Prachtig resultaat en professioneel te werk gegaan.

Na al enige tijd op zoek te zijn geweest naar een goede, degelijke zwembadbouwer, zijn we uitgekomen bij Waterwel. Zij leveren alleen maar kwaliteit. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je hier iets aanschaft waarvan je na een paar jaar spijt hebt. Wij hebben een bouwkundig zwembad genomen, welke in 2 maanden is opgeleverd. Keurig geïnformeerd over de mogelijkheden door Antony en Gijs zowel bij ons thuis als in de showroom. René kon je altijd bellen of appen als je vragen had over de planning. Dit werd van te voren keurig doorgegeven. Na de oplevering hadden we natuurlijk nog best wat vragen over het zwembad en de techniek. Dit werd allemaal netjes uitgelegd. De medewerkers zijn stuk voor stuk erg netjes en beleefd, en gaan voor het hoogste niveau. Dikke pluim!

Professioneel

Waterwell heeft als onze wensen vervuld, het zwembad is prachtig geworden de service was prima, problemen werden besproken en opgelost de onderaannemers ( tegelwerk,loodgieter) dachten mee om problemen in de toekomst te voorkomen om zo tochal onze wensen uit te voeren. Het eindresultaat is verbluffend het zwembad gaat op in de omgeving alsof het 1 is met de natuur. We hebben het zwembad nu 6 maanden zonder problemen functioneert prima en nu al een plezier om te hebben Ik zou een ieder Waterwell aanbevelen, ze houden zich aan alle afspraken en ook aan de offerte, dus wat mij betreft een 10 met een griffel. Peter Bon Bosch en Duin

Fantastisch

Vanaf het moment van onze binnenkomst in de showroom in Barneveld tot de realisatie van zowel het bad als de jacuzzi, is alles gegaan zoals we dat vooraf graag zouden willen. Vakkundig, ontspannen en erg (klant) vriendelijk. Alles is geheel volgens afspraak en met een strakke planning uitgevoerd. Het was elke dag weer een feest om met de vakmannen te werken en we zijn bijzonder blij met het prachtige resultaat!

Wij zijn zeer blij met het prachtige eindresultaat.

Het was geen alledaags project. Door Anthony zijn wij vooraf goed en geduldig geïnformeerd over de mogelijkheden. De samenwerking van Waterwel met de betonconstructeur was van meet af aan prima. Bij ons heeft Gerard alle installaties uitgevoerd en dat heeft hij werkelijk uitstekend gedaan. Sowieso een prettige professional. Ook de afstemming met ons door Rene, die als werkvoorbereider met tegelzetter, kitter en verwarmingsmensen coördineerde, mag niet onvermeld blijven. Het gevolg van dit alles is dat een project van bijna een jaar onze verwachtingen ruimschoots heeft overtroffen. Complimenten!

Over Waterwel B.V.

20 jaar passie en vakmanschap. Dit zijn de 2 belangrijkste eigenschappen van Waterwel. In deze 20 jaar tijd zijn er in samenwerking met het kantoorpersoneel mooie projecten door onze monteurs gerealiseerd. Met een gezamenlijk team van 23 medewerkers proberen we elke dag het maximale eruit te halen. Naast het bouwen van zwembaden en zwemvijvers houden we ons ook bezig met het monteren van beregeningen en waterinstallaties. Van groot tot klein, van modern tot landelijk. Iedereen vindt een passende wateroplossing. Waterplezier gunnen we iedereen! Daarom zit Waterwel centraal in Nederland, met het kantoor in Barneveld. Vanuit die plaats bedienen we klanten door heel Nederland. Met aanleg onderhoud, renovatie en service als het gaat om zwembaden, zwemvijver of beregeningssystemen. Uw interesse gewekt? Neem dan contact op via e-mail of telefoon. Onze medewerkers staat u graag te woord!