Donderdag 16 nov 2023 kwam ik na in mijn ogen louche autobedrijven in Apeldoorn, bij Jawie auto,s in Beuningen terecht. Wij waren i.v.m. 3 kleinkinderen op zoek naar een iets grotere auto. Bij Jawie,s auto,s aangekomen werd ik direct verwelkomd door de eigenaar. Het voelde meteen vertrouwd, en al gauw noemden we ons bij voornaam. Nadat ik een proefrit had gemaakt in een mooie Nissan Note, werd er koffie gedronken en gesproken over de inruilauto en wat ik bij moest betalen. Het bod dat ik kreeg was zeer netjes. Nadat ik weg ben gereden met onze nieuwe auto, waar ik heel blij mee was, kreeg ik een appje van de eigenaar van Jawie. Er was iets mis met de auto die ik had ingeruild. Voelde mij schuldig, omdat ik altijd goed gereden heb zonder mankementen. Gelukkig kon het euvel worden verholpen. De eigenaar was na een paar keer heen en weer geappt, ook niet boos, maar zei had ik zelf beter moeten kijken. Heb alleen maar respect voor de eigenaar en in zijn doen en laten tegen over de klant. Heel vriendelijk en eerlijk. Kom zeker terug voor de volgende auto

Zeer goed en tevreden

Zeer goede auto bedrijf

• Bereikbaarheid

Prima geholpen bij een probleem tijdens de garantieperiode

We hebben hier een Opel Adam gekocht. De service tijdens de aankoop was prima. Na bijna drie maanden deed de airco het niet meer. Jawie heeft de pomp vervangen en nu werkt het weer. Al met al heel netjes opgelost bedankt.

• Bereikbaarheid

Goede klant friendelijk en nog maals Goede service

Klantvriendelijk en topservice

Onze auto gaat altijd voor onderhoud en reparatie naar Jawie auto’s . Het personeel is klantvriendelijk en denken altijd in de goeie zin mee. Alleen maar goeie ervaringen al zeker 7jaar lang voor ons

Goede ervaring

• Bereikbaarheid

Super netjes geholpen zoals al jaren

Mijn auto had probleem en werd tussen door snel opgelost.

• Bereikbaarheid

Top service , professioneel en meedenkend.

Ik word er altijd netjes en snel weer op weg geholpen, geen verassingen achteraf, Kom er al jaren, ze denken echt met je mee en de koffie is altijd goed. Ook hebben ze een demontage afdeling en denken graag met je mee om een gebruikt onderdeel toe te passen.

Goede service en prijs

Auto langs gebracht voor een onderhoudsbeurt en apk. Werd snel en professioneel gemaakt.

Top bedrijf, fijne mensen

Poosje terug een mooie mini daar gekocht, mooie prijs afgesproken. Ze hebben er zelf nog nieuwe banden opgelegd en heel mooi gepoetst bij aflevering. 110% tevreden

Zeer behulpzaam

Staan gelijk voor je klaar, goede prijzen en goed personeel!

• Bereikbaarheid

Een super bedrijf de werknemers zijn heel vriendelijk als ik voor mijn auto kom krijg ik altijd een bakje thee of koffie de service is goed wat wil je nog meer!!

• Bereikbaarheid

Eerlijk betrouwbaar en servicegericht autobedrijf

Ik koop al jarenlang mijn auto bij jawie.en zolang zij bestaan wil ik alleen nog maar auto's van jawie.ik wordt hier altijd goed geholpen. En hebben prima prijzen.zelfs met een klein budget kun je goed bij jawie terecht

• Bereikbaarheid

Prima auto bedrijf met verkoop

Goede service , kennis van alle merken auto’s , vriendelijke mensen die snel voor je klaar staan . En betaalbaar , ook de 2de hands wagens .

Een betrouwbare bedrijf

Een goede betrouwbare en klantvriendelijk bedrijf

• Bereikbaarheid

De service is hier altijd top . Je bent hier altijd welkom en je wordt altijd netjes geholpen.

• Bereikbaarheid

Zeer klantvriendelijk en deskundig.

We komen al vanaf het begin bij deze garage en zijn ontzettend tevreden. Onze ervaring is dat Jawie auto's een vakkundige service levert en weet waar ze het over hebben.

• Bereikbaarheid

Altijd de beste service en onderhoud