Heel plezierige en snelle afwikkeling van de autoverzekering.

Dossier was bekend en binnen zeer korte tijd heb ik een offerte op maat ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de snelle en accurate werkwijze.

Dank voor uw mooie cijfer. Daar worden we blij van!

Snelle reactie op vragen

Ik heb goed mail contact gehad met Kim Vissers. We komt snel met antwoorden op mijn vragen. Dat heeft mij overtuigd om de verzekering bij jullie organisatie af te sluiten. Vriendelijke groet, Sjoerd de Groot

We brengen de complimenten over naar Kim. Dankuwel!

Ben fantastisch geholpen door VLC partners met op maat oldtimerverzekering: zij gegrijpen de klant!

Dank voor uw compliment. Zeker bij een oldtimer is maatwerk belangrijk. Goed om te horen dat u blij bent met onze service.

Super behulpzaam en meedenkend! Goede verzekeraar!

Mevrouw Vissers was erg behulpzaam en meedenkend met het afsluiten van een autoverzekering. Daarnaast lijkt het een ideale en goede (super)verzekering te zijn voor mijn (super)auto!

Dank! en veel rijplezier in uw super auto ;)

Vriendelijk en deskundig advies.

Het adres om Uw oldtimer, Youngtimer of wat voor bijzonder voertuig/ hobby auto dan ook te verzekeren via VLC & Partners.

Dank voor uw 10! Onze adviseurs zijn inderdaad gespecialiseerd in bijzondere auto's.

Super service, alles snel afgehandeld en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Super service, alles snel afgehandeld en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Dank voor de 10!

Fijne service bij het afsluiten

Gelukkig geen ervaring met schade maar wel met afsluiten, ingangsdatum was per abuis verkeerd en moest 3 dagen eerder, na telefoon en een mailtje was dit geen probleem en paste men dit meteen aan, tevens uitleg gehad dat ik wel een vervallen polis zou ontvangen zodat er geen misverstanden ontstaan. Prettig geregeld zo!

Fijn dat we uw ingangsdatum op tijd konden aanpassen. Veel rijplezier ;)

Zeer klantvriendelijk en communicatief! Prima

Kan niet beter!

Dank voor uw mooie beoordeling!

Youngtimer verzekering

Net nieuwe youngtimer verzekering afgesloten, prijstechnisch uitstekend, duidelijk uitleg en snelle reactie bij aanvraag.

Dank voor uw 10! Naast youngtimers zijn onze adviseurs ook deskundig op gebied van oldtimers en sportwagens! Veel rijplezier

Supersnel geregeld!

Wij hebben onze porsche 911 laten verzekeren bij VLC via Wouter. Dit was redelijk snel geregeld. Contact verliep soepel zowel telefonisch als via de e-mail. Ook de premie was zeer interessant!

Bedankt voor uw vertrouwen en mooie compliment!

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij goede service

Het voordeel is dat je hier je auto verzekert bij kenners van auto’s. Die het verschil snappen tussen de emotionele waarde van een auto (onderbouwd met taxatierapport) versus de reguliere dagwaarde. Die ook inspelen op wensen en behoeften en oplossingen bieden wanneer je je auto niet gebruikt maar wel gedekt wil zijn tegen diefstal of brand. En die gewoon alert reageren op je vragen. Dat was de reden om over te stappen van de specialist Johanknegt waar ik eerder 5 jaar verzekerd was maar helaas overgenomen door een verzekeraar die hier geen verstand van heeft naar deze specifieke young-timer verzekeraar!

Mooi passende verzekering voor autoliefhebber.

Dankzij de mogelijkheid die geboden wordt door de hobbycar verzekering is het hebben van een bijzondere auto een stuk aantrekkelijker geworden.

super verzekering geen moeilijke toelating

no nonsens verzekering voor de hobby auto

Goed Assurantiekantoor/Volmacht met verstand van zaken.

Een van de weinige kantoren die richt op youngtimers. Hier is echt een markt voor.

Nettefijnepersoonlijkefficiëntemensen

Zeer nette en behulpzame mensen. Staan altijd voor je klaar en als ze iets moeten uitzoeken laten ze snel weer van zich horen. Maarrrr, het mag natuurlijk al-tijd goedkoper. En dan doel ik bijvoorbeeld als de auto naar de winterstalling gaat. Inplaats van het gehele bedrag het halve bedrag te betalen tijdens de schorsing. Je hebt immers minder kans op schade toch als de auto van de weg en gestald is.

ik denk dat ik moet oordelen op het feit dat ik in het verleden verschillende Youngtimers had verder heb ik nu een Z4 35 is van 2011 dus weet ik niet of je daar ook een speciale polis voor hebt omdat deze auto's weinig op de weg komen

Tailormade, uitstekende service

Prima verzekering

Word goed op de hoogte gehouden via de mail

helder, vriendelijk en correct

Het eerste contact was vriendelijk met heldere info. Het aanmelden is gemakkelijk met snelle reactie van de verzekeraar. De verdere afhandeling dmv documenten verliep correct. Zeer tevreden!

Fijne vlotte afhandeling

Fijn dat dit soort verzekeringen bestaan voor autoliefhebbers! Gewone verzekeraars doen heel moeilijk over een youngtimer, klassieker of oldtimer

prijs kwaliteit goed

Ik heb gelukkig nog geen schade-ervaring. Wel heb ik het proces van afsluiten en het contact als professioneel en vriendelijk ervaren.

Aanmelding ging zonder problemen

Naar aanleiding van het telefonische contact wat ik heb gevoerd werd mij verteld om ook bij een auto van 9 jaar aan taxatierapport op te laten stellen. Maikel van Gunnik bij ons bekend gebeld en het taxatierapport teruggestuurd naar uw maatschappij. En voila, snel geregeld en voor de juiste waarde verzekerd. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken i.v.m. schade etc. , dus dat weet ik niet en mag hopen dat ik hier ook nooit achter kom. Rien de Vries

Prima verzekerd tegen de juiste prijs

Voor de verzekering van mijn supercar hier terecht gekomen, ben goed geadviseerd door Mark Reus en kan met een gerust hart de weg op .

Super service. Vriendelijk personeel. Goede afwikkeling van zaken. Met vriendelijke groet, Richard

Prima verzekering voor Youngtimers!

Hoewel men zegt dat je pas dán weet of je een goede verzekeraar hebt, nadat een ongeluk gebeurt is, wil ik dit kapittel liever overslaan. Ik heb drie youngtimers bij Reus & VLC en tot nu zeer tevreden met de communicatie, de afhandeling en het pakket. Bovendien vind ik de prijzen scherp en fair. Één ster minus voor de wat onduidelijke polis overzicht. Zo doorgaan!

Over Oldtimer, youngtimer, sportwagen-verzekeringen

Aangenaam! Mijn naam is Mark Reus specialist in het verzekeren van bijzondere auto’s (oldtimers, youngtimers en sportwagens). In 2011 ging ik van start met Youngtimer-Verzekering.nl. Door de groei kwam er alsmaar meer vraag naar het verzekeren van oldtimers. In 2014 heb ik daarom Oldtimer-Verzekering.nl toegevoegd aan het portfolio. Hetzelfde gold voor Sportwagen-Verzekering.nl, deze is in 2018 van start gegaan. Inmiddels verzeker ik dagelijks de meest uiteenlopende auto’s. Het komt regelmatig voor dat petrolheads niet worden begrepen door de ‘gewone’ verzekeraars. Via ons netwerk van tevreden klanten, autoliefhebbers, forums, autodealers of taxateurs worden wij vervolgens aanbevolen. Wij begrijpen namelijk wel wat u bedoelt en delen dezelfde passie. Als petrolheads denken wij graag met u mee en hebben wij een aantal verzekeraars die dezelfde taal spreken. Dat ziet u terug in de premie, maar ook in de voorwaarden bij een onverhoopte schade. Per 1 september 2019 ben ik een samenwerking aangegaan met VLC & Partners. VLC & Partners is marktleider in Private Insurance met een aantal sterke niches, zoals: kunst en rietgedekte woningen. Vanwege de gedeelde passie en mogelijkheden om verder te groeien heb ik ervoor gekozen om met hen samen te werken. Zo kan ik met een team van petrolheads klanten nog beter van dienst zijn.