Tot in detail uitgedacht en aangelegd

Stefan heeft vanaf het eerste tuinontwerp actief met ons meegedacht, voorstellen gedaan en advies gegeven over de inrichting en aanleg van onze achtertuin. Zijn ervaring en oog voor detail maken echt het verschil. Hij koos steeds voor de beste kwaliteit, zowel in materiaal, precisie van werken als in afwerking. Buro Steef is een aanrader!

Goede kwaliteit, meedenkend, zeer goede communicatie.

De titel zegt eigenlijk al genoeg. De communicatie met Stefan is helder en no nonsense. We wisten gedurende het hele traject waar we aan toe waren. "kan niet" komt niet in zijn woordenboek voor. Een issue met de deksel van een opbergbox/tuinbankje die we hadden werd snel en naar wens opgelost, waarbij diverse opties besproken werden. Al met al zeer tevreden met de geleverde kwaliteit. Een aanrader!

"gewoon"goed

Ik kwam via mijn tuinarchitect Bas van de Pas (heeft mij ook uitstekend geholpen) in contact met Stefan. Aangezien ik al enkele zaken zoals het zwembad poolhouse bestrating e.d. had lopen schoof Stefan in het project, te beginnen met offertes waar veel tijd in is opgegaan, hij had mij reeds meerdere malen bezocht maar dat was geheel vrijblijvend. Gezien de oplevering van het huis en de realisatie van het geheel heb ik Stefan gevraagd alles te coördineren en te realiseren. Stefan heeft dit in een perfecte harmonie met de architecten van tuin poolhouse alsook electriciens hoveniers gemeente en andere partijen die werkzaam waren doorgevoerd. Mijn advies is om zoveel mogelijk door hemzelf te laten organiseren zodat alles binnen zijn netwerk blijft en alleen hij het aanspreek punt is! Stefan bedankt het is beter geworden dan ik gehoopt had.

Steef ontzorgt en verzorgt tuinaanleg tot in de puntjes

Steef heeft ons erg goed geadviseerd en geholpen. In de ontwerpfase met de architect is Steef betrokken geraakt bij het ontwerp voor onze tuin met onder andere een kostenraming en praktische adviezen over uitvoering en opties. Zijn mensen hebben de tuin keurig en snel gerealiseerd met oog voor alle details in de afwerking. Ook de nazorg en het oplossen van laatste puntjes heeft hij adequaat opgepakt. Wij genieten nog iedere dag van het resultaat.

Beste in prijs, kwaliteit: Hoge service, persoonlijk contact én meedenkend vermogen

Ik kan niets anders dan Stefan aanbevelen. Ik vond hem gedurende het process erg betrokken, meedenkend en hij pakt in detail en uitvoering pro-actief verbeteringen op. Zo dacht hij mee over de diepte van de jaccuzi, kleur van het hout van de sauna in samenwerking met het huis. En heeft hij pro-actief nagedacht over de formulering van het bloemen mengsel, het verplanten van bomen. Dit zijn hele concrete voorbeelden waarbij hij zelfstandig kosten reduceert en het resultaat verbetert. Ik ben super blij met hem. Er zijn veel uitvoerders die ''maar wat vragen''. Stefan is gewoon de beste in prijs, kwaliteit verhouding.

heerlijk verwend

Door de aanleg van de tuin, met alle organisaties die er bij komen, te laten verzorgen door Buro Steef was het elke dag een feestje om te zien hoe prachtig de tuin werd.

Wij zijn super tevreden over het resultaat van Buro Steef

We zijn met de tekening van onze tuin naar Buro Steef gegaan en die heeft verder de hele implementatie voor zijn rekening genomen. Eerst de advisering over de te gebruiken materialen voor de bestrating, de beplanting, beregening en verlichting. Daarna heeft Buro Steef voor de bestelling en levering van de materialen en de uitvoering van de bestrating, beplanting, beregening en verlichting gezorgd. Tussendoor heeft Stefan telkens supervisie gehouden over de uitvoering en was er een luisterend oor wanneer er iets niet naar wens was of als de uitvoering niet geheel volgens plan verliep. Dan zorgde Stefan ervoor dat het weer naar onze wensen werd veranderd. We zijn heel tevreden over het verloop van de aanleg en het eindresultaat.

Onze droomtuin en super samenwerking

We klopten bij Stefan aan met ons tuinontwerp en dankzij hem is het helemaal geworden zoals we hadden gehoopt. Stefan denkt actief mee, komt met voorstellen, staat open voor input/ feedback en samen kwam onze droomtuin tot stand. Heel erg blij mee! Ik wil hem nog bijzonder complimenteren voor de strakke planning, het was veel werk, maar precies voor de start van de zomervakantie konden wij genieten van onze tuin :-)

Steef ze de klant echt centraal

De volledige aanpak van onze tuin onder Steef zijn leiding is een groot succes geworden. Steef is een echte professional die weet waar hij het over heeft. Zijn benadering geeft je de overtuiging dat hij echt zoekt naar de oplossingen die jij wilt en passend vind. Het belang van toeleveranciers en zijn eigen belang staan niet voorop. Natuurlijk hij runt een bedrijf en is geen 'charitatieve instelling', maar zijn focus op wat wij als klant wilden, maakt dat je volledig vertrouwen hebt in zijn aanpak. De manier waarop, gecombineerd met een prachtig resultaat maakt dat wij volledig vertrouwen hadden in zijn advies en de wijze waarop hij ook onderaannemers wist aan te sturen. Kortom, we kunnen Buro Steef alleen maar aanraden!

Fijne samenwerking

Voor klanten van Welcome Home zorgt Stefan en zijn team voor het onderhoud van de tuinen. Het is heel fijn samenwerken, ze zijn flexibel, makkelijk bereikbaar en leveren altijd goed werk.

Wij zijn in contact gekomen met Stefan via onze tuinarchitect. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Stefan. Hij is zeer professioneel. Punten die wij als zeer prettig hebben ervaren zijn dat hij alles goed blijft communiceren. Hij luistert goed naar de vragen en soms problemen, vervolgens communiceert hij dit direct met de tuinarchitect of hoveniers waarna hij met een oplossing of een idee komt. Hij geeft dit dan aan, zonder dat dit dwingend overkomt. Stefan heeft een hoveniers bedrijf ingehuurd, waar hij meerdere projecten mee heeft gedaan. Het fijne hiervan is dat Stefan zeer nauwkeurig beoordeeld en alles controleert en dit ook direct weglegt bij de hoveniers die het vervolgens aanpassen of herstellen. Hij wilt natuurlijk voor ons dat hij een mooi project aflevert. Stefan heeft in de tuin verder niets gedaan, behalve het planten van de bomen. Hij had er zelf een bepaald idee bij en wilde dit dus ook zelf uitvoeren samen met de architect die ook die dag kwam. Dit geeft aan dat hij heel nauwkeurig te werk gaat. Hij is iedere week langs geweest om te kijken hoe het project verliep en aan het einde heeft hij nog een ronde gelopen om goed te controleren of alles in orde was. Punten die aangepast moesten worden gaf hij dan direct aan bij de hoveniers. Toen dit allemaal gedaan was hebben we een afsluitend gesprek gehad en hadden we een leuk presentje gehad van Stefan. Wij zijn heel blij dat we bij Stefan terecht zijn gekomen en dat hij ons project heeft uitgevoerd.

A true professional

Stefan is a true professional with exceptionally high quality standards. He is committed to seeing the job through completion, and more. His vast experience, expertise and creativity gave us a garden of our dreams! We are more than satisfied with his work, and would not hesitate to recommend Buro Steef to anyone looking for a trustworthy professional to realize a beautiful garden.

Fijne hovenier om mee te werken

Stefan is een zeer prettige hovenier om mee te werken. N.a.v. een eerste ontwerp van onze tuinarchitect denkt hij actief mee om zaken enigszins betaalbaar te houden en verder aan de wensen te voldoen. Kwam ook met een leuk idee om een bergruimte te creëren in een vaste bank. Daarnaast zeer tevreden over de geleverde kwaliteit. Zijn mensen zijn vaklui. De uitvoering van de vaste houten plantenbakken en banken ziet er super strak uit. Klasse.

Erg tevreden over Buro STEEF!

Wij wilden een bestaande -wat saaie- tuin een flinke upgrade geven zodat die weer beter bij het huis zou passen. Een paar boompjes mocht blijven, de rest ging op de schop. Onze tuinontwerper kwam met een strak plan met veel staal (waaronder een vijverbak) en afwisseling van groene borders en verschillende bestratingen. Hij suggereerde Buro STEEF om een offerte te vragen. Stefan kwam ter plekke de situatie opnemen en had direct allerlei ideeën voor de detaillering en praktische tips (we wilden zelf al vast met wat sloopwerk beginnen). Behalve dat hij dus goed meedacht, bracht hij ook een enthousiasme mee waardoor je helemaal zin kreeg in de klus en nog meer uit ging kijken naar het eindresultaat. Ook bij het opstellen van de offerte probeerde hij steeds manieren te vinden om binnen het budget te blijven zonder de kwaliteit van de tuin geweld aan te doen. Heel fijn! Stefan zorgt voor een soepele uitvoering. Hij zorgde voor hard en nauwkeurig werkende vakmannen die in nauw contact met hem stonden en bij iedere vraag nog even met hem afstemden. Onverwachte issues (zoals een betonnen fundering die nog in de tuin bleek te liggen) werden soepel opgelost. Communiceren is een sterke kant van Stefan: hij houdt je steeds op de hoogte van de voortgang en planning en toetst regelmatig of alles naar wens gaat. In de uitvoering was hij erg precies: zag details die nog net strakker uitgevoerd konden worden en streefde echt naar het perfect opleveren van de tuin. En dat is gelukt. Het eindresultaat mag er zijn! Wij zijn erg blij dat we met Buro STEEF in zee zijn gegaan en zouden het iedereen aanraden.

Elke dag geniet ik met volle teugen van mijn tuin!

Via mijn tuinontwerpster werd ik gekoppeld aan Stefan van BURO Steef. Bij de eerste afspraak tussen de ontwerpster, Stefan en mij wist Stefan direct al een paar fraaie aanpassingen te doen in het ontwerp. Ook dacht hij goed mee over de te gebruiken materialen. Met regelmaat stond Stefan op de stoep om monsters te laten zien of even af te stemmen. Ook toen bleek dat ik door een productiefout een andere tegel uit moest zoeken, ging Stefan mee en kwam hij met goede tips en ideeën. Voor de daadwerkelijke aanleg van de tuin werd ik gekoppeld aan 2 echte vakmannen. De tuinmannen waren vriendelijk, werkten zéér netjes en niks was hen teveel. Ook niet met het bloedhete weer op dit moment. Kleine wijzingen werden zonder moeite aangepast. Uitleg van de verlichting en het bijhouden van de tuin (ik heb alles behalve groene vingers) werd met veel enthousiasme gedaan. Ook hierbij liet Stefan zich tussentijds zien om te kijken of alles goed ging en hier en daar de tuinmannen wat tips te geven hoe hij het graag zag. Ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan 100% tevreden ben. Ik raad BURO Steef inmiddels al aan iedereen aan. Vakmanschap, vriendelijk, creatief… Niks is teveel. Elke dag geniet ik met volle teugen van mijn tuin. Stefan, bedankt!

Geweldig. Kan niet beter.

Steef heeft bij ons een droomtuin aangelegd. Een ingewikkelde tuin met bestrating, keramiek, aluminium, beton, composiet, hout en beplanting. Het is allemaal fantastisch gedaan en je wordt echt ontlast. Bij elke stap wordt met je meegedacht om een zo mooi en praktisch mogelijk resultaat te behalen voor vele jaren. Het is nog mooier dan we konden hopen!

Onze droomtuin gerealiseerd

Via onze tuinarchitect kwamen we in contact met Buro Steef die de uitvoering voor zijn rekening heeft genomen. Het contact verliep meteen erg prettig, hij heeft veel goede ideeën en dacht mee in hoe het ontwerp praktisch het beste kon worden uitgevoerd. De hoveniers konden zeer snel aan de slag, waren erg vriendelijk en werkten zeer netjes! Toen we tijdens de aanleg nog een paar dingen wilde toevoegen regelde Stefan dit meteen. Hij regelt alles tot in de puntjes waardoor we geen zorgen hebben gehad of alles wel goed verliep. We zijn super blij met het eindresultaat, het is nog mooier dan we hadden verwacht!

Zorgvuldig, deskundig, snel en fijn contact

Het traject van A tot Z op zeer prettige wijze verlopen. Onze kleine stadstuin is verworden tot een heerlijke en mooie extra ruimte die wij maximaal gebruiken. De planning was strak, alles (leeghalen tuin, takelen bomen etc., aanleg tuin) conform afspraak afgerond. Coördinatie perfect. Kwaliteit is zeer hoog en oog voor detail groot. Betrokken mensen stuk voor stuk fijn in omgang en goed in hun vak. Ik beveel Buro STEEF dan ook van harte aan.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over Buro Steef. Hij heeft voor ons een mooi ontwerp gemaakt en hield hierbij rekening met onze wensen. Naast een ontwerp heeft Buro Steef ook de uitvoering voor zijn rekening genomen. We waren hierbij ook erg blij met zijn goede planning en nauwkeurige uitvoering. Aan te bevelen dus!

Een prachtige patio, aangelegd door kundige en creatieve mensen.

Steef is creatief, werkt zorgvuldig en stelt hoge eisen aan zichzelf en de mensen die de klus uitvoeren. Wij zijn erg blij met het eindresultaat. We hebben de sleutel kunnen overhandigen van huis en tuin en de klus is met hoge kwaliteit binnen de gestelde tijdslijnen geklaard. Wij zijn uiterst tevreden!

Nieuwe tuininrichting in bestaande tuin

BURO STEEF heeft ons waardevolle adviesen gegeven, bij het opnieuw inrichten van onze tuin van onze pas gekochte woning. Het enthousiasme van BURO STEEF sprak ons erg aan. Wij zijn erg tevreden over de tekeningen en adviesen omdat de mooie elementen in onze tuin behouden bleven en er dingen op een natuurlijke. manier werden toegevoegd.

STEEF neemt en houdt de regie voor een schitterend eindresultaat

We waren op zoek naar een specialist die de zorgen draagt van alle zaken die bij het aanleggen van een tuin komen kijken. Aangezien we beiden een druk leven kennen, wilden we dit het liefst uitbesteden aan een partij die overal aan denkt. Daar kwam BURO STEEF in beeld. Vanaf het begin werden we direct enthousiast! Stefan bracht ons in contact met een fantastische tuinarchitect en hovenier, die perfect vertaalden hebben wat wij voor ogen hadden. Tijdens alle trajecten was Stefan overal bij betrokken. Dat voelde voor ons erg vertrouwd en we waren er dan ook zeker van dat alles goed verliep. Al met al zijn we bij met een schitterend eindresultaat en alle lof over de soepele gang van zaken, die we als zeer prettig hebben ervaren.

Vakkundig aangelegd met oog voor detail

De samenwerking met Stefan was vanaf het eerste gesprek heel fijn! Stefan wist precies te vertolken wat wij voor ogen hadden. Daarnaast verliep het hele proces op rolletjes en konden wij alles in het volste vertrouwen uit handen geven.

Dalwagenseweg 46

4043 MZ Opheusden

06 17266618

Over BURO STEEF

STEEF is expert op gebied van designtuinen. Een designtuin begint natuurlijk bij een een perfect uitgekiend tuinontwerp. STEEF neemt de regie van het ontwerp, realisatie en nazorg van jouw droomtuin uit handen. Wij verzorgen het complete traject. Dus ècht van design tot realisatie! We brengen je in contact met de beste architecten en werken samen met èchte vakmensen, die van jouw tuin, een droomtuin maken; en dat zonder dat jij je zorgen hoeft te maken over de aanleg of realisatie hiervan. Kennismaken?