mijn vraag is correct beantwoord
Na contact met support werd ik meteen doorgeleid naar de juiste afdeling en kreeg ik meteen het antwoord dat ik zocht.
wij ontvingen snel een reactie, per mail en later ook telefonisch, snelle afwikkeling en fijn contact.
J’ai contacté à 3 reprises le service support Ed controls et les réponses données étaient claires et m’ont directement aidé.
Bij de melding (telefonisch en per mail) leek het dat de boodschap/het probleem niet helemaal aankwam zoals voor mijn gevoel. Ik had letterlijk aangegeven wat het probleem was, maar moest daarna nog 2 tot 3 keer uitleggen wat het probleem was. Voordat het alles duidelijk was, waren wij ongeveer 2 weken verder, maar onze opnames liepen wel door. Het probleem was dat wij geen foto s konden maken tijdens de audit, dus nu zitten we met een hele serie foto bestanden die los staan van de Ed-controls, want die zijn met onze telefoon genomen. Later is het probleem goed door jullie geanalyseerd en ook verholpen, maar die uitkomst was er toen wij 85% van de opnames al klaar hadden. Bij het maken van de melding zaten we denk ik op ongeveer 15% van de opnames.
was goed
In eerste instantie is het support ticket gesloten zonder dat het probleem was opgelost. Uiteindelijk is het probleem verholpen en werkt alles naar tevredenheid.
Naar aanleiding van mijn gestelde vraag, is er op korte termijn contact met mij opgenomen. Gezien mijn vraag wat complex was is de vraag intern uitgezet. Mijn vraag is in deze beantwoord.
Goed en vriendelijk geholpen
Het uploaden van het programma duurt lang. Op locatie zonder wifi valt het programma regelmatig weg. Bij de nieuwste versie waren er veel opstartproblemen
als ik een probleem neerleg bij de support groep in week 6 en daar nu pas antwoord op krijg in week 16 vind ik best wel storend aangezien het best wel lang duurt voordat je antwoord krijgt, tevens moet je er ook continue achteraan bellen alvast bedankt
Helaas heb ik heel lang moeten wachten voordat ik teruggebeld werd. Ik heb zelf nog een keer gebeld en gemaild, maar helaas werd hier slecht op geanticipeerd. Uiteindelijk ben ik goed geholpen door Inge.
Na het aanmaken van een dubbele map in de bibliotheek gevraagd hoe ik deze kan verwijderen. Dit kon ik niet zelf en werd door Ed Controls Support binnen 2 uur afgehandeld. Met terugkoppeling! Dit ging heel erg makkelijk!
Prima, vriendelijk en snel
Wat is mis in de oplossing is de oorzaak. Aangezien het nu in een map gebeurd waar niet zoveel tickets in stonden viel het op maar gebeurd dit niet ook in andere mappen? Merk dat er laatste tijd vaak inlog problemen en synchronisatie problemen zijn. Heeft dit een aanwijsbare oorzaaak?
Goed om even te sparren.
Na melding duidelijke mail ontvangen met oplossing
Probleem voorgelegd met betrekking tot groot data verbruik app. Gegevens gemaild en de volgende werkdag een oplossing gekregen. Top.
Servicedesk is goed bereikbaar.
Duidelijke uitleg en het aandragen van een oplossing.
Na het melden van mijn probleem/vastlopen via de mail, kreeg ik snel reactie terug. Tevens hadden ze al gekeken naar een oplossing, en was het daarmee hersteld. Fijn dat ze ook om terugkoppeling vroegen, zodat ze zeker wisten dat ik goed geholpen was.
Snel en efficient service.
Door de jaren heen diverse keren contact gehad, daarbij ben ik (bijna) altijd naar tevredenheid geholpen, de Helpdeskmedewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee.
We hadden een probleem met één plattegrond in een project. Hierdoor heb ik contact opgenomen. Het was op dat moment druk bij de helpdesk. Hierdoor heb ik de verbinding verbroken om het later nog eens te proberen. Maar tot mij verbazing werd ik enkele minuten later terug. Ik heb ons probleem voorgelegd. De helspdesk is hiermee aan de gang gegaan. Die zelfde middag was het opgelost en werd ik netjes terug gebeeld met wat het probleem was en hoe dit door ED Controls is opgelost. Dit is nog eens klant vriendelijk!
Word goed op de hoogte gehouden
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.