Filters

10

zoals altijd: nakomen wat beloofd wordt en transparante communicatie

Al jaren klant bij Broekhuis Hengelo, en elke keer maken ze het weer waar. Grappig genoeg krijg je bijna het gevoel alsof je bij de dorpsgarage van vroeger bent. Persoonlijke aanpak, benaderbare mensen, goede communicatie, en afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel onderhoud in kort geplande tijd

Goed en snel gemaakte onderhoud. Terwijl ik wacht, alles was klaar. Alleen wat vreemd is, volgens het onderhoud boek vanaf begin (3de onderhoud met 54d km op teller) geen filters vervangen, alleen maar olie. Weet het niet, misschien is het zo nu. Ik geloof is het nu, die auto stond eindelijk bij de Opel dealer. (maar meestal samen met olie is ook olie filter vervangen? En filter kabin met grote buurt?).

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Tevreden maar de kosten vallen altijd tegen. (Kosten beurt €295) Betaald €473.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nog nooit zo snel een auto gekocht

De prettige samenwerking met de verkoper is een zeer plezierig ervaring in deze tijd. De eerlijkheid en vriendelijkheid van de verkoper is een pr’e voor het bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk en snelle afhandeling

Afspraak via site gemaakt. Ging snel en makkelijk. Na aankomst bij de garage super klantvriendelijk geholpen. Werd keurig gebeld met prijsopgave en of het akkoord was. Bij ophalen bleek de auto ook nog eens gewassen. Zeer te reden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige communicatie

Duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Prima geholpen door de verkoopster. Een fijne en betrouwbare garage!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen en netjes afgeleverd

Als goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, eerlijk en correct bedrijf.

Broekhuis Hengelo is een prettig bedrijf in de omgang. Je wordt er vriendelijk ontvangen en behandeld. Ook belangrijk, ze zijn eerlijk richting de klant. As er tijdens een onderhoudsbeurt onverhoopt toch wat mis blijkt te zijn, wordt je keurig gebeld en wordt gevraagd of je akkoord gaat met de verdere afhandeling. Wat ook opvalt is hoe schoon en opgeruimd het er altijd is. Zowel in de showroom, maar zeker ook in de werkplaats. Kortom, ik ben als Peugeotrijder zeer tevreden met Broekhuis Hengelo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer deskundig en prettig

Zeer deskundig en prettig.. alles wordt goed overlegd en toegelicht.

  • Aanbevelen? Ja
2

Negatieve ervaring(en)

Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout.

  • Aanbevelen? Nee
8

Duidelijk

Gesprekken die wij gevoerd hebben waren duidelijk, eerlijk gemeend, en niet opdringerig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige garage met prima dienstverlening!

Mijn ervaring bij Broekhuis Hengelo omschrijf ik als zeer prettig. Vanaf het eerste moment van telefonische contact tot en met de aflevering van de auto heb ik alles heel prettig ervaren. De gemaakte afspraken zijn heel netjes nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het is daar altijd goed geregeld.

NVT

  • Aanbevelen? Ja
4

Controleer wat je doet en laat

Daar ik , een APK - keuring plus een jaarlijkse beurt heb laten uitvoeren , werd ik er onderweg op geattendeerd dat m’n linker achterlicht het niet deed , wat natuurlijk een grove nalatigheid genoemd kan worden , de volgende dag ben ik met frisse tegenzin terug gereden en heb het laten herstellen , van enige coulance , was alleen een “ kan gebeuren” en u kunt een kop koffie nemen ,het enige. ik heb zeker voor het vervangen van een lampje , minstens een half uur moeten wachten , dat ik er nog tussen door ben geholpen , vind ik niet meer dan logisch , ook het lampje vervangen was kosteloos , wat ik ook logisch vind . Wat schetst mijn verbazing dat er op de mail opnieuw een afspraak staat ingepland op 11 oktober , weer is er iets mis gegaan , word er na telefonisch contact doorgegeven. Jammer , een gemiste kans om je klanten goed te bedienen , Mijn voorstel is dan ook controleer wat je doet , en laat de computer voor je afspraken na kijken,

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, vriendelijk personeel

deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en Correct

Vriendelijke benadering bij binnenkomst en bij het uitzoeken van een auto. Correcte afhandeling bij ophalen. Nette en verzorgde showroom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klanttevredenheid ten top

Sinds 1997 ben ik klant van Broekhuis Hengelo ( voorheen Nijkrake) toen ik een nieuwe 406 kocht en ben daar al die jaren zeer tevreden over zowel verkopers, monteurs als receptie. Er wordt niet moeilijk gedaan als je eens even een praatje gaat maken met de monteur die met je auto aan het werk is. Sommigen ken ik al vanaf mijn eerste aankoop. zeer deskundige monteurs die je precies vertellen waar dat irritante rammeltje vandaan komt terwijl je zou verwachten dat het heel ergens anders vandaan kwam. Je weet ook vooraf bijna exact de te betalen kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage met deskundige en vriendelijke medewerkers.

Voor een grote beurt werd mijn Peugeot 's morgens thuis opgehaald en 's middags ook weer thuis afgeleverd. Alles wat moest gebeuren werd tevoren duidelijk telefonisch doorgenomen en afgesproken, inclusief bijbehorende prijsafspraken. Auto kan "er weer tegen". Een dikke 10 voor deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne, klantgerichte garage!

We zijn gestrand in Frankrijk met pech, met vervangend vervoer thuisgekomen. Eenmaal thuis kregen we geheel gratis een leenauto mee. Onze 3008 kwam een week later terug bij de garage. De reparatie bleek eenvoudig maar hoe fijn dat ze zelfs buiten de officiële garantie om alle werkzaamheden en kosten voor hun rekeningen namen. Inmiddels rijd de 3008 weer als een zonnetje en zitten we na een dure vakantie niet met onvoorziene kosten. Chapeau !!! Alle credits naar Broekhuis Hengelo en in het bijzonder Florian en de monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Had een probleem met haperende meter bij gas geven / optrekken. Direct diagnose gesteld en gerepareerd. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verkoopster vakkundig, professioneel, behulpzaam en representatief voor de vestiging in Hengelo ov

Zeer positief kom in de toekomst zeker terug voor onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top service (broekhuis Opel Hengelo) Hele goede service bij het bestellen van de auto en het leveren met alle vragen kan je daar terecht we zijn erg blij met onze Opel mokka-e

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch bedrijf

zeer goede verkoper

  • Aanbevelen? Nee
9

Ben super tevreden

Afspraken worden nagekomen. Er wordt moeite voor je gedaan je bent er niet alleen een autonummer. Het gevoel is goed.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Steenzoutweg 16

7554 RN Hengelo

+31 74 255 0600

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.