Dit is de 10 de auto die Broekhuis heeft geleverd. Deze keer een Peugeot 3008. Op ons verzoek gesearched in de markt. Erg blij mee
Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u opnieuw tevreden bent over de aflevering en de service. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Peugeot 3008! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hengelo
Van Meriva naar Captur 2 Automaat, dus van ***** naar andere dealer. Daar werd ik ernstig onbeschoft bejegend, vernederd dus. Heel lang verhaal kort, terug naar Broekhuis. Gewoon een warm bad en vertrouwde deskundigheid: ze vonden bij de eerste beurt direct een "verborgen"(?) gebrek aan de stuurinrichting! Tja, zo kan het ook. Opgelucht en zeer tevreden!
Beste Ben, Wat fijn om te horen dat u weer terug bent bij ons en dat u zich weer welkom en goed geholpen voelt. Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hengelo
Makkelijk online een afspraak maken. Overleg over onderhoud en brengen en halen van de auto. Auto gewassen afgeleverd.
Op 19 augustus 2025 waren we op weg naar Wernigerode in de Härz voor een vakantie. We kregen onderweg storing op storing over het koelsysteem. ANWB gecontacteerd maar die sleutelen alleen en hebben geen onderdelen bij zich dus rechtstreeks naar Opel dealer Broekhuis in Hengelo. Ze zijn daar nog volop bezig met hun nieuwe zaak in te richten e.d. Werkelijk fenomenaal geholpen. We mochten met het hele gezelschap koffie gaan drinken en binnen 10 minuten stond de auto al op de brug en na een snelle analyse werd duidelijk dat diverse zaken vervangen moesten worden. Ze gingen hun best doen om het dezelfde dag nog te repareren. Ik kom uit de buurt van Bergen op Zoom maar daar heerst toch een totale andere mentaliteit. Over 5 dagen is hij klaar of maak maar een afspraak voor over 4 weken. We kregen een prachtige huurauto mee om naar Hengelo te rijden zodat we de dag nog ren beetje zinvol in konden vullen. En inderdaad....tegen 5 uur kon ik de auto weer ophalen en hadden ze hem zelfs door de wasstraat gedaan als extra service. Zo konden we onze reis tich nog voortzetten en waren we om 10 uur 's avonds op ons vakantieadres. Niets dan lof voor de ontvangst en de afhandeling van deze hele vervelende onderbreking. Iedereen even vriendelijk en netjes en behulpzaam. Als Ik uit de buurt zou komen werd dit gegarandeerd mijn garage. Nogmaals dank voor de fantastische service. Daar kunnen heel veel garages een voorbeeld aan nemen. Grote dikke pluim van een familie die zijn hele vakantie bijna in rook zag opgaan.
Prachtige auto gekocht. Goede inruilprijs voor mijn eigen auto. Zat nogal een tijd tussen aankoop en aflevering (verhuizing). Goed contact blijven houden met de verkoper, die mijn mailtjes snel en correct beantwoorde. Auto werd keurig afgeleverd met de gevraagde en toegezegde aanpassingen.
Goed geholpen door Youri, bij Broekhuis te Hengelo.
Ik heb hier een gebruikte auto gekocht en ik heb gekregen wat ik heb gekocht. Leuke gesprekken gevoerd bij de proefrit, koop en aflevering. Geen verborgen valkuilen.
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en positieve beoordeling. Het doet ons veel plezier te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en de persoonlijke service die wij bieden. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met uw auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
Vriendelijk en deskundig personeel. Communicatie loopt goed en denken actief met je mee.
Beste Fabian, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u onze service, communicatie en het meedenken als positief heeft ervaren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
In december kochten wij vol enthousiasme onze eerste auto bij Broekhuis Hengelo. De aankoop verliep vriendelijk en we gingen met een goed gevoel naar huis. Helaas ontdekten we bij thuiskomst een scheur in de bekleding, iets wat tijdens de verkoop niet is benoemd of aangewezen. We namen dezelfde dag nog contact op, maar kregen wekenlang geen antwoord. Ook na meerdere pogingen van onze kant bleef het stil. Pas na bijna een halfjaar ontvingen we een voorstel: wij konden de schade laten repareren als we zelf €500 zouden betalen. Omdat we het hier absoluut niet mee eens waren, hebben we zelf telefonisch contact gezocht. Tijdens dat gesprek probeerde de verkoper zich eruit te praten door het scheurtje kleiner te maken dan het is. Ze gaf aan dat “niet elk klein krasje of detail wordt aangewezen” en dat het scheurtje “zoiets kleins” was dat het volgens haar niet vermeld hoefde te worden. Dat vonden wij een gemakzuchtige en onprofessionele manier om eigen nalatigheid goed te praten. Wij zijn erg teleurgesteld in de communicatie én in de manier waarop Broekhuis Hengelo met onze klacht is omgegaan. Er werd geen verantwoordelijkheid genomen, en als klant voel je je absoluut niet serieus genomen. Voor ons is dit dan ook de eerste en laatste keer dat we hier een auto kopen.
Afspraak gemaakt voor onderhoud en APK. Dit kon alleen gepland worden tijdens onze vakantie in het buitenland. Voorstel van Broekhuis: 'Breng de auto voor jullie vakantie, wij doen het onderhoud en zetten de auto daarna op de oprit bij je thuis.' En inderdaad, bij terugkomst stond de auto gewassen op de oprit. Dank je wel Broekhuis. Fijn meegedacht, uitstekende service!
Beste Harry, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat we op deze manier hebben kunnen meedenken tijdens uw vakantie. We wensen u veel veilige kilometers en staan graag weer voor u klaar bij een volgende gelegenheid. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
Een fijne, vriendelijke verkoper. Goed gesprek. Goede uitleg
We hebben vanaf het begin wat eerst telefonisch was zo'n leuk en betrouwbaar contact gehad met Bertilt. Ook toen we met hem persoonlijk in gesprek waren gaf ons dat een heel fijn gevoel.
Word keurig gebeld en geïnformeerd over de werkzaamheden en de verwachtte kosten. Word netjes gebeld als de auto klaar is.
Bij aankoop van een gebruikte auto. Zeer goed en netjes geholpen alle afspraken, zijn netjes en correct nagekomen.
Hele vriendelijke verkoper, goed verhaal. Jammer dat de werkplaats hem bij de punten op de i een beetje in de steek laten. 40 punten check bevat het controleren van de afstandsbediening maar de batterij was leeg. Verder prima afgeleverd. Hij rijdt heerlijk is gewoon genieten. Hoe onze relatie met Broekhuis op de lange termijn gaat zijn zullen we zien. Ik heb er op dit moment de volste vertrouwen in.
Zeer prettig ervaren en vrienfelijk geholpen.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u de service als goed, snel en duidelijk heeft ervaren, en dat u vriendelijk geholpen bent. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
Netjes ontvangen, tijdens het wachten een heerlijke cappuccino. Voor reparatie een duidelijke prijsopgave en toelichting. Geen verassingen en netjes gewassen retour. Helemaal tevreden!
Mijn ervaring met Broekhuis Hengelo is uiterst teleurstellend. Na een onderhoudsbeurt voor mijn auto bleek al snel dat de werkzaamheden niet zorgvuldig waren uitgevoerd. Allereerst waren er verkeerde wielen geplaatst, wat mij dwong om de auto opnieuw naar een garage te brengen voor correctie. Daarna ontdekte ik tot mijn verbazing dat de ruitenwisservloeistof al na één week op was. Dit was voor mij een duidelijk teken dat het onderhoud niet goed was uitgevoerd, aangezien het aanvullen van de vloeistof onderdeel zou moeten zijn van een basisonderhoud. Toen ik dit aankaartte, bleef men volhouden dat het onmogelijk was dat dit niet was gedaan en suggereerden ze dat ik de vloeistof in één week had verbruikt. Dit is uiteraard volstrekt onrealistisch en absoluut niet mijn verantwoordelijkheid. Pas toen ik de checklist van de uitgevoerde werkzaamheden doornam, kwam ik erachter dat meerdere zaken die afgevinkt stonden, daadwerkelijk niet waren uitgevoerd. Het is voor mij onbegrijpelijk dat ik als klant achter deze gebreken moet komen, terwijl ik betaal voor professioneel onderhoud. Wat nog erger is, is dat er geen enkel moment excuses zijn aangeboden voor deze ernstige nalatigheid, noch werd de fout erkend. In plaats daarvan werd ik het gevoel gegeven dat ik de fout bij mezelf moest zoeken, alsof ik zou liegen over wat er wel of niet gedaan is. Als oplossing werd mij aangeboden om de vloeistof per post te ontvangen, zodat ik het zelf kan bijvullen. Dit is niet alleen volstrekt onprofessioneel, maar ook onacceptabel. Waarom zou ik arbeidskosten betalen voor iets wat ik vervolgens zelf moet oplossen? Dit heb ik maar geaccepteerd, omdat men volhield dat dit het enige was wat ze konden doen Nu moet ik dus zelf uitzoeken hoe ik dit überhaupt moet bijvullen, belachelijk. Door de totale afwezigheid van verantwoordelijkheid en de gebrekkige service is mijn vertrouwen in Broekhuis Hengelo volledig verdwenen. Ik kan deze garage absoluut niet aanbevelen en zal zeker niet terugkeren.
Prima geïnformeerd tijdens verkooptraject. Heel erg blij met mijn nieuwe Peugeot 208. Bedankt voor de fijne overdracht
Ik ben heel tevreden met de service van Broekhuis. Ze zijn transparant en helder in communicatie. Daarnaast zijn ze snel, zeker een aanrader!
We hebben een test rit gemaakt, en het was een fijne auto , we zijn goed geholpen door Roberto Smit .
Beste Sonja, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Roberto bij de proefrit. Mocht u verdere vragen of hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
Twee keer op bezoek geweest. Uitzoeken en ophalen. Tussendoor prettig email verkeer. koffie staat altijd klaar, en prettige verkoper, die geen druk uitoefent om te beslissen. Broekhuis is laagdrempelig en dat vinden wij een plus.
Beste Richard, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Het doet ons goed om te zien dat u de omgang met ons team als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
ik ben zeer tevreden met het kopen van een auto bij jullie. ook dat de auto thuis werd afgeleverd
Ik heb zeer goede ervaring gehad met het kopen van mijn Peugeot 108 H-360-JD. Mijn wens om spoedig te leveren hebben ze zeker ingewilligd. Ik wil de afdeling verkoop en in bijzonder Joeri Duurland hartelijk bedanken voor de goede afhandeling. Afz. Rudi ten Haring Amsterdam
Zeer goed geholpen zoals uitleg enz. De verkoopster, zeer goed communicatie want we zijn beiden doof. Bedankt voor een mooie gemengd bloemen boeket hihihi Zo aardig !!!
Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. We zijn ontzettend blij om te horen dat u goed geholpen bent en dat de communicatie zo goed verliep. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en het is fijn om te weten dat het boeket naar wens was. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo
Steenzoutweg 16
7554 RN Hengelo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.