Weer gelukkig met elkaar

Onze ervaring met Annemiek was ronduit levensveranderend. Toen onze relatie op de klippen dreigde te lopen en we alle hoop verloren leken te hebben, bracht zij een onmisbare helderheid en begrip in onze situatie. Met haar deskundige begeleiding en empathische benadering hebben we geleerd om elkaar weer te zien, te begrijpen en lief te hebben op een manier die we dachten te hebben verloren. Dankzij haar toewijding en expertise hebben we onze relatie versterkt en zijn we sterker dan ooit tevoren. We zijn eeuwig dankbaar voor haar steun en begeleiding.

Dankbaar voor alles!

Onze reis met Annemieke als relatiecoach heeft ons echt verder geholpen! Haar warme en betrokken aanpak maakte elke sessie bijzonder. Dankzij haar hulp hebben we oude patronen doorbroken en zijn we echt vooruitgegaan. Vooral de EMDR therapie was een keerpunt; het hielp ons om oude wonden te helen en elkaar op een diepere manier te begrijpen. Annemieke's steun en inzichten hebben ons niet alleen dichter bij elkaar gebracht, maar hebben ons ook geholpen om onszelf beter te begrijpen. We zijn haar enorm dankbaar voor alles.

• Betrokkenheid

Ha Pascal, Dank voor jullie mooie woorden. Jullie hebben samen prachtige stappen gezet. Echt heel knap! Het was heel fijn om met jullie te bouwen aan jullie relatie. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk! Lieve groet, Annemieke

Verhelderende inzichten om samen weer in verbinding te zijn!

Samen niet meer weten hoe te groeien en te verbinden, heeft ons besloten gebruik te maken van de coaching van Annemieke. Vanaf moment één voelde dit voor ons vertrouwd. Annemieke heeft een eigen aanpak, waarbij humor en positiviteit belangrijke factoren zijn. Daarnaast weet Annemieke pijnpunten goed te vertalen, dat is voor ons heel helpend geweest. De combinatie van gesprekken en filmpjes met theorie en praktijkopdrachten versterken de kwaliteit en geven veel inzicht. Wij kunnen nu samen aan de slag het geleerde levendig te houden en te blijven investeren in elkaar.

• Betrokkenheid

Lieve Bram en Liselot, Wat geweldig dat de therapie zou helpend is geweest! Ik weet zeker dat jullie beiden blijven investeren in jullie relatie ondanks alle hectiek in jullie leven. En als het tijdelijk even niet lukt, dan is er ook niets aan de hand. Jullie kunnen op elkaar bouwen. Lieve groet, Annemieke

De relatiespecialist laat je postief kijken naar je relatie.

Wij werken allebei in de hulpverlening, hierdoor ziin wij kritisch op coaching. We zaten niet te wachten op een geitenwollensokken troela die ons de les komt lezen. Na goed onderzoek zijn we bij Annemieke uit gekomen. Mijn partner wilde al veel eerder relatie therapie maar hij stond hier eerst niet voor open. Nadat hij in conflict terecht kwam met zijn vorige werkgever kwam onze relatie verder onderdruk te staan. Hierdoor zijn we elkaar kwijt geraakt en hebben we lang geworsteld. De wens om samen ouders te blijven voor onze dochter maakte dat we bleven doorgaan. Tijdens de intake maakte Annemieke een ontwapende en fijne indruk. Gaandeweg het proces kwamen we steeds dichterbij elkaar. Door de positieve invalshoek doet Annemieke het anders dan traditionele hulpverlening. Annemieke luistert en heeft oprechte interesse in ons als mens. Dit heeft ons weer met elkaar laten communiceren. Ze heeft ons uit een negatieve situatie gehaald en door haar betrokkenheid en oordeeloosheid ons weer positief durven laten kijken naar elkaar. We bevelen de coaching van de relatiespecialist zeker aan als je vastloopt en elkaar kwijt bent graakt.

• Betrokkenheid

Ha Niek en Silvia, Ik ben zo blij voor jullie! Jullie hebben samen geweldige stappen gezet. Het is een groot cadeau voor jullie en jullie lieve kleine meid. Samen kunnen jullie de wereld weer aan. Ook als het tegen zit. Jullie liefde voor elkaar is overduidelijk. We houden contact! Lieve groet, Annemieke

Dankzij Annemieke, snappen we weer dat liefde en werkwoord is (en dat dat helemaal niet erg is)

Ik vond het traject met Annemieke een mooie reis. Met lastige momenten, in de gesprekken met mijn vriend, maar ook tijdens de EMDRsessie. Onszelf helemaal openstellen voor Annemieke, was spannend maar ging als vanzelf. Ze is kundig, maakte het proces voor ons allebei duidelijk en kon ons exact vertellen hoe en waarom we deze reis op deze manier aan het maken waren. En wat zijn we gegroeid, het is enorm anders nu tussen ons; we luisteren naar elkaar, snappen beter waarom de ander doet wat hij/zij doet en maken tijd voor elkaar. Natuurlijk moeten we er energie in blijven steken, maar daar zijn we ons nu heel bewust van en doen dat elke dag een beetje meer. Het is weer gezellig met elkaar, zelfs na 20 jaar samen en drie kinderen :)

• Betrokkenheid

Beste Marieke, Wat prachtig om te zien dat het weer zo gezellig is en dat jullie na 20 jaar nog steeds zo gek op elkaar zijn. Jullie zijn ook een prachtige match! Ik ben heel blij dat ik een bijdrage mocht leveren aan jullie relatiegeluk. En ja, ik ben het helemaal met je eens: een relatie heeft blijvend aandacht nodig. Fijn om te zien dat jullie je relatie prioriteit maken! Lieve groet, Annemieke

Fijne gesprekken! Helpt je echt inzien in hoe het beter kan

Fijne gesprekken! Helpt je echt inzien in hoe het beter kan

• Betrokkenheid

Ha Klaas, Fijn dat jullie de begeleiding fijn hebben gevonden. En dat jullie elkaar nu begrijpen waardoor er minder ruzies tussen jullie zijn. Ik ben erg trots op wat jullie samen bereikt hebben! Jullie zijn een prachtig stel samen. Lieve groet, Annemieke

Ze gaf ons wat we echt nodig hadden!

Al bij het eerste gesprek liet ze gelijk doorschemeren dat wij in haar ogen een grote kans maken, al zagen we het licht zelf niet meer. Annemieke is net een terriër, ze laat je dan niet meer los. Haar praktische aanpak naast de theorie die je zelfstandig moet oppakken, brengt je tot nieuwe en soms ook verassende inzichten. We moesten heel erg wennen aan deze aanpak, maar achteraf gezien is het de beste keuze die we ooit hebben gemaakt. Na 2 traditionele relatie therapeuten was dit onze 'final step'. Ze verdiept zich echt in jou en ons en laat je weer communiceren met elkaar. Zonder enig oordeel over de 1 of de ander, blaast ze door een coachende aanpak weer een nieuw leven in je relatie. Annemieke, we hebben genoten van de opdrachten en we hebben samen veel gelachen. We hebben gehuild tijdens de gesprekken en zijn er sterker uit gekomen dan ooit gedacht. Ontzettend dank hiervoor !

• Betrokkenheid

Lieve Paul en Nanda, Ik ben zo blij voor jullie! Ik zag hoe jullie elkaar steeds meer terug vonden. En ik stond en sta met elke stap die jullie zetten voor jullie te juichen! Ik ben enorm dankbaar dat jullie mij binnen lieten. Jullie zijn een geweldig stel samen! Liefs, Annemieke

Fijne manier om in onze relatie weer tot elkaar te komen

Annemieke is een hele fijne therapeute! Ze neemt de tijd en straalt rust en vriendelijkheid uit. Tijdens onze kennismakingsgesprek ging dit zo gemakkelijk, alsof wij tegenover een vriendin zaten. Alles delen ging gemakkelijk en ze luisterde aandachtig zonder oordeel. Wij merkten, door de vragen die zij stelde, dat zij feilloos wist wat er bij ons speelde en gaf, zonder enig verplichting, aan wat haar advies zou zijn. Ook alle sessies hierna hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze luistert aandachtig, denkt mee met eventueel werktijden maar ook welke wegen wij als stel het beste in kunnen slaan. Is er meer nodig tijdens de sessies dan helpt zij hier mee. Wij merkten dat wij de leeromgeving soms wat lastig vonden maar dit hebben wij ook persoonlijk met Annemieke besproken. Wij zijn Annemieke dankbaar voor al haar hulp, dankzij haar geloven wij weer in elkaar en groeien wij weer in onze relatie.

• Betrokkenheid

Beste HK, Dank voor deze positieve woorden. Ik vond het geweldig om jullie te mogen begeleiden. Super dat jullie weer in elkaar geloven en in jullie relatie groeien. Ik wens jullie het aller allerbeste! Lieve groet, Annemieke

Een goede investering in je relatie

Het voelde best wel als een grote stap; Relatietherapie. En ondanks een heel fijn eerste gesprek kwamen we toch wat twijfelend en aarzelend op gang. Was dit wel echt wat voor ons..? Maar al gauw bleek dat we tot verrassende nieuwe inzichten kwamen. Over onszelf en over de ander. Er werden er dingen besproken en onderwerpen aangesneden waar we zelf niet gelijk aan dachten of niet goed over konden/durfden te praten maar wat wel nodig was voor ons om samen verder te kunnen. Het was een grillige, spannende tijd met veel vallen en opstaan maar de therapie heeft ons enorm goed gedaan en de manier waarop Annemieke ons begeleide was voor ons perfect. Ze luisterde goed, stelde de juiste vragen, maakte verbindingen en zag dat in ons wat wij echt even kwijt waren. Op een hele prettige en rustige manier leidde zij ons weer naar elkaar toe en we zijn daar zo ontzettend blij en dankbaar voor! Wij samen, wij zijn er weer! Maar nu wel gewapend met tools, tips en ervaringen zodat we onszelf niet zomaar weer kwijtraken.

• Betrokkenheid

Lieve Ernst en Hilda, Ik vind het echt geweldig om te zien hoe de liefde tussen jullie nu weer he-le-maal tot zijn recht komt. Het spat er vanaf! Wat een cadeau voor jullie kids! Ik heb enorm genoten van jullie proces en ben dankbaar dat jullie mij hadden uitgekozen om jullie te mogen begeleiden. We houden contact! Lieve groet, Annemieke

Begrijp situatie goed en komt met goede passende inzichten

Annemieke heeft ons gedurende een half jaar met een serie gesprekken en met behulp van de videos zeer goed geholpen om beter inzicht en wederzijds begrip te krijgen binnen onze relatie. Door de komst van een kleine in onze familie kwamen zaken in onze relatie wat op scherp te staan en raakte de liefde wat naar de achtergrond. Annemieke was warm een goed luisterend oor en unbiased. Het heeft ons nader tot elkaar gebracht en dat is zeer prettig geweest. Warme aanbeveling!

• Betrokkenheid

Beste John en Kate, Dank voor jullie lovende woorden! Ik zag een prachtige stijgende lijn in hoe jullie elkaar steeds makkelijker konden vinden. Ik wens jullie samen heel veel liefde en geluk toe. Maar dat komt helemaal goed! Lieve groet, Annemieke Visser

Aanrader! Heeft onze relatie een boost gegeven!

Annemieke heeft ons precies gegeven wat we nodig hadden. We zagen zelf niet meer hoe wij uit onze situatie konden komen. Annemieke is oprecht, doortastend, positief en weet echt je relatie/gedachten in de juiste richting te krijgen. Heel fijn dat ze gericht is op gezinnen met kinderen, iets wat de problematiek vaak extra moeilijk maakt. Wij zijn weer happy samen! Iets wat we op enig moment niet meer gedacht hadden. En belangrijk: we weten onze valkuilen inmiddels dusdanig goed dat we hopen nooit meer zo diep te dalen. Daarnaast is de methodiek erg prettig! Persoonlijke gesprekken, afwisselend met opdrachten en video's. Op deze manier blijf je continue met elkaar én de therapie bezig zonder dat het stil valt. Heel fijn! Deze therapie is voor iedereen aan te raden.. Je leert zo veel over jezelf en elkaar!

• Betrokkenheid

Beste Daan en Sophie, Wat heerlijk om te horen! Ik ben heel blij dat jullie zoveel aan de begeleiding hebben gehad. Ik heb genoten van de stappen die jullie samen gezet hebben en ik wens jullie met jullie prachtige gezin alle geluk! Hartelijke groet, Annemieke

We voelden dat ze ons het beste gunt, door het scherm heen!

Een hele positieve ervaring. Het was een moeilijke tijd voor ons, maar Annemieke zorgde voor lichtpuntjes in onze relatie die naar mate de therapie vorderde steeds groter werden. We kijken er dankbaar op terug en denken/noemen vaak aan wat Annemieke voor ons heeft gedaan.

• Betrokkenheid

Beste Willemieke, Dank voor deze prachtige review. Ik loop met een grote smile rond. Wat heerlijk! Dank voor jullie vertrouwen in mij. Ik heb jullie met heel veel plezier begeleid. Ik wens jullie samen het aller allerbeste! Lieve groet, Annemieke

Als start heb ik de webinar gekeken en raakte daar erg geïnspireerd van. Na de webinar, heb ik direct contact gezocht met Annemieke. Na een fijn kennismakingsgesprek ben ik gekoppeld aan Anoek. Ik heb veel inzicht gekregen in mijn en haar communicatie. Helaas is mijn huwelijk niet gered maar voor de toekomst voor zowel werk als prive is het een hele mooie investering. Direct voelde ik mij begrepen en gehoord.

• Betrokkenheid

Beste Bas, Wat fijn om te horen dat je je zo gehoord en begrepen hebt gevoeld. En helemaal geweldig dat je er voor jezelf zo veel waarde uit hebt gehaald. Dank voor je mooie woorden. Hartelijke groet, Annemieke

Verrijkend, inspirerend, doortastend en positief!

De afgelopen maanden hebben wij met veel plezier een coachingstraject bij Annemieke gevolgd. Samen praten over ons gevoel leek ons op voorhand best spannend, maar Annemieke wist direct een veilige en uitnodigende sfeer te creëren. Gelijk al na de eerste sessie veranderde ons gevoel voor elkaar en onze blik op onze relatie. Kijken naar jezelf en naar hoe jij weer een leukere/fijnere/lievere/positievere partner kunt zijn voor de ander. De ander weer echt waarderen. En daarnaast ontdekken wat er onder het 'gedrag' van de ander zit. En dat alles onder liefdevolle, doortastende, soms confronterende maar altijd steunende en betrokken begeleiding van Annemieke. En altijd met een positieve blik. We communiceren veel meer, begrijpen elkaar beter en ervaren weer meer verbinding met elkaar. We blijven leermomenten aangrijpen om onze relatie nog verder te verdiepen en elkaar echt te blijven zien en waarderen, en hebben daar alle vertrouwen in door de tools die we hebben mogen leren. We zijn super blij en heel dankbaar dat we dit traject bij en met Annemieke hebben kunnen doen. Dikke aanrader!

Prettig en doortastend

Wij hebben het programma liefde FM doorlopen omdat wij in een relatiecrisis zaten. Ondanks dat de stof in de online programma's niet helemaal aansloot bij onze situatie, waren ze toch helpend om het gesprek weer op gang te brengen. Er zaten ook goede opdrachten tussen. De directe gesprekken met Annemieke waren erg prettig. In het begin hadden we die gesprekken hard nodig en leefden we daar als het ware naartoe. Ze is erg doortastend en kan doordringen tot de essentie. In korte tijd hebben we elkaar weer helemaal terug gevonden :-) <3

• Betrokkenheid

Ha J&R, Dank voor jullie vertrouwen in mij. Ik ben heel erg blij dat jullie elkaar weer terug gevonden hebben. Jullie zijn ook een fantastisch stel samen juist vanwege jullie mooie verschillen. Geniet lekker van elkaar en wie weet tot ziens voor een APK-tje. Lieve groet, Annemieke

Goed opgebouwd coachingstraject met fijne en persoonlijke begeleiding

We hebben het traject met Annemiek als heel fijn en waardevol ervaren. Haar programma zit uitstekend in elkaar qua opbouw. Het begint met veel diepgang op de oorzaken waar onderling onbegrip en frustratie vandaan komen en eindigt heel opbouwend over hoe we daar mee om kunnen gaan en verbeteren. Daarnaast is ook de afwisseling van online video's, fysieke contactmomenten, opdrachten en date nights erg prettig en zorgt ook dat je er continu energie in blijft steken. Bovenal is Annemiek een heel fijn en positief persoon die ons echt geholpen heeft elkaar weer te vinden en lief te hebben. Dankjewel!

• Betrokkenheid

Beste M&M, Dank voor deze prachtige review. Dank jullie wel dat ik jullie mocht begeleiden de afgelopen maanden. Het was prachtig om te zien hoe jullie elkaar weer terug vonden. Er ontstond veel verbinding tussen jullie. En heerlijk dat jullie ook op andere vlakken in beweging kwamen door jullie mooie gesprekken. Ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen. Lieve groet, Annemieke

Annemieke is een erg fijn persoon die precies aanvoelt wat er nodig is

Annemieke heeft ons erg goed geholpen afgelopen jaar. We hebben het JDR traject gevolgd en heel intensief met elkaar gewerkt. Elke sessie is met een positief gevoel afgesloten en heeft ons aan het denken gezet. Annemiek heeft ons door diepe dalen geholpen op een fijne positieve manier zonder oordelen. We zouden Annemiek aan iedereen aanraden.

• Betrokkenheid

Ontzettend bedankt voor jullie vertrouwen in mij, Michael. Ik heb jullie met heel veel plezier begeleid het afgelopen jaar. Jullie hebben samen prachtige stappen gezet. Geweldig om te zien. Lieve groet, Annemieke

Annemieke heeft ons gezin een toekomst gegeven

Wij stonden op een breekpunt toen we bij Annemieke binnen liepen. Door haar liefdevolle en deskundige hulp zijn mijn man en ik weer dichter bij elkaar gekomen waardoor meerdere ruzies per week verleden tijd zijn. En als er dan eens ruzie is, kunnen we beiden beter verwoorden wat we voelen en daadwerkelijk bedoelen, waardoor er wederzijds begrip voor elkaar is. Wij zullen nog zeker terugkomen voor APKtjes! Heel erg bedankt voor je hulp Annemieke!

• Betrokkenheid

Dank voor deze geweldige review, Ilse. Ik ben heel blij voor jullie. Ik vond het geweldig om jullie te mogen begeleiden. Merci! En ik kijk nu al uit naar de APK-tjes. :-)

Boven verwachting, vertrouwen is terug!

Wat ons vooral aansprak is dat Annemieke zicht focust op stellen met jonge kinderen. We merkten dat we in deze fase behoorlijk geleefd worden en je relatie, vriendschappen en persoonlijke ruimte onder druk komen te staan. We deelden te weinig meer met elkaar en daardoor raakten we uit verbinding. Annemieke heeft ons geleerd weer ‘beter te worden’ in dingen met elkaar delen, waardoor we veel meer in verbinding zijn met elkaar. We zijn elkaar opnieuw aan het ontdekken en komen erachter dat wij vaak dezelfde dingen willen en leuk vinden. Geluk zit hem voor ons in de simpele dingen, zoals tijd met elkaar besteden, lekker uiteten gaan, maar ook samen een klusje doen in de tuin of als gezin, en daar bewuste keuzes in maken. Dankzij onze gesprekken met Annemieke voelt het nu alsof we een team zijn. We zijn dichterbij elkaar gekomen en hebben weer meer plezier samen. Daarnaast proberen wij elkaar geen dingen te verwijten, maar vooral ook te kijken naar ons eigen aandeel in de relatie. Wat veel energie geeft is het weer samen kunnen bouwen aan de toekomst, wat willen wij samen? We hebben er weer vertrouwen in dat we dezelfde dingen willen in het leven en dat ook met elkaar willen delen.

• Betrokkenheid

Beste Z&N, Wat geweldig om te lezen! Dank voor deze lovende woorden. Ik ben heel blij dat ik jullie mocht begeleiden in mijn 3 maandentraject LiefdeFM! Jullie zijn een super leuk stel samen. Lieve groet, Annemieke Visser

Praktische tips waar je mee verder kunt

Annemieke heeft ons goed geholpen om beter naar elkaar te luisteren en ook meer je eigen ruimte te nemen. Met veel praktische tips en uitspraken die je aan het denken zetten, heeft ze ons verder geholpen.

• Betrokkenheid

Beste Nina, Dank voor deze mooie beoordeling. Ik vond het geweldig dat jullie hebben deelgenomen aan mijn drie maandentraject LiefdeFM. Samen hebben jullie prachtige stappen gezet naar (nog) meer verbinding & liefde. Ik ben trots op hoe jullie het roer hebben omgegooid en gaan voor jullie relatie en gezondheid. Lieve groet, Annemieke

Verwachting overtroffen!

We hadden al 20 jaar een hechte relatie toen mijn man aangaf het allemaal niet meer te weten. Hij is altijd heel stabiel geweest en worstelde ineens erg met zichzelf, maar ook met onze relatie. Ik schrok hier erg van en herkende hem niet meer. We hadden nooit verwacht dat dit ons zou overkomen en wilden allebei dat het weer goed zou voelen. Maar wat we ook deden, we raakten elkaar daarna in een paar maanden steeds meer kwijt. Ik heb contact gezocht met Annemieke. We twijfelden eerst aan LiefdeFM en wilden liever gewoon gesprekken. Maar we zijn nu heel positief over de combinatie webinars en gesprekken! We hebben veel geleerd van de theorie uit de webinars. Het is fijn om daarna de diepte in te gaan tijdens de gesprekken met Annemieke. We hadden weinig vertrouwen dat we patronen die we zelf al 20 jaar niet konden doorbreken, zouden kunnen veranderen, maar we zijn er trots op dat dit met Annemieke haar hulp wel is gelukt! Annemieke begrijpt je en voelt goed aan wat er nodig is. Op moeilijke momenten is ze er voor ons geweest en hadden we tussendoor extra contact. Dit gaf ons veel vertrouwen dat we er niet alleen voor stonden. Het gaat nu na 4 maanden veel beter dan we hadden durven dromen. Niet alleen onze relatie, maar ook wij als individuen voelen dat we erg gegroeid zijn. Annemieke, je bent een topper en zijn superblij met je!!

• Betrokkenheid

Beste Kim, Wat fijn om dit te lezen. Jullie hebben samen een prachtige ontwikkeling doorgemaakt. Ik vond het heel mooi om te zien hoe jullie elkaar gedurende dit proces samen ondersteunden. Ik heb heel veel vertrouwen in jullie en jullie toekomst. Lieve groet, Annemieke

Meest zinvolle investering in onze relatie - LIEFDE FM

Om een patroon van steeds dezelfde ruzies te doorbreken en oude pijn een plekje te geven raden we Annemieke zeker aan! Haar kennis ook kunde van ‘normale’ therapie tot emdr maakte het voor ons compleet. De online optie maakte het daarnaast goed te combineren met werk & gezin, heel fijn!

• Betrokkenheid

Beste E. Ontzettend bedankt voor deze geweldige woorden. Ik heb jullie met heel veel plezier begeleid. Dank voor jullie vertrouwen in mij. Hartelijke groet, Annemieke Visser

Boven verwachting

Vooraf aan de therapie was ik sceptisch of mijn huwelijk wel te redden was. Maar heb de liefde weer terug gevonden. We zijn weer meer een team, hebben het plezier terug gevonden in ons huwelijk. De therapie maakt je niet afhankelijk van Annemieke. Hierdoor ben je zelf verantwoordelijk voor het proces! Annemieke is een enorm fijn persoon en neemt echt de tijd voor je!

• Betrokkenheid

Annemieke hoort je en begrijpt hoe ze je kan helpen

Na een lange zoektocht op Google, waarbij we op zoek waren naar iemand die ons kon helpen om onze relatie de goede richting uit te krijgen, kwamen we uit bij Annemieke. Haar programma sprak ons aan en na een eerste vrijblijvende (digitale) kennismaking waren we er meteen al uit dat we bij Annemieke het programma van Liefde FM wilde volgen. En dat is een hele goede keus geweest. De combinatie van video`s en digitale gesprekken maakte dat het makkelijk in te passen was in ons drukke werk- en gezinsleven. Annemieke hoort je echt, ze kan feilloos de pijnpunten halen uit de voorbeelden die je geeft en weet daar met een heldere uitleg aan te geven wat er gebeurt. Het heeft onze relatie een boost gegeven maar tegelijkertijd heeft het mij op persoonlijk vlak geholpen en heb ik zelfs nog een vervolggesprek met Annemieke gehad zonder mijn partner.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat LiefdeFM jullie zoveel heeft gebracht! Ik heb jullie met heel veel plezier begeleid. Ik wens jullie ook voor de toekomst heel veel liefde en geluk!

De best mogelijke investering in je relatie

Wat een mooie en inspirerende tijd hebben we het afgelopen half jaar gehad met Annemieke! Achteraf de beste beslissing van het afgelopen jaar om samen op zoek te gaan naar wat ons bindt en de liefde weer te laten bloeien . Weet nog goed het eerste gesprek in een tijd waarin ons huwelijk enorm op z'n kop stond en ik mijn heil elders zocht. Maar er toch nog scherfjes liefde waren waar we hoop uit haalden. De rust, warmte en toewijding maar ook het vertrouwen die Annemieke uitsprak naar ons om de puinhoop aan te pakken voelde als een warme douche en thuis komen. Dat gevoel is de hele cursus gebleven: met humor en aanmoediging elkaar weer te leren kennen en naar elkaar te luisteren maar ook vooral plezier te hebben konden we stap voor stap weer terug naar wat we beiden wilden: een intieme band met verbondenheid en wederzijds geliefd voelen. Geen trucjes maar door openheid over emoties en verwachtingen uit te spreken waarbij je echt zelf aan de slag moet. Op momenten dat het moeilijk ging was er Annemieke die het positieve benoemde en ons weer op het goede spoor zette. Wat een lief, betrokken en deskundige hulpverlener is ze. Zo iemand gun je iedereen die net als wij de hoop bijna hadden laten varen dat het huwelijk te redden is. Wij gaan zeker voor een jaarlijkse apk bij haar!

• Betrokkenheid

Wauw! Dank voor deze geweldige woorden. Ik word er stil van. En ik ben ontzettend dankbaar dat ik jullie de afgelopen maanden mocht begeleiden met LiefdeFM. Jullie zijn geweldig! Jullie hebben laten zien dat er enorm veel liefde is tussen jullie.

Arnhemse Bovenweg 165

3971 ME Driebergen-Rijsenburg