Geweldige service!

Vandaag langsgeweest voor een bezichtiging zonder afspraak. Meteen na aankomst zijn wij vriendelijk geholpen en is een medewerker ons meteen te hulp geschoten. Twee auto’s bekeken, beide hele mooie auto’s. Uiteindelijk voor een mooie Kia Picanto gegaan! Super blij met mijn aankoop, bedankt voor de fijne service en jullie geduld! Ik raad SweetCarolineCars aan bij iedereen!

• Bereikbaarheid

Nette service, meer dan gevraagd

Op zoek naar een kleine auto met airco, bleek het op de website aangeboden model geen airco te hebben. Gelukkig stond er een andere auto die ook aan de eisen voldeed. We konden het snel eens worden over de prijs waarna we hem de week erop opgehaald hebben. Gevraagde info snel en buiten kantooruren geleverd (meldcode), afhandeling uiterst vriendelijk.

• Bereikbaarheid

Prettig ontvangst en goed geholpen.

Prettig geholpen aan een andere auto. Daarnaast goed verzorgd met lekkere bak koffie. Aanrader!

Fijne zaak

Een aantal weken geleden heb ik hier mijn Seat Ibiza gekocht. Tijdens de proefrit vielen mij een aantal dingen op, de koppeling had een vervelend krakend geluid en deur aan de bestuurders kant ging slecht open. Ook zat er een behoorlijke deuk net achter het voorwiel. Deze gebreken zijn kosteloos verholpen en zelfs de deuk is (kosteloos) hersteld. Ik ben tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Bereikbaarheid

Ze was goed ontvangen goede uitleg gehad en goede service

Goede Klantenservice

Als er iets met de auto is dan word je netjes weer geholpen

Snelle en goede service

Ze maken meteen tijd voor je en je wordt goed geholpen

Top Service

Nette service, goed geholpen en heel transparant!

• Bereikbaarheid

Gezellig en perfect geholpen.

Op een zondag had ik met spoed onverwacht een auto nodig. Had de auto gezien en legde de situatie uit en kwamen speciaal op zondag avond voor de verkoop. Alles hebben ze meer dan keurig gedaan. Oprecht een aanrader voor wie een vertrouwde eerlijke auto wilt kopen met een uitermate goede service.

Goede ervaring oplossingsgericht

Ok

Gastvrijheid en kennis in 1

Het meedenken en persoonlijk advies geven aan hun klanten heb ik als heel erg fijn ervaren! Ze geven je een echt welkomgevoel en je voelt je er direkt"thuis" Ook kun je ten alle tijden hun bellen als je met vragen zit of hulp nodig hebt! Kortom.,een garage die er echt voor je is!

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijk en eerlijk en betrouwbaar

Top garage. Ze zijn eerlijk en vriendelijk. Helpen je snel en hebben goeie auto's staan. Ze hebben super geholpen met andere auto. En voor mooie prijsje heb bij hun een auto. Echt een aanrader bij iedereen.

Heel goed

Goede service Klantvriendelijk

Super service

Ik ben zeer tevreden over deze garage aardige mensen je word top geholpen en ook belangrijk voor een goede prijs ik kom zeker terug

Eerlijke verkoop

Wij als gezin kregen plotseling problemen met onze auto., dan komt de vraag waar ga je naar toe,, en waar kijk je naar. Bij sweet Caroline aan gekomen werden wij warm en gadtvrij ontvangen. Na een eerlijk gesprek werden onze enkele auto na ons budget aangeboden. Wij hebben een keuze gemaakt en natuurlijk kwam er een klein dingetje achteraf. Maaar geen probleem alles werdt keurig geregeld . Eerlijkheid duurt t langst.. goede service en vriendelijk behandeld.. een aanbeveling.

Vriendelijkheid heel behulpzaam

Van mij Vriendelijk klantenBij Caroline en Richard

Ik ben echt tevreden met de Service als ik iets vraagt aan de monteurs doen gelijk mij helpen goed de service ík ben dik tevreden mee dankjewel Caroline

• Bereikbaarheid

Geweldig bedrijf afspraaķ is afspraak

Geweldige mensen die doen wat ze afspreken niks is teveel Recht door zee Kom hier voortaan vaker Zijn weer blij met onze aankoop Top bedrijf

Verrrrrrrrrrry good

Als ok

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.