Hoge kwaliteit en service level

Volledige ontzorging. Verstand van zaken. Heldere communicatie, zowel met 'kantoor' als team ter plaatse. Geen compromissen op kwaliteit. Houden zich aan afspraken.

Gewoonweg een geweldig bedrijf!

Binnen een paar maanden lag het bad er. Een bad van alle luxe voorzien en het werkt als een trein. Uitstekende service, gewoon via whatsapp dus geen ingewikkelde of omslachtige helpdesks. Een absolute aanrader dit bedrijf!

Maken klant is koning meer dan waard !

Vanaf eerste kennismaking tot nu (half jaar na aanleg) is het contact, de service en de klantbenadering geweldig. Geen woorden maar daden. Na het eerste telefoontje werd meteen thuis een afspraak gemaakt gevolgd (na instemming) door een realistische begroting. Na opdracht is alles precies gegaan conform planning en afspraken, en meer dan dat, waar maak je het nog mee, en dat voor zo'n groot project in de wintermaanden. Als bij ons de moed (regen) wegzakte wisten de altijd positieve en professionele medewerkers ons weer het vertrouwen te geven dat alles goed komt. Wat nodig was werd overlegd en altijd ruimte en aandacht (!) voor het stellen van vragen. Er werd meegedacht en (ongevraagd) gecoördineerd tussen verschillende partijen en onderling; dat heet ontzorgen. Het zwembad wordt met grootste zorgvuldigheid gerealiseerd. Ook de service is geweldig. Altijd is er tijd en ruimte voor uitleg. Er wordt nagevraagd of alles werkt en de puntjes worden op de i gezet waar nodig. Dank aan alle fantastische medewerkers van Waterwel. Jullie zijn een topteam!

Heerlijke zwemvijver

Een half jaar geleden hebben wij een zwemvijver laten aanleggen door Waterwel. Onze wens was een strakke zwemvijver/bio-pool. Liefst zonder beplanting gezien de beperkte afmeting van onze tuin. Graag wilden we water dat op natuurlijke basis gefilterd wordt zonder chloortoevoeging. Op advies van Waterwel hebben we gekozen voor een hydrolyse-systeem. Een extra investering maar de moeite waard; het systeem is goed te bedienen via een app (ook op afstand) en zorgt voor mooi natuurlijk helder water; drinkwaterkwaliteit waar ook menig kikker zich in thuis voelt. We hebben het contact met Waterwel als zeer prettig ervaren; met deskundige en vriendelijke medewerkers. Er is inventief met ons meegedacht tijdens het hele project. Goede suggesties en een stukje maatwerk qua afwerking; met een prachtig eindresultaat. We maken er dagelijks gebruik van; met elke ochtend een frisse dip in ons heerlijke buitenbad.

Toppers!!

Vorig jaar een zwembad aan laten leggen door Waterwel. Spannend, maar vanaf het eerste bezoek in de showroom was het vertrouwen er dat het goed ging komen. En dat kwam het ook. Jongens zijn stuk voor stuk toppers, betrouwbaar, gezellig, beleefd en meedenkers. Het is een hoop waard als er mensen bij je thuis werken waarbij je gewoon weet ik kan gerust even weg gaan want dit gaat goed komen. Resultaat een prachtig zwembad, bedankt mannen voor alles!

Heel prettig om mee samen te werken.

De opdracht was: een bestaand zwembad uitbreiden met een waterbehandelingsinstallatie. Ondanks de vakantieperiode werd voortvarend gereageerd op mijn offerte aanvraag. De uitvoering verliep soepel. Speciale problemen die je tegenkomt bij inbouw / aanbouw bij een bestaande installatie werden keurig opgelost. Het plezier in het werk en de klantvriendelijkheid vielen op bij alle medewerkers van Waterwel die ik heb ontmoet.

Prachtig resultaat en professioneel te werk gegaan.

Na al enige tijd op zoek te zijn geweest naar een goede, degelijke zwembadbouwer, zijn we uitgekomen bij Waterwel. Zij leveren alleen maar kwaliteit. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je hier iets aanschaft waarvan je na een paar jaar spijt hebt. Wij hebben een bouwkundig zwembad genomen, welke in 2 maanden is opgeleverd. Keurig geïnformeerd over de mogelijkheden door Antony en Gijs zowel bij ons thuis als in de showroom. René kon je altijd bellen of appen als je vragen had over de planning. Dit werd van te voren keurig doorgegeven. Na de oplevering hadden we natuurlijk nog best wat vragen over het zwembad en de techniek. Dit werd allemaal netjes uitgelegd. De medewerkers zijn stuk voor stuk erg netjes en beleefd, en gaan voor het hoogste niveau. Dikke pluim!

Professioneel

Waterwell heeft als onze wensen vervuld, het zwembad is prachtig geworden de service was prima, problemen werden besproken en opgelost de onderaannemers ( tegelwerk,loodgieter) dachten mee om problemen in de toekomst te voorkomen om zo tochal onze wensen uit te voeren. Het eindresultaat is verbluffend het zwembad gaat op in de omgeving alsof het 1 is met de natuur. We hebben het zwembad nu 6 maanden zonder problemen functioneert prima en nu al een plezier om te hebben Ik zou een ieder Waterwell aanbevelen, ze houden zich aan alle afspraken en ook aan de offerte, dus wat mij betreft een 10 met een griffel. Peter Bon Bosch en Duin

Vanaf het moment van onze binnenkomst in de showroom in Barneveld tot de realisatie van zowel het bad als de jacuzzi, is alles gegaan zoals we dat vooraf graag zouden willen. Vakkundig, ontspannen en erg (klant) vriendelijk. Alles is geheel volgens afspraak en met een strakke planning uitgevoerd. Het was elke dag weer een feest om met de vakmannen te werken en we zijn bijzonder blij met het prachtige resultaat!

Wij zijn zeer blij met het prachtige eindresultaat.

Het was geen alledaags project. Door Anthony zijn wij vooraf goed en geduldig geïnformeerd over de mogelijkheden. De samenwerking van Waterwel met de betonconstructeur was van meet af aan prima. Bij ons heeft Gerard alle installaties uitgevoerd en dat heeft hij werkelijk uitstekend gedaan. Sowieso een prettige professional. Ook de afstemming met ons door Rene, die als werkvoorbereider met tegelzetter, kitter en verwarmingsmensen coördineerde, mag niet onvermeld blijven. Het gevolg van dit alles is dat een project van bijna een jaar onze verwachtingen ruimschoots heeft overtroffen. Complimenten!

Anthonie Fokkerstraat 3772 MP

41 Barneveld

Over Waterwel B.V.

20 jaar passie en vakmanschap. Dit zijn de 2 belangrijkste eigenschappen van Waterwel. In deze 20 jaar tijd zijn er in samenwerking met het kantoorpersoneel mooie projecten door onze monteurs gerealiseerd. Met een gezamenlijk team van 23 medewerkers proberen we elke dag het maximale eruit te halen. Naast het bouwen van zwembaden en zwemvijvers houden we ons ook bezig met het monteren van beregeningen en waterinstallaties. Van groot tot klein, van modern tot landelijk. Iedereen vindt een passende wateroplossing. Waterplezier gunnen we iedereen! Daarom zit Waterwel centraal in Nederland, met het kantoor in Barneveld. Vanuit die plaats bedienen we klanten door heel Nederland. Met aanleg onderhoud, renovatie en service als het gaat om zwembaden, zwemvijver of beregeningssystemen. Uw interesse gewekt? Neem dan contact op via e-mail of telefoon. Onze medewerkers staat u graag te woord!