Hele fijne zaak!

Tweede keer dat ik hier een auto koop en wederom een fijne plek om te komen! Hele vriendelijke mensen die meedenken en ideeën geven. Vorige auto heel veel plezier van gehad en deze keer weer heel blij met mijn aankoop!

• Bereikbaarheid

Beste Ingeborg, Bedankt voor de mooie review en heel fijn dat je bij ons je tweede aankoop hebt gedaan, Was weer gezellig , heel veel succes en rijplezier met je Toyota Aygo dat je er maar heel lang plezier van mag hebben, Heel veel veilige KM en rijplezier maar dat zal wel lukken, Graag tot volgende keer Ingeborg. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars.

Normaal ben ik niet echt van de reviews maar nu wil ik hier toch even op reageren .caroline bij deze nogmaals heel erg bedankt !!!,ik ben heel blij met m'n punto ,en hoop er nog een heel fijne periode mee te kunnen rijden .binnenkort kom ik ff langs om wat bij te kletsen .thanks !!!!! Gr hans

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel fijn dat je tevreden en blij bent met de Fiat Punto. Heel veel succes ermee en natuurlijk ook heel veel rijplezier. Snel langs komen als je in de buurt bent doen we gezellig een bakkie. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Geweldige zaak, zeer vriendelijk en altijd behulpzaam!

• Bereikbaarheid

Beste Kim, Bedankt voor je beoordeling, heel veel succes en geluk met je VW Lupo. Was gezellig en fijn je te ontmoeten en graag tot de volgende keer. Je kunt bij ons terecht voor servicebeurten en reparaties Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Top Service

Laatst reparatie gedaan aan mij auto , rijd weer als nieuw. Ik ben er zo blij mee. Het als altijd gezellig daar , vriendelijk ontvangst en lekker een drankje gedaan. Ik kom graag bij Sweet Caroline Cars. Een leuk autobedrijf en niet duur. Toppie!!

• Bereikbaarheid

Beste Marc, Bedankt voor de beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze service. En ja het is altijd gezellig met een drankje erbij haha. Graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Alleen al voor de service en de vriendelijke mensen zou je daar elke week een auto kopen. Maar echt heel tevreden en goede prijs/kwaliteit. Een mooie auto gekocht voor een goede prijs.

• Bereikbaarheid

Beste Bram, Bedankt voor de mooie en leuke beoordeling. Heel veel rijplezier met de Mercedes A Klasse. Het was gezellig met een lekker warm bakje koffie. Als je in de buurt bent kom gezellig een keertje langs. Je hebt nu een hele fijne en mooie auto dat je er maar lang plezier er van mag hebben. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Wij hebben een heel leuk autootje gekocht bij Caroline . Bij aankomst werden we heel vriendelijk en gastvrij ontvangen en kregen een heerlijk kopje koffie . Supergoed en Gastvrij !!

• Bereikbaarheid

Beste Esmeralda, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars, heel veel rijplezier met je leuke auto. Het was fijn jullie te ontmoeten en was ook heel gezellig met een lekker bakje koffie. Ik zou zeggen tot de volgende keer maar dat komt wel goed haha. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars

Gezellige garage, fijne ontvangst

Auto gekocht, makeerde nog wel wat aan maar na een apk keuring was de wagen in orde

• Bereikbaarheid

Beste Arjan, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Heel Veel rijplezier, en waarschijnlijk tot de volgende keer. Was gezellig en de koffie staat klaar. Gr Caroline Team Sweet Caroline Cars

Correcte behandeling

Ik heb een Fiat Panda gekocht goede service ,snel geholpen door Carolien Alles netjes afgehandeld en een lekker bakje koffie gehad

• Bereikbaarheid

Beste Cor, Bedankt voor je beoordeling, heel veel plezier met De Fiat Panda. Was gezellig en een lekker bakje koffie erbij. Snel maar een goede keuze gemaakt. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Je krijgt wat je verwacht voor een goede prijs en snelle service!

Voor de zaak snel op zoek naar een bestelbusje. Renault Kangoo youngtimer gevonden bij Caroline voor een goede prijs en geen gedoe. Rijdt prima en werd zelfs op de zaak afgeleverd.

• Bereikbaarheid

Beste Frits, Bedankt voor de beoordeling, en heel veel rijplezier met de auto voor de zaak. Het is een hele fijne auto en praktisch voor zakelijk gebruik. Bedankt voor de aankoop bij Sweet Caroline Cars en graag tot de volgende keer. Koffie staat altijd klaar en de gezelligheid en service ook natuurlijk. Fijne Kerstdagen en een heel liefdevol, gezond en gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Hele goede service

Vandaag een auto gekocht,werd heel goed ontvangen,met een lekker bakje koffie,erg vriendelijke mensen,goede service. In een woord een top bedrijf.

• Bereikbaarheid

Beste Samantha, Bedankt voor de beoordeling, Heel veel rijplezier in de Kia Picanto. Bedankt voor de aankoop bij Sweet Caroline Cars en graag tot de volgende keer. Koffie staat altijd klaar en de gezelligheid en service ook natuurlijk. Fijne Kerstdagen en een heel liefdevol, gezond en gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

TOPSERVICE!!

Voor mijn dochter die nog niet genoeg bij elkaar gespaard had voor haar droomauto een tijdelijk auto gekocht waar ze toch even mee voort zou kunnen tot haar spaarpot vol genoeg was. Wandel ik toevallig binnen bij Caroline die je ontvangt alsof ze je al jaren kent dus direct op mijn gemak....gedateerde Kia Picanto gekocht en mijn dochter kon rijden. Helaas, zoals je bij een oud autootje kan verwachten toch nog al wat mankementen..... Carolien gebeld........en wat volgt; auto werd opgehaald, alle punten werden grondig aangepakt. koppeling ging bijvoorbeeld wat zwaar maar geen geprul, komplete nieuwe koppeling er in...... waar maak je dat nog mee!!!!... en zo ook met de rest van de punten. Dochter blij, ik blij en nogmaals......waar maak je dit nog mee. In een woord: Topservice!! Super bedankt.

• Bereikbaarheid

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling, Heel veel rijplezier met de Kia althans je dochter haha. Maar dat zal wel lukken met een nieuwe koppelingsset. Graag tot de volgende keer, hier is het altijd gezellig en service van de klant staat voorop. Koffie staat altijd klaar en is er iets gewoon bellen word altijd opgelost. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Erg vriendelijk en hulpzaam

Op Donderdag ging ik kijken naar een auto die mij intereseerde. Vrijdag kocht ik de auto. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en mijn vragen werden door Caroline beantwoord of als zij het niet wist vroeg ze het aan iemand die het wel wist. Zoals ze het in het Engels zeggen "No bullshit" De vriendelijkheid en hulpzaamheid is er ook nadat je de auto gekocht hebt.

• Bereikbaarheid

Beste Leo, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars en voor de aankoop van de Mooie BMW die je bij ons hebt gedaan. Was gezellig en leuk je te ontmoeten, heel veel rijplezier en succes met de auto, maar dat zal lukken, Waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Fantastisch geholpen

Hallo hier ruud wij hebben een suzuki gekocht zeer leuke mensen de service is top wij zijn zeer tevreden...aanrader

• Bereikbaarheid

Beste Ruud, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de Suzuki Alto. En gezelligheid kent geen tijd haha. Nog heel veel rij plezier. Wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Perfecte service!

Ik rijd nu al weer meer dan een half jaar in een Ford Ka Collection gekocht bij Sweet Caroline Cars en elke keer weer een genot om in te rijden!!

• Bereikbaarheid

Hey Ralph, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de Ford Ka. Collection. Bedankt voor je beoordeling en nog heel veel rijplezier. Wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Goeie afspraken nette service

Nette auto gevonden via internet. Goeie afspraken gemaakt met betreft wisselen van bandjes binnen de prijs En zonder meer VRIENDELIJK VOLK plaatselijk grzegd

• Bereikbaarheid

Beste Bjorn, Bedankt voor je beoordeling. bedankt voor de aankoop en het vertrouwen in ons bedrijf. Heel veel rijplezier en en succes met de Ford Mondeo, maar dat zal zeker wel lukken/ Graag tot de volgende keer . Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Erg fijn en deskundig geholpen!

We werden erg fijn geholpen. Tijdens de testrit bleek de benzine op te zijn, maar na een belletje kwamen ze onze kant op en konden we onze rit afmaken. De onderhandeling ging ook op een vriendelijke manier.

• Bereikbaarheid

Hoi Nophar, Bedankt voor je beoordeling. Heel veel geluk en rijplezier met je Toyota Aygo. Het was fijn en gezellig jullie te leren kennen. Bedankt voor de aankoop bij Sweet Caroline Cars. Graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Zeer vriendelijk en doordat het een klein bedrijf is ook zeer menselijk Ik voelde mezelf niet als een wandelend portomonee waaruit ze zo veel mogelijk probeerde te graaien Echt zeer goed geholpen

• Bereikbaarheid

Beste Martien, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je je geen wandelende portemonnee vond, haha . Het was een hele aangename kennis making en wellicht tot de volgende keer. Heel veel rijplezier en geluk met je aankoop en groetjes aan je vrouw, vond ze de bos bloemen mooi haha. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars

Top service!

Uit nood hadden wij per direct een auto nodig, savonds na werktijd, en in haar vakantie Caroline gebeld voor hulp. Half uur later was het allemaal geregeld en hebben we een auto.

• Bereikbaarheid

Dankjewel Corne voor de beoordeling voor ons bedrijf. We denken altijd mee met de mensen en als de nood aan de man is dan is het heel fijn dat je geholpen word. Heel veel rijplezier en geluk met je aankoop en waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars

Wordt vriendelijk ontvangen, denken met je mee. Mijn keuze voor een auto was snel gemaakt. En er is altijd tijd voor een praatje en een lekkere bak koffie.

• Bereikbaarheid

Beste Rian, Bedankt voor de review, fijn dat bij je ons de aankoop hebt gedaan van de Fiat Panda. Heel veel rijplezier en u kunt bij ons altijd terecht voor een Apk of servicebeurt. De koffie staat altijd klaar en gezellig een praatje maken komt van zelf haha. Waarschijnlijk tot de volgende keer en uitkijken hey !! Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Goede en snelle service

Ik heb een grote onderhoudsbeurt en Apk laten doen ik kreeg er gratis wasbeurt erbij . Lekker bakje koffie gehad. Gdzelliv en vroendelijk petsoneel.

• Bereikbaarheid

Hey Petra, Fijn dat je tevreden bent met onze service diensten een Grote service beurt en APK . Vandaar de de gratis wasbeurt dat is altijd leuk. We hebben gezellig een bakje koffie gedronken en wat bij gepraat. Graag tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars

Vertrouwd

Nog nooit zo snel zaken kunnen doen eerlijke prijs,meedenken met de klant ivm keuren en onderhoud. Jammer dat ik geen koffie kreeg aha.

• Bereikbaarheid

Beste Louis, Bedankt voor je review en inderdaad het ging allemaal heel snel dus vandaar de koffie vergeten haha. Maar de volgende keer mag je mij er aan herinneren dan krijg je een lekker vers bakje koffie met een koekje erbij. Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en heel veel rijplezier in je Fiat Panda. Voor de Apk en onderhoud kun je een afspraak maken. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars

Geweldige service!! Mooie en betrouwbare auto's

We hebben bij Caroline een auto gekocht en meteen toen we binnen kwamen werden we verwelkomt met een bakje koffie em een warm welkpm. Geholpen door Caroline zelf .Een vrouw met het hart op de juiste plaats wat meteen goed voelde. 3 belangrijkste punten die voor mij belangrijk zijn : Betrouwbaar, service en prijs. Zeker een aanrader!!!

• Bereikbaarheid

Hey Nelleke, Bedankt voor de Mooie review, heel fijn dat ik jullie weer zag was lang geleden. Waar blijft de tijd pff pff. Altijd leuk om herinneringen op te halen over vroeger. Heel veel plezier met jullie aankoop en rij plezier natuurlijk, het is nu mooi cabrio weer dus lekker genieten tenminste The Boys dan haha. Waarschijnlijk tot de volgende keer, en altijd welkom en tijd voor een drankje en een praatje. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Goede service , vriendelijk geholpen en snelle reactie

• Bereikbaarheid

Beste Frans, Heel fijn dat je een mooie review hebt geplaatst en dat je te tevreden bent over onze service en klantvriendelijkheid. Heel veel rij plezier met de nieuwe aankoop en wellicht tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Goed en gezelig

Goede en vriendelijk ontvangst en goed advies

• Bereikbaarheid

Beste Anton, Bedankt voor de mooie review, heel veel rijplezier met de Suzuki Alto. Graag zien we u terug voor een eventuele servicebeurt, apk of reparatie indien nodig. Dank u voor het vertrouwen in ons bedrijf Sweet Caroline Cars. Tot de volgende keer. Groeten Caroline, Team Sweet Caroline Cars.

Zeer goed!

Erg goede service, snel en direct! Alles via de telefoon geregeld, en auto gebracht! Erg blij met de auto! Dank!

• Bereikbaarheid

Beste Wouter, Bedankt voor je review, heel fijn dat je heel tevreden en blij bent met de Dodge Magnum. Het was inderdaad allemaal heel snel geregeld maar daar doen we het ook voor om de klant tevreden te houden. Heel veel rijplezier maar dat zal wel lukken. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote service beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom op onze locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711Cg St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal