Good contact. Very clear relationship

Good contact. Very clear relationship

Goede snelle service

Dit bedrijf reageert snel op mail, maakt duidelijke afspraken en houdt zich daar ook aan. De eigenaar is ook nog eens een aardige man die mee denkt….. Ik hoop voorlopig geen andere auto nodig te hebben want wat ik gekocht heb bij Van Dijk ben ik heel blij mee, maar het zou zomaar kunnen dat mijn volgende weer een Van Dijk auto wordt!

Heel gooie service

Heel vriendelijk en heel eerlijk man ik ben heel tevreden omdat auto gekocht auto had mankementen zonder problemen auto wordt gemaakt een top ventje. Super blij ik ga mensen aanraden om auto bij u te kopen.

Altijd top auto's voor goede prijs

Alweer de 2de wagen hier gekocht. Snel vriendelijk en zonder gezeur.

Top bedrijf!

Verkoper, aardig,vriendelijk en rustig. Neemt de tijd voor je om alles uit te leggen. Ook betreft garantie mogelijkheden, krijg je duidelijke informatie. Bedankt Evert

Aanrader! Betrouwbare auto

Inmiddels 2de auto hier gekocht zonder poespas eerlijke prijs. Vriendelijk contact en super service! Graag tot een volgende keer.

Op zun Brabants en dat is positief

Hier een 20 jaar oude Golf gezien in de allerlaagste prijsklasse. Ontvangst heel vertrouwd. Stukje rijden. Logisch met wat kleine ongemakken voor die prijs. Zeer begripvol koopgesprek gehad. Zelf wat benodigd onderhoud en reparaties gedaan. Autootje is prima. Bleek zelfs met originele VW onderdelen zijn vorige servicebeurt te hebben gehad. Zoals van Dijk ook gezegd had. Tot de volgende keer!

vriendelijk en zeer behulpzaam

Betrouwbaar

Vriendelijke ontvangst. Vertrouwen over en weer.

Gewoon goed

Fijne ervaring met de aankoop van een Smart Kreeg meteen de sleutel op ons gemak te gaan kijken en er werd meteen bijgezegd dat ik er ook een stukje mee mocht rijden geen gedoe met papieren in vullen en groene platen er op zetten Dus vol vertrouwen daarna op mijn gemak in de auto de boekjes. En papieren door gekeken en ook geen gedoe met de auto die ik wilde inruilen precies de prijs die ik in gedachten had nu in twee dagen 300 km gereden en tot op heden een prima Auto

Behulpzaam

Mijn oude fiat was uitgevallen, meteen geholpen en weg gesleept en goed geholpen om een nieuwe auto uit te zoeken omdat het op korte termijn noodzakelijk is met mijn werk. Hopelijk kan ik er weer even mee vooruit! Zeer vriendelijk geholpen en de communicatie was goed. Bedankt!

Mooie auto’s staan voor redelijke prijzen , de service is goed , aan mijn auto was een kleinigheidje aan , ik kreeg gelijk een leenauto mee,de volgende dag kon ik me auto weer ophalen schoon en wel ,. Gewoon top.

Fijn geholpen

Snel en betrouwbaar. Goede prijs voor je eigen auto. Ik kan hem aanbevelen.

Mooi autobedrijf , vriendelijke eigenaar , duidelijke communicatie.

Voor het eerst hier geweest. de auto's staan er mooi bij en de vriendelijke man gaf direct de sleutels voor een proefrit. verder geen poespas maar heldere en duidelijke communicatie. Aanrader !

Top Service en eerlijke zaken

Vorige week Mercedes e klasse gekocht bij van dijk auto, werkwijze van Denis is open en eerlijke No push strategie, geen mooi verhalen, maar met gemak, ... best auto-koop ervaring ooit. Bedankt Denis.

Geweldige service golf mk4 gekocht nieuwe apk erop gekregen incl nieuwe remblokken en voorbanden

Top service gekregen van de eigenaar golf mk4 gekocht moest een nieuwe apk 1maand naar aankoop dus heb ik er een nieuwe apk bij gekregen en zijn er toen nieuwe remblokken rondom opgekomen en 2 nieuwe voorbanden Voor mijn volgende auto kom ik hier zeker terug!

Top bedrijf! Komen hun afspraken netjes na.

Bedankt voor de goede service van dijk autos

Top bedrijf

Goede service gehad bij aanschaf Opel Astra

Top bedrijf

Ik heb op 30 april een auto gekocht heer vandijk was ontzettend vriendelijk en brede glimlach er was een kleine probleempje werd meteen geholpen. Mocht ik in de toekomst weer een tweedehandsje nodig hebben ga ik zeker eerst naar hem toe. Ik zal ook in de omgeving vandijkautos aanbevelen. Hartelijk dank heer Vandijk. Y.Yilmaz

professioneel bedrijf, zeer vriendelijke service het kopen van een auto duurt 25 minuten, ik raad het aan

Eerlijke verkoop

Vorige week een auto gekocht. Wat opviel was dat het meteen heel vertrouwd was. Er kon meteen een proefrit worden gemaakt worden en er werd meteen een sleutel meegegeven en rijden maar. Verder kwam de verkoop ook heel eerlijk tot stand, waarbij het geduld van de verkoper ook nog op de proef werd gesteld. Maar dat werd heel goed opgepakt. Een fijn eerlijk en betrouwbaar autobedrijf

Goed geholpen, test rit en prima afhandeling

Testrit gemaakt op verschillende soorten wegen (hobbelige-, snel- en wegen met veel bochten, etc), de informatie op de side was duidelijk en (bijna) volledig. Bij ophalen auto betaling gedaan en het ging vlot en het advies om bij grote te laten kijken naar de turbo (iets aan de hand?).

Goede service en heel vriendelijk

Goede ontvangst, zeer vriendelijk. Behulpzaam met zoeken en redelijk in onderhandeling. Kortom, fijne zaken gedaan. Tevreden over mijn aankoop!

Ik heb er al best veel auto's gekocht nooit problemen gehad gewoon vak mannen