Filters

10

Goed klachtgericht meegedacht met een aanhoudende klacht.

Sinds zomer 2022 doken te vaak onregelmatigheden op met onze Astra K-451-FK. Dat duurde voort tot oktober 2023. In goed overleg met de werkplaats werden de problemen opgelost en werden de kosten voor ons zo laag mogelijk gehouden. Na anderhalf jaar - de auto moest nog 3 jaar oud worden - moest er een definitieve en andere oplossing komen. In begripvol overleg met de afdeling verkoop (Sander Seemann) zijn we overgaan op een andere, nagenoeg nieuwe Astra. Deze auto rijdt nog altijd storingsvrij rond! Petra en Marcel Lucassen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

De medewerkster was heel geduldig, heeft alles goed geregeld en uitgelegd. Dat hebben we als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring

Aardig personeel, goede communicatie, goede onderhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
4

Schandalig!!

Wat een teleurstellende ervaring!!! Tot aan het contact en de offerte met keurig inruil bedrag,tot aan de afspraak op zaterdag tussen14.00 en 15.00 leek alles in kannen en kruiken, omdat we 1.50 reistijd hadden op tijd in de auto maar dat je dan een uur voor de afspraak gebeld wordt dat de auto verkocht is zakt je broek wel af....wat een schandalige manier van zaken doen,meneer (noem geen namen) vond het ook erg vervelend maar zo gaat het soms in de autohandel zei hij nog Broekhuis Peugeot heb al heel wat vrienden geholpen met aanschaf van een andere auto,in verschillende prijsklassen,maar dit had zelfs ik nog niet meegemaakt!!! Gelukkig hadden we nog wat meer opties en was de dag niet compleet verloren,een mooie auto aangeschaft in Cuijk!! Een hele koude douche voor Broekhuis in Hengelo!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijne en deskundig

Vakkundige verkoper met verstand van zaken, vriendelijk en geduldig alle vragen beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig zaken gedaan

Naomi Kuiper was onze gesprekspartner, een prettige en pittige jongedame met verstand van auto’s. Ze gaf duidelijke uitleg over de eventueel te kopen auto, ook voor ons als “leken” goed te begrijpen. Bij het onderhandelen over de inruilprijs van onze huidige auto stond ze stevig haar “mannetje” , maar uiteindelijk zijn we er naar ons gevoel prima uitgekomen. De uitleg over de bediening van de gekochte 208 was ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Online afspraak gemaakt. Onderhoudsbeurt en bandenwissel netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Als Opel Astra rijder ben ik erg te vrede met de oplossingen

Na toch een uitdagende elektronische probleem heeft Opel Hengelo mijn fantastisch geholpen en uiteindelijk de verstoring kunnen vinden en oplossen. Mijn dank is groot.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vervolg van een Onvolledige onderhoudsbeurt

Na onderstaande feedback ben ik gebeld door mijn Opel garage. Toch fijn en erg te waarderen dat je wordt teruggebeld, nadat er een feedback. Alles bleek een miscommunicatie te zijn en samen met de Opel garage hebben we goede afspraken kunnen maken door onder andere geen “aannames” te doen over mogelijke oplopende kosten bij het uitvoeren van extra werk, zoals verversen remvloeistof. Het laten uitvoeren van dit extra werk bepaalt de klant uiteindelijk zelf. Er is een goede oplossing aangeboden en ik was erg blij met het gesprek. Volgen mijn Opel app, Opel Broekhuis in Zwolle en Opel Nederland zou er na 24 maanden of 24000 km de remvloeistof ververst moeten worden. Dit is niet gebeurd bij mijn auto, ondanks hij bijna 36 maanden oud is? Ze hebben bij de beurt de remvloeistof getest, maar hoe doen ze dat dan? Lees er matige resultaten over op internet. Waarom is het verversen niet gebeurt? En waarom moet ik betalen voor 1 liter ruitensproeiervloeistof bij een factuur van bijna 250,- voor een uurtje werk en een pollenfilter? Dan had die liter ruitensproeiervloeistof niet in rekening gebracht hoeven worden vind ik. Hoop we op een terugkoppeling hierover.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring en correcte behandeling

Wij waren op zoek naar een gebruikte BMW in een kleur die ons het meest aan stond en jong gebruikt was. Hoewel de auto in eerste aanleg niet geheel aan onze verwachtingen voldeed werd door Broekhuis alle moeite gedaan aan onze wensen te voldoen. Uiteindelijk zijn wij als tevreden klanten en verkoopadviseur uit elkaar gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beleef en zeer correct

De afspraken die ze maken komen ze correct na. Duidelijk aangegeven van te voren wat nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg slecht

Voor de vakantie auto gebracht voor beurt. Multiriem vervangen door junior (leerling) monteur, blijkbaar ook niet gecontroleerd door werkplaats verantwoordelijke. Volgende dag bleek dat de slang van intercooler naar motor los was gedrukt door foutieve plaatsing. Gevolg slang lekt, onderdeel niet op voorraad in vakantieland dus nood reparatie laten uitvoeren. In eerste instantie was Broekhuis sportief zouden gemaakte kosten en reparatie vergoeden. Toen er afgerekend moest worden, gaf Broekhuis niet thuis, de opmerking wij hebben geen opdracht gegeven voor de reparatie. Wat verschrikkelijk slecht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Alles goed ,vriendelijk te woord gestaan door de verkoper , alles volgens afspraak afgehandeld , nieuwe auto keurig afgeleverd . Wij zijn zeer tevreden over broekhuis hengelo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Na een lange reis een heerlijk bakje koffie. Auto gekocht en de afspraken keurig nagekomen. Voelden ons er zeer op ons gemak. Een dikke prima,!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne benadering!

Fijn geholpen in de zoektocht naar een occasion

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijne service

Het contact met 'mijn' vrouwelijke verkoopadviseur verliep vlot. Ze reageerde snel op mijn appjes, voorzag me van de gevraagde informatie en alles verliep in goed vertrouwen. Ook het contact met degene die mijn nieuwe auto kwam brengen en de oude kwam ophalen, was prettig. Alle afspraken zijn tot nu toe nagekomen! Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima zaak

Netjes geholpen, geen opdringerige verkoper, goede inruil en uiteindelijk een toffe deal gemaakt. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact tijdens aankoop van de auto

We zochten naar een specifiek merk/model en kwamen uit bij Broekhuis waar op dat moment 2 van deze modellen stonden. Direct aanbod voor een proefrit en daarna goed gesprek over prijs en voorwaarden. Garantiepakket bijgekocht. Auto prima conform afspraken en zeer correct afgeleverd. Matten werden vandaag gewoon thuisgezorgd door medewerker van Broekhuis. Ouderwetse service !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en goede service.

Ben al 25 jaar klant bij broekhuis (voorheen ruesink te Rijssen.) Heb een mooie auto gezien bij broekhuis te Hengelo . Werd daar ook zeer goed ontvangen en na de test rit wist ik al dit wordt mijn volgende auto . Wegens vakantieperiode mag ik 18 september de auto ophalen. Kijk er naar uit. Henk Nijverdal

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer nette service!

Onze auto is voor een servicebeurt geweest. Nadat de auto een beurt heeft gehad zijn we gebeld om het resultaat door te nemen. Naast de servicebeurt ontvangen we ook nog een jaar lang gratis pechhulp en nog andere extra's. Volgend jaar gaan zeker voor een grote servicebeurt weer naar Broekhuis Peugeot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Zowel bij de aanschaf van mijn eerste Opel Karl als bij deze 2handse Opel Karl ben ik uitstekend geholpen door Sander. Hij nam alle tijd om dingen uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede communicatie Prijsindicatie vooraf Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte aflevering en een goede service

Een tweedehands Peugeot 3008 gekocht bij Broekhuis Hengelo. Na een prettig gesprek met Naomi Kuiper en een paar dagen nadenken, hebben we de knoop doorgehakt. Bij het afleveren van de auto thuis een leuke "Broekhuis" verrassing ontvangen. Helaas zat er een kleine beschadiging op de achterste bumper die wij bij het kopen van de auto niet hadden gezien, dit direct aan Naomi gemeld, en de auto werd een week daarna opgehaald en kosteloos gerepareerd en een vervangende de auto ter beschikking gehad.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!

Ik was ook een makkelijke klant! Binnen 2 uur heb ik een mooie Nissan Juke gekocht. Dus verkoper had niet veel werk aan mijn koop. Jammer dat de auto niet gepoetst was op de dag dat ik het mocht ophalen, maar gelukkig na een keer bellen is alles snel geregeld. Eigenlijk wil ik absoluut niet klagen maar een beetje meer service en klantgerichte benadering zou fijn zijn. Dat is een tip!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Steenzoutweg 16

7554 RN Hengelo

+31 74 255 0600

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.