan toe bent. Er wordt fijn meegedacht en je zit niet vast aan standaard kleuren, we wilden graag de kast in een andere kleur dan de geleiders en dat was allemaal mogelijk. Gisteren zijn ze geplaatst en het resultaat is prachtig. Snel gewerkt, alles netjes achtergelaten. En de motor van de screens is super stil. Echt een aanrader!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Moderne goede zonwering en goede service

Na een korte zoektoch voor een zonwering kwamen we al snel bij Ambiance terecht. Hier werden we goed geadviseerd over de mogelijkheden en zagen we al snel dat dit aan onze wensen voldeed. Moderne en strakke zonwering die ook vanaf de binnenkant een toevoeging is voor ons interieur; zonwering en raambekleding in 1. Erg fijne communicatie en al met al een snelle service voor de zomer. Dank!

prachtige zonwering

We hebben een aantal weken geleden een oriëntatierondje gemaakt langs diverse winkels voor nieuwe buitenzonwering. We zijn uiteindelijk terecht gekomen bij Van der Molen in Deventer. We hebben daar een mooie zonwering gekocht, die gisteren is opgehangen. Loopt mooi soepel en ziet er perfect uit. En nu maar hopen op een zeer zonnige zomer!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed geholpen in alles.

In het vrijblijvende gesprek over mijn wensen werd er goed naar mij geluisterd. Danny hoorde goed wat ik graag wilde en dacht met mij mee. Hierdoor werd ik in alles goed geholpen en heb ik nu precies wat ik wilde. Ook fijn dat iemand alles voor je regelt en met je afstemt. Het installeren gebeurde door hele aardige jongens en ging erg vlot. Al met al erg tevreden!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Geen tips!

Goed vakmanschap en goiede monteurs

Na 50 jaar waren de oorspronkelijke zonweringen aan het einde van hun werkzame leven. Het huis is zorgvuldig ontworpen met ingebouwde ruimtes voor de zonwering. Het maakt deel uit van de originele architectuur. Vervanging bleek lastiger dan gedacht. Twee leveranciers konden het niet en een derde kwam niet verder dan het advies om eerst te verbouwen en dan maar weer terug te komen. Ambiance beschouwde het als een uitdaging en gingen aan het werk. Samen met de monteurs die de installatie moesten verzorgen kwamen ze met een oplossing die de architectuur niet aantastte. Er werd maatwerk geleverd. Dat nam veel voorbereidingstijd in beslag maar in de winter was dat niet erg. Nu net voor de zomer is alles weer in orde. Al met al een hele operatie die veel vakmanschap vereiste. Het nam veel tijd. Werd goed uitgevoerd. Het kostte ook wat.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Fijn en goed geholpen met probleem.

• Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Eerlijk en professioneel geholpen

Wij waren al een tijdje op zoek tot we bij van der Molen zonweringen uitkwamen. Prettig en snel geholpen. Veel keuze uit kleuren. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en plaatsing ook erg netjes en secuur gedaan. Erg blij met ons zonneluifel.

Kundig bedrijf

Een nette en kundige firma, snelle communivatie en afstemming met de te leveren producten. Vlotte levering en plaatsing. Zeker aan te bevelen!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

De plaatsing van onze pergola zonwering verliep vlekkeloos.

De ervaring met de plaatsing van onze zonwering was absoluut fantastisch! Vanaf het allereerste contact met Denny tot en met de voltooiing van het project waren we onder de indruk van de professionaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid van het team. We zullen jullie zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

Goede service, goede kwaliteit

We werden goed geadviseerd over de juiste kleuren. Ze werken uitsluitend met goede materialen en de levering was vlot.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Snel en vakkundig uitgevoerd!

Het plaatsen van plissé hordeuren en vervangen van een Somfy motor van een rolluik werden snel en professioneel uitgevoerd. Alles conform offerte. Verpakkingsmateriaal en oude onderdelen werden meegenomen. Goed gedaan!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Laat de zon maar komen….!

6 hele grote / dubbele ramen, een terras wat een zonnescherm nodig heeft en dan nog een raam aan de achterkant. Tel maar na… we hebben uitgebreid onderzoek gedaan welke leverancier kan de zonwering plaatsen … als je dan toch besluit dan ook goed, toch! We kwamen uit bij Ambiance en laat die nou juist ook naar Deventer verhuisd zijn. Ambiance - van der Molen is het nu. De screens, zonnescherm en rolluik zijn netjes en vakkundig geplaatst. Laat nu de zon maar komen!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: mail- en/of berichtjes tijdig beantwoorden

Beste keus die we gemaakt hebben!

Afgelopen week, 15 december, zijn bij ons screens en een markies geplaatst en geïnstalleerd. We zijn erg tevreden over de manier van werken, samenspraak en de netheid. Alles werd ook erg schoon achtergelaten. Verder kregen we nog goede informatie en tips voor het gebruik. We zijn uitermate content. Blij dat we voor Ambiance gekozen hebben! Irma

Zeer kundig en klantvriendelijk

Persoonlijk advies, waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen. Afleveren en monteren erg netjes en vlot gedaan, door zeer vriendelijke medewerkers.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Wij hebben screens besteld bij Ambiance Van der Molen voor onze woning van begin twintigste eeuw in Deventer. Het uiterlijk en de kwaliteit van de screens zijn respectievelijk prachtig en uitstekend. Vriendelijke Danny begeleidde de aankoop, de monteurs van Ambiance verzorgden de montage. De montage was door de 'schots en scheve' muren niet eenvoudig, maar de monteurs gaven geen krimp en zeurden daar geen moment over. Monteurs die niet zeuren over kleine 'aanpassingen' die ze moeten doen om de beste oplossing te vinden; waar vind je die nog? Bij dit bedrijf dus! Wij zijn uitermate tevreden over de aankoop en met name ook over de geboden service. Wij kunnen en zullen iedereen Ambiance Van der Molen warm aanbevelen. Bedankt voor alles. Topbedrijf met topmensen!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Het enige dat misschien iets beter kan, is een snellere levering. Maar, daarvoor is het bedrijf natuurlijk ook afhankelijk de leveranciers van de producten.

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!