Prima!

Duidelijk geïnformeerd, heel blij met onze gietvloer!!

Snel en correct

ik was opzoek naar vergelijkssites om offertes op te vragen en kwam toen op deze site terecht. Ik werd eigenlijk al vrij snel gecontacteerd en geholpen door een vriendelijke meneer die heel duidelijk en correct was en mij verder heeft kunnen helpen. Bedankt daarvoor

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor een gietvloer

Deze mensen hebben verstand van zaken

Na het invullen van mijn gegevens werd ik al snel gebeld om een afspraak te maken voor een offerte op maat voor mijn woning en wensen. Mijn vragen werden beantwoord met goede toelichting, waardoor je merkt dat je met ervaren mensen te maken hebt. We kunnen niet wachten tot onze gietvloer er in ligt!

Goede service!

Ontzettend blij met de informatie die ik heb ontvangen. Wij zijn goed en snel geïnformeerd zodat wij snel een keuze konden maken!

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor een gietvloer

Duidelijk informatie van een vriendelijke adviseur

Tijdens onze zoektocht naar een gietvloer hier terecht gekomen. Op voorhand al goed advies gekregen, en aan de hand daarvan een duidelijke prijsaanbieding. Ga zo door!

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor een gietvloer

Professioneel en kennis van zaken

Ben erg tevreden over de manier van communiceren. Ik ben door de juiste persoon geholpen. De specialist die mij te woord stond had duidelijk kennis van zaken, en heeft mij de juiste informatie gegeven over de aanschaf van schutters. Een echte aanrader!

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor shutters

Fijn contact, duidelijk verhaal!

Fijn contact gehad, naar aanleiding over mijn zoektocht naar een traplift, mijn vrouw heeft moeite met traplopen dus zijn wij opzoek naar een traplift, na een duidelijk verhaal van een specialist meteen overgehaald!, Ontzettend blij mee, op internet vind je namelijk zoveel verhalen, maar het een op een contact met iemand die er verstand van heeft, is voor ons als oudere toch fijner en vertrouwd! Bedankt daarvoor

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor een traplift

Proffesioneel & vriendelijk

Erg tevreden met de manier van benaderen. Ik ben perfect in contact gebracht met een specialist die mij vrijblijvend informatie heeft gegeven over de aanschaf van schutters.

• Contact gehad over? Offerteaanvraag voor shutters

Klasse service; snel, behulpzaam en een scherpe offerte!

Oriënterende dat ik ben ook hier een offerte aangevraagd voor een gietvloer ter vervanging van de hele oude grindtegels in m'n oude verbouwde boerderij. Ik kreeg razendsnel een offerte op maat toegestuurd voor een gietvloer en deze is tot dusver de scherpste van de 8 die ik elders ontvangen heb. Ik heb de knoop nog niet doorgehakt maar gezien de opgedane offerte ervaringen elders vond ik het relevant deze jongens even in het zonnetje te zetten met een positieve review!

Boogschutterstraat 1 7324 AE Apeldoorn

Over Vrijblijvendeofferte.nl

Bij Vrijblijvendeofferte.nl houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een specialist die jou belt om jouw wensen te bespreken. Vervolgens koppelen we je aan een specialist uit jouw regio die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke wensen past om vervolgens een offerte op maat uit te brengen.