Bijzonder om te ervaren wat het effect van doorvragen kan zijn op je eigen ontwikkeling en inzicht

• Bewuster zijn

Geweldig! Altijd ontzettend goede hulp.

Ik heb enorme vooruitgang geboekt het afgelopen jaar met de hulp en coaching van Hilda. De gesprekken zijn soms heftig en emotioneel, maar ik ga er altijd met een ontzettend goed gevoel de deur uit. Ik raad haar bij iedereen aan. Ontzettend bedankt voor alles!

Zeer betrokken

Betrouwbaar en ondersteunend en staat altijd aan mijn kant. Weet mij goed in de juiste richting te sturen.

• Bewuster zijn

Ik voel me volledig op mijn gemak en kan goed alles bij haar kwijt

Prettig vertrouwd

Opzoek naar een goede Coach kies voor Hilda

Elke keer wanneer ik er kom krijg ik handvatten om in het dagelijks leven toe te passen. Hierdoor maak ik behoorlijke stappen in mijn persoonlijke ontwikkeling.

• Bewuster zijn

De manier van coaching is een openbaring.

Door het leveren van maatwerk is de coaching volledig op de hulpvraag afgestemd. In plaats van truukjes aanleren om met situaties om te gaan, zorgt het voor inzicht in je eigen reacties en gedrag. Deze manier van coaching zorgt dat er echt iets verandert en voorkomt dat je terugvalt in oud, destructief gedrag. Een aanrader!

• Bewuster zijn

Coaching die je je hele leven meedraagt

Ik ervaar mijn coaching bij Hilda als zeer prettig. Hilda is deskundig, betrokken en heeft ook veel kennis over het bedrijf waar ik werk, wat praten hierover makkelijk maakt. Hilda is eerlijk, wat soms confronterend kan zijn maar dit zet je wel met beide benen op de grond en helpt je om verder te komen.

• Bewuster zijn

Fijne communicatie, je voelt je begrepen en je krijgt kundig advies.

Sinds enkele jaren coaching en het bevalt me prima. Met Hilda kun je alles bespreken, een luisterend oor. Het mooie is, Hilda kan een persoon heel goed lezen. Je voelt je op je gemak, ze geeft je tips & tricks waar je echt wat mee kunt. Zeer prettige ervaring.

• Bewuster zijn N.v.t.

Op een hele aangename en zeer professionele coaching

Ik ben erg blij dat ik gecoacht ben en daardoor beter op mijn benen sta. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Bewuster zijn

Wat een bijzondere vrouw met veel empathie!

Goed!

zeer prettig en opbeurend

Zeer fijne gespekken ! Leerzaam en prakties

Coaching met eigenwaarde

Al langere tijd mag ik mij laten coachen door Hilda en daar ben ik dankbaar voor. Het gehele traject staat in het teken van mijn persoonlijke kracht. Hilda helpt mij deze te vinden en te herkennen. Hilda leert mij op een juiste, bij mij passende manier, gebruik te maken van die kracht. De grootste kracht van Hilda: Oordeelloos luisteren. Hilda zet je met beide benen stevig op de grond op een fijne en respectvolle manier. Daarnaast is het ook nog eens een heel gezellig en energiek mens.

Een fantastische coach!

De manier van coachen vind ik erg prettig. Ik stap altijd vol energie en inspiratie de deur weer uit!

• Bewuster zijn

aansluiting met je persoonlijk op professioneel niveau

heb je behoefte aan inzicht voor communicatie en wil je werken aan je persoon en reflectie voor jezelf kan je niet beter treffen dan clevercoaching.

Hier word ik begrepen

In een wereld leven, waarin iedereen een andere taal lijkt te spreken dan jij, is erg frustrerend. Gelukkig heb ik CleverCoaching gevonden die mij bewust maakt van mij eigen gedrag, zodat ik makkelijkere met de mensen om mij heen kan leven.

• Bewuster zijn

Fijn om handvatten te krijgen na een sessie. Zo kan je de wijde wereld weer aan!

Fijn begripvol leerzaam intens emotioneel liefdevol en uitdagend.

• Bewuster zijn

Betrokken en zonder oordeel.

Wat een luisterend oor en positieve vibe straalt Hilda uit! Mijn coachingsgesprekken zijn altijd echte eye openers. Wat is ze altijd gefocused in de gesprekken. Een fijnere coach kan ik me niet voorstellen!

• Bewuster zijn

Mijn emmer loopt niet meer vol!

Je bent te streng voor je zelf of je verwacht veel van je zelf. Geen nee kunnen zeggen en altijd klaar staan voor iedereen die je nodig kan hebben. Voor iedereen lief maar nooit voor jezelf denken, het leek normaal wat eigenlijk niet normaal was. Waardoor mijn emmer is vol liep. Dankzij hulp van Hilda heb ik de ruimte gekregen en denk ik meer aan mijn zelf en ben niet meer zo streng naar mij zelf. Problemen van anderen blijven van anderen dus blijft mijn emmer ook niet meer vol.

Coaching met resultaat

Van een coach verwacht ik eerlijkheid, ook wanneer dit confronterend kan zijn. Dat is precies hoe Hilda is, eerlijk, oprecht en in staat om je een duidelijke spiegel voor te houden. Ik heb veel gehad aan de gesprekken met haar.

Doeltreffend

Mijn coachingstraject heb ik als zeer leerzaam ervaren, mede door de deskundigheid van Hilda heb ik veel over mijzelf geleerd en veel handvatten aangereikt gekregen die ik in mijn functie kan toepassen. Kortom Doeltreffend.

• Bewuster zijn

De beste coaching op maat

ik kwam binnen met een hoop zorgen en stress. Na het traject met begeleiding van Hilda heb ik mijn leven weer herpakt. Heel erg bedankt Hilda.

• Bewuster zijn

Vakkundig geholpen in alle opzichten.

Ik vond het een hele prettige samenwerking. Het was een innerlijke zoektocht naar mezelf. Alle vragen die ik heb gehad werden zorgvuldig beantwoord. Was ik maar eerder met haar in contact gekomen!

betrokken deskundig fijn mens

Confronterend en steunend - nooit veroordelend of afwijzend. Een consequente hulp bij de zoektocht hoe vriendelijker te zijn voor mezelf en duidelijker tegenover mijn omgeving.

• Bewuster zijn

Van weten hoe het moet naar gewoon doen.

Mijn gedachten zijn redelijk snel, analytisch, en direct. Ik begrijp dingen snel, en hoe je in elkaar zit. Ergens in mijn verleden ben ik alles met mn hoofd gaan doen. Het hoort zo, het wordt zo verwacht dit is de snelste oplossing. Op een bepaald moment merkte ik dat het niet meer opleverde wat ik zocht... Maar ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik zocht. Hilda van CleverCoaching had in de eerste sessie ik n de gaten dat mijn gedachten als een razende voorbij kwamen. Maar dat het totaal niet overeen kwam met mijn ehhh gevoel waardoor ik eigenlijk alleen maar het gevoel had uitgeput te zijn.. In een aantal intensieve sessies heeft ze me tips en trucs meegegeven. Wat me dit heeft opgeleverd? Dat mijn snelle gedachten en mijn gevoel samen werken. Daarmee is mijn energieniveau ontzettend hoog. Natuurlijk heb ik ook wel eens wat minder energie, maar een van de trucs van Hilda helpt me er zo weer doorheen.

Geweldige opleiding

Hilda is een hele fijn vrouw. Mooi persoon. Ik heb veel kunnen leren over mezelf en tips kunnen ontvangen. Waar ik veel aan heb. Op de werkvloer kan ik ook zeker veel gebruiken van de opleiding en ben ik veel bewuster geworden van de signalen van kinderen. Soms nieuwe dingen geleerd en soms ook een bevestiging gekregen voor vermoedens. Ik kon geen genoegen krijgen van alle informatie die Hilda te bieden had. Voor mij mag het nog langer door gaan!!

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”