Het was uitstekend

Het was uitstekend. Overal is over na gedacht. Geweldige mensen.

• Respect voor uw wensen

Op een zeer persoonlijke en respectvolle wijze verzorgde condoleance en uitvaart.

Wassink uitvaartverzorging blinkt uit in de persoonlijke en respectvolle begeleiding van de nabestaanden in het organiseren van een condoleance en uitvaart. Hierbij hebben zij oog voor de wensen van de overledene en nabestaanden en stellen zij zich flexibel op wanneer er op het laatste moment nog aanpassingen aan het programma gewenst zijn. Wassink ontzorgt de nabestaanden volledig zodat zij zich op het afscheid kunnen richten. Echt heel fijn!

• Respect voor uw wensen

Heel betrokken ,invoelend, respectvol en liefdevol.

Samen met Linda en haar team hebben we een mooi afscheid gemaakt voor onze moeder en oma. Alles was bespreekbaar en er werd goed meegedacht in mogelijkheden. Wij kregen de dag na het afscheid vaak de vraag wie de uitvaart heeft verzorgd omdat deze zo mooi was, een groter compliment kun je volgens ons Linda en haar team niet geven.

• Respect voor uw wensen

In dit geval was er een Testament. Daar stond in dat ik alles moest regelen en niet de zus..misschien een tip om eerst te vragen of er testamenten zijn. Dat kan veel narigheid en misverstanden voorkomen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

Uitstekende uitvaartonderneming.

Het was heel plezierig om met Wassink Uitvaartverzorging de uitvaart te regelen. Ze werken professioneel, denken mee, begrijpen snel wat de klant wil en zijn daarnaast inlevend. De uitvaartbegeleidster was open, duidelijk, zeer betrokken en leidde de afscheidsbijeenkomst op een hele fijne wijze.

• Respect voor uw wensen

Geweldige ondersteuning in een moeilijke tijd

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de financiële afhandeling hebben wij geweldige steun en begeleiding ondervonden van Yvonne Houtzager. De afscheidsdienst was plechtig, de bediening was perfect en er was veel aandacht voor de familie. Veel dank hiervoor, ondanks het gemis houden we hier een goede en blijvende herinnering aan over.

• Respect voor uw wensen

Het is een mooi team en alles is heel goed geregeld door jullie

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Lieve meedenkende mensen die voor de nabestaande heel veel zorgen wegnemen.

Wij hebben een zeer positieve ervaring gehad met Linda en Pascal ze hebben veel zorgen en regel dingen bij ons weggenomen en ons fijn begeleid. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren en willen Linda en Pascal nogmaals bedanken voor de steun in deze moeilijke tijd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

Persoonlijk en betrokken

Wat ontzettend fijn is het dat op zulke zware momenten als het begraven van je dochter er mensen zijn zoals Yvonne die je al het denkwerk uit handen nemen. Ze voelde meteen aan waar wij behoefte aan hadden en nam ons beetje bij beetje mee in het proces rond de uitvaart. Hoe geweldig is het dan als je achteraf heel vaak te horen krijgt hoe persoonlijk alles was terwijl je alles uit handen hebt gegeven. Niet alleen wij, maar zeker ook de mensen om ons heen hebben de betrokkenheid van Yvonne ervaren. Het was geweldig om te merken hoe alles om ons heen geregeld werd zoals wij het wilden zonder dat wij ons er druk over hoefden te maken terwijl er alle ruimte was voor onze eigen wensen.

bertrokken ontzorgend professioneel

een warm betrokken en professionele organisatie alle medewerkers 3 totaal waarmee wij contact mee hebben gehad , een fijne warme locatie er word goed naar je geluisterd wat je wensen zijn en waar mee gedacht word.

• Respect voor uw wensen

Het was de beste begeleiding die ik kon wensen.

Uitstekende begeleiding. Er was alle tijd om te kijken, vragen te stellen of opmerkingen te maken. Rustige, lieve en respectvolle begeleiding in dit moeilijke traject. Zeer tevreden en heel dankbaar!

Alles werd prima geregeld

We hadden in het verleden al vaker contact met uitvaartbegeleider Wassink en zij werden dan ook meteen gebeld toen het nodig was. Onze begeleidster Linda samen met haar collega's hebben uitstekend de begeleiding verzorgt.

• Respect voor uw wensen

Goed geregeld van a tm z

Vriendelijke, duidelijke en verzorgde begeleiding vanaf melding overlijden tm begrafenis en nazorg. Erg prettige omgang met Linda onze begeleidster die goed aanvoelt hoe ze de verschillende nabestaanden het best kan benaderen en begeleiden.

• Respect voor uw wensen

Top geregeld van moment van overlijden, tot op de dag van vandaag.

Na het overlijden van mijn moeder in contact gekomen met Linda van Wassink uitvaart. Hele positieve ervaring ondanks het grote verlies. Linda alles zeer goed geregeld, hier zijn we als familie erg blij mee. Dank je wel Linda voor alle goede zorgen.

• Respect voor uw wensen

Een hele fijne en een hele goede uitvaartverzirging

Goed geregeld alles en ook goede begeleiding

• Respect voor uw wensen

Zeer tevreden over het hele verloop van de uitvaart. alles ging in een ontspannen sfeer. Ook zeker de tip met de foto boeken. En dat de mensen gelegenheid kregen om op diverse vragen in te haken. We kregen ook allemaal positieve reacties van de familie en kennissen . En waardig afscheid was het. Vriendelijke groet Familie R.Koops

• Respect voor uw wensen

Vanaf het eerste contact voelde het goed

Wassink in ons geval Linda heeft ons vanaf het begin heel goed begeleid in een moeilijke en zware periode. Het voelde zo natuurlijk dat ze er elke dag even was, een luisterend oor, advies waar nodig en toch steeds op de achtergrond. Veel voor ons geregeld zodat wij als gezin ons helemaal konden focussen op het verwerken van de vele heftige momenten zoals het verlies, de bezoeken, de condoleance en de uitvaart. Alles prima geregeld en vele complimenten gekregen voor het warme en bijzondere afscheid. Hiervoor onze hartelijke dank.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Prima verhouding in persoonlijk en zakelijk contact

Ontzorgend, meedenkend, respectvol, oprecht, punctueel, alert. Deze 6 woorden vatten voor ons samen de ervaring die wij hebben met Wassink uitvaart verzorging. Wij hebben het afscheid qua organisatie niet beter kunnen wensen.

Warme, betrokken medewerkers

De begeleiding en ondersteuning van het hele team hebben wij als zeer prettig ervaren. Yvonne dacht mee en vulde aan. Zij reageerde snel op vragen. Ook haar tips voor de begeleiding aan de jonge kleinkinderen, en de gesprekjes met hen waren invoelend, en belangstellend.

professioneel en liefdevol.

Alles verliep vlekkeloos , de medewerkers waren erg transparant in hun handelen, verrichten hun taken professioneel maar waren ook bijzonder empathisch. Afspraken werden honderd procent nagekomen. Kortom zo wil je het hebben.

• In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
  • Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? Sommige aanwezigen gaven aan dat Jeanet lastig te verstaan was, wellicht puntje van aandacht.

Persoonlijke en professionele begeleiding

De ruimte die we kregen om de uitvaart van mijn man, onze vader en opa kregen. Om de uitvaart geheel in het teken van het leven vieren. Hebben we als heel fijn en respectvol ervaren.

Een fijn en warm team

Wassink is een echte aanrader voor het uit handen nemen van de zorg rondom het overlijden van een dierbare. Het is een fijn team en een mooie locatie. Alles is mogelijk. De opbaarruimtes doen huiselijk aan en zijn mooi ingericht. De zorg van het begin tot het einde is erg goed.

• Respect voor uw wensen

Vriendelijk, klantgericht en goed geregeld

Wij hadden een vertrouwd gevoel dat alles goed en respectvol geregeld zou worden. Wilden alles voor ons doen en dachten in mogelijkheden. Na de crematie hielden wij er een goed gevoel aan over.

• Respect voor uw wensen

De juiste persoon op het juiste moment

Onze ervaring met yvonne is zeer goed. Ze voelde ons als nabestaanden goed aan. Er was ruimte voor een lach en een traan. Precies zoals we het gewild hadden. Korte lijntjes om alles te kunnen regelen op ieder moment van de dag. Kortom Yvonnen was voor ons de juiste persoon op het juiste moment.

Respectvol

Ervaren mensen die weten hoe om te gaan met verdriet en verlies van jonge en oudere nabestaanden!

Zomerdijk 9-A

7942 JR Meppel