Uitstekende service!

Ik had een auto gekocht bij Mark en vlak daarna ging het raam mechanisme stuk. Deze werd vervolgens kosteloos binnen de garantie gerepareerd.

Super vriendelijk en behulpzaam

Door een ongeluk mijn vorige auto totaal los gereden. In een korte tijd met behulp van Mark5 weer een ander nette auto aangekocht. Super bedankt Mark ;)

Persoonlijke deskundige begeleiding bij de aankoop van de auto. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding

Nadat ik een zoekopdracht had gegeven ging Mark gelijk op zoek naar een passende auto. Ik werd goed op de hoogte gehouden en het resultaat was een prima auto. De aflevering was ook prima. Auto was goed nagekeken en rijklaar gemaakt. Kortom: Voor een persoonlijke benadering en deskundig en betrouwbaar advies ga je naar Mark.

Fijne en snelle service

Ik was opzoek naar een auto en kwam terecht bij de occasions van Mark5. Eenmaal aangekomen bij de showroom bleek dat het model wat ik zocht er niet tussen stond. Na alle wensen mondeling te hebben doorgeven is Mark opzoek gegaan naar het gewenste. Binnen een week had ik een nieuwe auto. De communicatie met Mark is zeer fijn en duidelijk. Doormiddel van WhatsApp ben ik op de hoogte gehouden van eventuele potentiële auto's tot de juiste auto gevonden was. Kortom, ook al staat de auto niet bij de showroom, de gewenste auto kan met behulp van Mark altijd gevonden worden.

Heel klantvriendelijk en open en eerlijk, komt zijn woord na. Echt een topbedrijf.

Uitstekent

Heel klantvriendelijk en heel eerlijk bedrijf komt zijn woorden na, topbedrijf!

Uitstekent

Heel klantvriendelijk en heel eerlijk bedrijf komt zijn woorden na, topbedrijf!

Heel klantvriendelijk en eerlijk houd aan zijn woord. Top bedrijf!

Hele goeie service, heel vriendelijk en eerlijk echt een top bedrijf.

Heel vriendelijk en behulpzaam denkt met je mee, en heel eerlijk, en een uitstekende service, Top bedrijf.

Zeer behulpzaam, goede service en komt afspraken na

Alles rondom de auto en de levering was snel geregeld. De service was uitstekend.

Goede ervaring tijdens het kopen van mijn auto.

Goed geholpen tijdens het kopen van de nieuwe auto, ideaal dat we onze auto als inruil konden doen

Uitstekend geholpen

Binnen het aanbod van dat moment was er geen auto passend bij onze wensen. Na een prettig gesprek en het bepalen van de zoek criteria heeft Mark5 voor ons een auto gezocht, aangeschaft en voorzien van APK en grote beurt. Dit alles in goed overleg met ons de communicatie was prettig. Mark5 is meedenkend en geeft eerlijk advies. Kennis en kunde, alles in één!

goeie service en geen gezeur

wij werden goed behandeld en was goed vriendelijk

Prima garage

Onze ervaring met deze garage is prima.We zijn vriendelijk geholpen en we zijn erg blij met onze nieuwe aankoop.

Goed bedrijf, Erg klantvriendelijk

Op de website een mooie auto gezien bij Mark5. Na een afspraak gemaakt te hebben om te kijken hebben we een zeer prettig en klantvriendelijk gesprek gehad. Hierna was de koop snel en naar tevredenheid gesloten. Naar ons idee zeker 5 sterren waard.

Zeer goed alles opgelost en afgehandeld

We zijn zeer tevreden over Mark5,was zeer klantvriendelijk,niet opdringerig,en hield ons fantastisch op de hoogte door mail en telefoon over het afhandelen van oa de auto en bijkomende zaken. Compliment voor de aflevering van de auto

Reuze enthousiast!

We zagen een mooie auto te koop bij Mark5. Kregen een prima inruilvoorstel en hebben de deal gesloten. Na een maand werden we gebeld of de auto ons beviel. Dat noem ik een goede nazorg. Als we over een paar jaar weer op zoek gaan naar een andere auto kijken we eerst bij dit bedrijf. Anne Slok

Oudeweg 126 9628 CH Siddeburen

06 30582935