Excellent knowledge and grasp of reality to any situation with the law.

I have never felt so easy about being in court. She is so upfront and real about the situation. I was so nervous , but when she sat with me , I felt like nothing could go wrong. And nothing did!! Excellent fact based , trustworthy and caring of a person and a lawyer. Wish she was my divorce lawyer as well !! I would definitely recommend and your firm for all the type of law you practice to anyone that requires your knowledge and advice.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

zeer tevreden met de geleverde bijstand.

Ik ben zeer tevreden met de bijstand die geleverd is door de advocaat. Ik ben ook tevreden met de bereikbaarheid wanneer ik vragen had over mijn zaak. Verder werd alles gedurdende de periode van bijstand helder en duidelijk uitgelegd. Wat mij een rustgevend gevoel gaf. En het meest belangrijke natuurlijk, het is de advocaat gelukt om mijn recht te behalen. Enorm bedankt!

Topper!

Vivianne is een zeer toegankelijke advocaat met kennis van zaken en werkt zeer adequaat. Leest zich grondig in, en heeft een duidelijk beeld bij de situatie. Enorm veel steun aan gehad! Én heeft voor mij succesvol bezwaar gemaakt. Nogmaals heel veel dank!

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Zeer begaafd en een betoog die inhoudelijk er toe doet!

Hierbij dan ook mijn dankbaarheid voor het bijstaan van mij als persoon! We zijn er nog niet helemaal, maar wat de uitkomst betreft… is er hoe dan ook ‘niets te verwijten ‘aan de wijze waarop mijn Advocate Vivian Klaassen van Breedveld Advocaten. Haar zaak heeft opgepakt en volbracht. “ Communicatie is Intelligentie! “

Top advocaat !

Best behaalde resultaat!

Perfect!

Zeer professioneel, doortastend,goede communicatie.

• Geholpen door: Ben Beelaard

10 uitstekende advokaat

Positief en ik raad het u zeker aan om met deze advocaat i kontact te komen

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Excellent

I am writing this review to you to express my most sincere thanks for the most professional representation.

• Geholpen door: N.v.t.

Enorm gesteund en gehoord.

Zeer deskundig. Neemt de tijd om vragen en onzekerheden te beantwoorden. Ik kreeg goede tips voor de hoorzitting. Kreeg de ruimte om mijn eigen deel in te brengen. Bleef naderhand om me te helpen tot bedaren te komen. Mevr. Klaassen vind ik een heel fijn persoon om door geholpen te zijn.

Helemaal top

Ze heeft me super geholpen, de zaak gewonnen! Ze luisterde ook heel goed en was wel vriendelijk.

Eerlijk mensenأناس أمانون

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Beschikbaar , meedenkend, geïnteresseerd en enthousiast

ik ben enorm blij met de Vivian als advocaat ze stond er bij mijn zaak vanaf dag een all bovenop. Het contact ging altijd vlotjes en moeiteloos. Daarnaast bied ze een luisterend oor wat in de rechtszaal van pas komt. Ze is een goeie aanvulling en gaat dan ook voorbereid je zaak in.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Vivian Klaassen is een uitstekende advocaat.

Vivian Klaassen probeert zich zoveel mogelijk in jou als client te verplaatsen. Dat maakt het menselijk en als burger, met de soms de ingewikkelde brieven, ook begrijpelijk. Wanneer je haar een bericht stuurt reageert ze snel. Ze is telefonisch ook makkelijk te bereiken.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Een duidelijke en positieve ervaring

Na goede overleg een duidelijke doelstelling gemaakt en deze uitgewerkt. Ging allemaal prima. Communicatie met Vivian verliep super, duidelijk en betrokken. En alle doelen zijn behaald, dat is natuurlijk geweldig.

knowhow, adequate en communicatief

Ik ben uiterst tevreden over de advocaat Martijn Hoekman en het kantoor waar hij partner van is: Beelaardbreetveld. Vakkundig en goed resultaat behaald! Proficiat!

• Geholpen door: Martijn Hoekman

Goede proffesionele bijstand

Mijn ervaring was heel prettig. Dhr Breedveld voelde snel vertrouwd, en wist mijn zaak met goede afloop af te handelen.

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Ontzettend professioneel en betrokken!

Een enorm goede ervaring met Beelaard Breedveld Advocaten! Enorm professioneel, betrokken en vriendelijk! Zou deze organisatie iedereen aanraden! Mijn dank is groot!

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Begripvol, strijdvaardig, duidelijk, reëel en sociaal!!

Onze ervaring met Vivian Klaassen is ronduit fantastisch geweest! Ze heeft ons direct een gevoel kunnen geven dat je als burger wel degelijk je gelijk kunt halen wanneer grote overheidsinstellingen maar denken te kunnen doen wat zij willen en niet alleen omdat we onze zaak gewonnen hebben.

Rijbewijs terug gekregen!!!

Goed geholpen bij de procedure, waardoor ik gelukkig mijn rijbewijs eindelijk weer terug heb!!

Heel goed geholpen.

Mijn advocaat heeft me heel goed geholpen met mijn zaak. Ze heeft me alles duidelijk uitgelegd, over wat ik allemaal kan zeggen. Door de aanwezigheid van mijn advocaat tijdens het gesprek met de OM,is mijn zaak afgesloten en heb ik geen straf opgelopen.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

De mede-mens in de advocaat ont-moeten

Van vraag naar optie In een gevecht verliezen alle betrokkenen de VREDE De on-rechtvaardigheid van de rechtbank Met het water van mn tranen slik ik dit weg. Het verteren ervan biedt ruimte voor vernieuwde inzichten Mijn talenten zijn van mij zo ook.mijn leven en nieuwe keuzes. De mede-mens advocaat Haar luisterend oor Is mijn activatie tot een doorstart. Leven is beweging Fijn dat ik samen met ' mijn' advocaat In beweging kon blijven Ook met de uitspraak van de rechtbank Voel ik mij Zelf De regisseur van mijn leven. Vivian, Dank voor jouw aandacht En Vertrouwen en je bereijk zijn voor mij. Vanaf hier en NU Wens ik je wat jij jeZELF van Harte toewenst In je werk En ook prive. Munay Vny:- )

Echt bettokkenheid, zeer kundig

Vivian Klaassen, haar kundigheid en begeleiding in heel het traject heeft mij moed gegeven om door te gaan en de rechtzetting met een gewenst resultaat te behalen.

Super !

Vivian Klaasen heeft mij vriendelijk, betrokken, professioneel en snel geholpen. Zij heeft kennis van zaken en komt snel tot de kern waarbij zij goed voor ogen houd wat het beste voor jou is.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Zeer ter zake kundig, echte betrokkenheid, prima communicatie, kortom: zeer aan te bevelen!

Mevrouw Klaassen heeft mijn zaak uitstekend behartigd! Ik kan zonder twijfel zeggen dat zij echt vanuit haar hart werkt, dat werk niet alleen maar een middel is om een inkomen te hebben. Los van dat het gewenste resultaat is bereikt, waar ik natuurlijk heel blij mee ben, heb ik vanaf het begin ervaren dat ik vertrouwen kon hebben in haar inzet en kunde. Communicatie was ook prima. Als ik een vraag had, nam ze de tijd om die te beantwoorden. Kortom: chapeau Vivian Klaassen!

Zeer degelijke strafpleiter

Een zeer goed advocate met een brede specialisme met name in het strafrecht. Een aanrader !!!

Over Beelaard Breetveld Advocaten

Beelaard Breetveld Advocaten verleent specialistische hulp op het gebied van arbeidsrecht, huurrecht, personen- en familierecht, sociaal zekerheidsrecht, strafrecht en verbintenissenrecht aan particulieren (ook op toevoegingsbasis) en ondernemers. Beelaard Breetveld Advocaten is een maatschap die zich kenmerkt door een informele sfeer met korte communicatielijnen, zowel naar de cliënt als tussen de advocaten onderling. Uiteraard staat het belang van de cliënt voorop, waarbij de cliënt snel en in heldere bewoordingen wordt geïnformeerd over zijn rechtspositie. Zonodig wordt spoedig met een procedure begonnen. De advocaten van Beelaard Breetveld hebben in het rechtsgebiedenregister van de Nederlandse orde van advocaten de volgende hoofd- en subrechtsgebieden geregistreerd: – strafrecht en de subrechtsgebieden: jeugdstrafrecht en slachtofferzaken; – arbeidsrecht; – sociaal zekerheidsrecht en de subrechtsgebieden: sociale voorzieningen, volksverzekeringen, werknemersverzekeringen; – burgerlijk procesrecht; – huurrecht; – insolventierecht; – personen- en familierecht.

Over Advocaatscore.nl