Mijn ervaring was meer dan positief!

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen met een lekker bakje koffie. Er werd geluisterd en meegedacht naar mijn wensen En nu ben ik in het bezit van een super mooie en leuke auto die helemaal voldoet aan mijn wensenlijst. Volledig nagekeken dus met volle vertrouwen op weg! En met eventuele problemen of vragen kan je ten alle tijden terugkomen ! Uitstekende service dus. Van mij in ieder geval een bijzondere ervaring, want bedrijven die nog zo aan klanten contact doen , meedenkt en helpt net zo lang de klant tevreden is zie je nog maar weinig!

• Bereikbaarheid

Beste Micha, Bedankt voor de positieve beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel fijn dat de je aankoop van je auto bij ons hebt gedaan maar het was dan ook wel heel toevallig en door snel te handelen is je droom auto dan nog toch bij jouw terecht gekomen. Onder genot van een lekker bakske koffie en drankje hebben we wat bij gekletst, dat hoort er ook bij en is altijd gezellig. Heel veel succes en rijplezier in het groene monstertje haha, en je weet ons nu te vinden dus graag tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Deze week een mooie volkswagen fox gekocht bij sweet carolines. Deze werd keurig afgeleverd en rijd voortreffelijk. Carolien bedankt voor de snelle afhandeling en goede service

Netjes en snel geregeld!

Netjes en snel geregeld!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Beste Sientje, Bedankt voor je beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel veel succes en rijplezier in de Suzuki, dat je er maar lang plezier van mag hebben. Was inderdaad snel geregeld maar zo kan het ook het hoeft niet altijd lang te duren haha. Graag tot de volgende keer, Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Omdat we onverwachts op zoek moesten naar een vervangende auto, kwamen we bij Sweet Caroline Cars bij het juiste adres, waarbij we met de juiste expertise en service een toffe vervang auto hebben gevonden!! Echt een aanrader!!

• Bereikbaarheid

Beste Timmy, Bedankt voor je beoordeling , heel fijn dat je bij ons de aankoop hebt gedaan voor een andere auto. Het was fijn jullie te ontmoeten en dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Heel veel succes en rijplezier en dat je er maar heel lang plezier van mag hebben. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Super vriendelijk en gastvrij

Ik heb er een mooie auto gekocht en wil zeggen in een woord geweldig ze zijn zo gastvrij en vriendelijk en proberen langs alle kanten te helpen Dus nogmaals een top bedrijf!!!!!

• Bereikbaarheid

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel fijn dat je zo tevreden bent, heel veel plezier met de aankoop van het racemonster haha. Het is ook een hele mooie en aparte auto. dat je er maar heel lang plezier van mag hebben. Je weet de koffie staat altijd klaar of een Jupke dat mag ook haha. Graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Gewoon goed

Ik was al een tijdje opzoek naar een andere auto en ben via via bij Sweet Caroline Cars terecht gekomen, er stond een leuke Ford Fiesta ST Line in de garage. Na een proefrit hadden we een deal, de oude auto ingeruild en nu lekker toeren met de Fiesta. Caroline en Richard bedankt voor de service en het vertrouwen. Als ik een keer weer in de buurt ben kom ik zeker wel een bakkie koffie doen. Gr Ab

• Bereikbaarheid

Beste Ab, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars en voor de aankoop van de mooie Ford Fiesta. Het was fijn je te ontmoeten bij bijzondere omstandigheden haha. Ik wens je heel veel rijplezier en geluk met de auto en kom gezellig nog een keer langs als je in de buurt bent. Je bent een toppertje. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars. .

Voor de eerste keer een auto gekocht. Tijdens proefrit waren er wat motor problemen maar die zouden later opgelost worden,tijdens reparatie bleek motor afgeschreven te zijn. Hier konden hun ook niks aan doen gezien dit later tevoorschijn kwam. Geluk was dat ze net een dezelfde auto binnen hadden gekregen maar wel met meer km op de teller en jaartje ouder maar wel met eentje met trekhaak. Interieur was wat slechter aan toe.maar ter compensatie hebben ze de goede onderdelen overgezet en een onderhoudsbeurt gedaan en reparaties uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden hoe de auto nu is en goede hoop dat ik nog vele km kan maken met de auto. Top service hoe carolien alles opgelost heeft en ben zeer dankbaar voor alles.

• Bereikbaarheid

Beste Sander, Dankjewel voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Je zegt het precies goed, pech met de motor dus hebben we het netjes opgelost, Je hebt nu ook nog je trekhaak haha, dat is een pluspunt die hoef je niet meer er onder te laten monteren. Dus al met al is het goed gekomen. Heel fijn dat je tevreden bent met de oplossing. Ik wens je heel veel succes met de auto en dat je maar heel lang en plezier van mag hebben. Graag tot de volgende keer Sander. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare auto incl top service

Zeer tevreden En heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo klantvriendelijk en gastvrij is Een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare betaalbare auto

• Bereikbaarheid

Beste Gert, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel veel rijplezier in de Peugeot en dat je er maar lang plezier van mag hebben. Heel fijn dat je bij ons de aankoop hebt gedaan en graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Je voelt gelijk dat deze mensen je niet bedonderen.

Geen probleem om een lange proefrit te maken. Eigenlijk is er gelijk een soort van vertrouwen. Heerlijke opel meriva gekocht. Na aankoop was er een klein defect aan de auto, geen probleem, werd gelijk opgelost. Ga er eens kijken als je een autootje nodig hebt. Je zult er zeker een goed gevoel bij hebben.

• Bereikbaarheid

Beste Jos, Bedankt voor beoordeling , heel fijn dat je bij ons de aankoop hebt gedaan van de Opel Meriva, Mooie en praktische auto. Dat je er maar heel lang plezier er van mag hebben. Het was heel leuk jullie te ontmoeten vertrouwen was wederzijds. Heel veel geluk en rijplezier en als er iets is mag je altijd bellen we gaan altijd voor een oplossing en komen er samen altijd uit, Heel veel rijplezier. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

je voelt je je er onmiddelijk thuis

keurig geholpen nette uitleg over auto wat ze zeggen word ook gedaan koffie en koek en een praatje nemen de tijd voor je om iets op te zoeken als je iets wil weten houden je prima op de hoogte van het verloop van de auto van begin tot uitgave

• Bereikbaarheid

Beste Arnold, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars, Heel veel succes met de aankoop van de auto en het was toch wel heel gezellig en wat lief dat je met je zus mee komt en haar helpt. We hebben een goede deal gesloten , een nieuwe voorruit in de auto , kun je weer alles goed zien haha. Bedankt voor het vertrouwen in Sweet Caroline Cars en ik zie jullie graag nog een keertje terug , dus als je in de buurt bent kom gewoon langs voor een bakje koffie. Graag tot de volgende keer broer en zus. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Service zoals het hoort!

Na een super leuk contact via WhatsApp voorafgaand aan het bezoek voor een proefrit ben ik met mijn dochter super leuk en vriendelijk ontvangen door eigenaresse Carolien met een lekker bakkie. Daarna met de monteur Richard de auto bekeken en vakkundig uitleg gekregen over de staat van de Ŝkoda Citigo. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Na de afgesproken prijs nog een kleine beurt gekregen en een nieuwe kentekenplaat aangezien deze licht gedeukt was. Onze dochter is super blij met haar Citigo. Conclusie een dikke chapeau voor Carolien & Richard en een aanbeveling voor iedereen om bij dit leuke kleine bedrijf eens langs te gaan voor een betaalbare auto en vooral een geweldige service!

• Bereikbaarheid

Beste Philip, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Was heel fijn jullie te ontmoeten en inderdaad het voelde heel goed zowel aan de telefoon als de ontmoeting in persoon haha. Heel fijn dat dochterlief blij is met de mooie Skoda Citygo, geef toch altijd een goed gevoel als ouders je dochter blij te zien. Heel veel succes met de auto en dat ze er maar lang plezier er van mag hebben. En het aller belangrijkste , heel veel veilige kilometers. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Hele fijne zaak!

Tweede keer dat ik hier een auto koop en wederom een fijne plek om te komen! Hele vriendelijke mensen die meedenken en ideeën geven. Vorige auto heel veel plezier van gehad en deze keer weer heel blij met mijn aankoop!

• Bereikbaarheid

Beste Ingeborg, Bedankt voor de mooie review en heel fijn dat je bij ons je tweede aankoop hebt gedaan, Was weer gezellig , heel veel succes en rijplezier met je Toyota Aygo dat je er maar heel lang plezier van mag hebben, Heel veel veilige KM en rijplezier maar dat zal wel lukken, Graag tot volgende keer Ingeborg. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars.

Normaal ben ik niet echt van de reviews maar nu wil ik hier toch even op reageren .caroline bij deze nogmaals heel erg bedankt !!!,ik ben heel blij met m'n punto ,en hoop er nog een heel fijne periode mee te kunnen rijden .binnenkort kom ik ff langs om wat bij te kletsen .thanks !!!!! Gr hans

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel fijn dat je tevreden en blij bent met de Fiat Punto. Heel veel succes ermee en natuurlijk ook heel veel rijplezier. Snel langs komen als je in de buurt bent doen we gezellig een bakkie. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Geweldige zaak, zeer vriendelijk en altijd behulpzaam!

• Bereikbaarheid

Beste Kim, Bedankt voor je beoordeling, heel veel succes en geluk met je VW Lupo. Was gezellig en fijn je te ontmoeten en graag tot de volgende keer. Je kunt bij ons terecht voor servicebeurten en reparaties Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Top Service

Laatst reparatie gedaan aan mij auto , rijd weer als nieuw. Ik ben er zo blij mee. Het als altijd gezellig daar , vriendelijk ontvangst en lekker een drankje gedaan. Ik kom graag bij Sweet Caroline Cars. Een leuk autobedrijf en niet duur. Toppie!!

• Bereikbaarheid

Beste Marc, Bedankt voor de beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze service. En ja het is altijd gezellig met een drankje erbij haha. Graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Alleen al voor de service en de vriendelijke mensen zou je daar elke week een auto kopen. Maar echt heel tevreden en goede prijs/kwaliteit. Een mooie auto gekocht voor een goede prijs.

• Bereikbaarheid

Beste Bram, Bedankt voor de mooie en leuke beoordeling. Heel veel rijplezier met de Mercedes A Klasse. Het was gezellig met een lekker warm bakje koffie. Als je in de buurt bent kom gezellig een keertje langs. Je hebt nu een hele fijne en mooie auto dat je er maar lang plezier er van mag hebben. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Wij hebben een heel leuk autootje gekocht bij Caroline . Bij aankomst werden we heel vriendelijk en gastvrij ontvangen en kregen een heerlijk kopje koffie . Supergoed en Gastvrij !!

• Bereikbaarheid

Beste Esmeralda, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars, heel veel rijplezier met je leuke auto. Het was fijn jullie te ontmoeten en was ook heel gezellig met een lekker bakje koffie. Ik zou zeggen tot de volgende keer maar dat komt wel goed haha. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars

Gezellige garage, fijne ontvangst

Auto gekocht, makeerde nog wel wat aan maar na een apk keuring was de wagen in orde

• Bereikbaarheid

Beste Arjan, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel Veel rijplezier, en waarschijnlijk tot de volgende keer. Was gezellig en de koffie staat klaar. Gr Caroline Team Sweet Caroline Cars

Correcte behandeling

Ik heb een Fiat Panda gekocht goede service ,snel geholpen door Carolien Alles netjes afgehandeld en een lekker bakje koffie gehad

• Bereikbaarheid

Beste Cor, Bedankt voor je beoordeling, heel veel plezier met De Fiat Panda. Was gezellig en een lekker bakje koffie erbij. Snel maar een goede keuze gemaakt. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Je krijgt wat je verwacht voor een goede prijs en snelle service!

Voor de zaak snel op zoek naar een bestelbusje. Renault Kangoo youngtimer gevonden bij Caroline voor een goede prijs en geen gedoe. Rijdt prima en werd zelfs op de zaak afgeleverd.

• Bereikbaarheid

Beste Frits, Bedankt voor de beoordeling, en heel veel rijplezier met de auto voor de zaak. Het is een hele fijne auto en praktisch voor zakelijk gebruik. Bedankt voor de aankoop bij Sweet Caroline Cars en graag tot de volgende keer. Koffie staat altijd klaar en de gezelligheid en service ook natuurlijk. Fijne Kerstdagen en een heel liefdevol, gezond en gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Hele goede service

Vandaag een auto gekocht,werd heel goed ontvangen,met een lekker bakje koffie,erg vriendelijke mensen,goede service. In een woord een top bedrijf.

• Bereikbaarheid

Beste Samantha, Bedankt voor de beoordeling, Heel veel rijplezier in de Kia Picanto. Bedankt voor de aankoop bij Sweet Caroline Cars en graag tot de volgende keer. Koffie staat altijd klaar en de gezelligheid en service ook natuurlijk. Fijne Kerstdagen en een heel liefdevol, gezond en gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

TOPSERVICE!!

Voor mijn dochter die nog niet genoeg bij elkaar gespaard had voor haar droomauto een tijdelijk auto gekocht waar ze toch even mee voort zou kunnen tot haar spaarpot vol genoeg was. Wandel ik toevallig binnen bij Caroline die je ontvangt alsof ze je al jaren kent dus direct op mijn gemak....gedateerde Kia Picanto gekocht en mijn dochter kon rijden. Helaas, zoals je bij een oud autootje kan verwachten toch nog al wat mankementen..... Carolien gebeld........en wat volgt; auto werd opgehaald, alle punten werden grondig aangepakt. koppeling ging bijvoorbeeld wat zwaar maar geen geprul, komplete nieuwe koppeling er in...... waar maak je dat nog mee!!!!... en zo ook met de rest van de punten. Dochter blij, ik blij en nogmaals......waar maak je dit nog mee. In een woord: Topservice!! Super bedankt.

• Bereikbaarheid

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling, Heel veel rijplezier met de Kia althans je dochter haha. Maar dat zal wel lukken met een nieuwe koppelingsset. Graag tot de volgende keer, hier is het altijd gezellig en service van de klant staat voorop. Koffie staat altijd klaar en is er iets gewoon bellen word altijd opgelost. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Erg vriendelijk en hulpzaam

Op Donderdag ging ik kijken naar een auto die mij intereseerde. Vrijdag kocht ik de auto. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en mijn vragen werden door Caroline beantwoord of als zij het niet wist vroeg ze het aan iemand die het wel wist. Zoals ze het in het Engels zeggen "No bullshit" De vriendelijkheid en hulpzaamheid is er ook nadat je de auto gekocht hebt.

• Bereikbaarheid

Beste Leo, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars en voor de aankoop van de Mooie BMW die je bij ons hebt gedaan. Was gezellig en leuk je te ontmoeten, heel veel rijplezier en succes met de auto, maar dat zal lukken, Waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Fantastisch geholpen

Hallo hier ruud wij hebben een suzuki gekocht zeer leuke mensen de service is top wij zijn zeer tevreden...aanrader

• Bereikbaarheid

Beste Ruud, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de Suzuki Alto. En gezelligheid kent geen tijd haha. Nog heel veel rij plezier. Wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Perfecte service!

Ik rijd nu al weer meer dan een half jaar in een Ford Ka Collection gekocht bij Sweet Caroline Cars en elke keer weer een genot om in te rijden!!

• Bereikbaarheid

Hey Ralph, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de Ford Ka. Collection. Bedankt voor je beoordeling en nog heel veel rijplezier. Wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Bremstraat 115 A

4711 CG Sint Willebrord

06 84707137

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote service beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom op onze locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711CG St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal