Erg ontevreden. Geen Service!

1. Een jaar of 10 geleden een airco laten plaatsen van ongeveer €6000,- Dat verliep soepel. De monteurs leken kundig maar wat binnen een dag klaar had moeten zijn werd ineens twee extra dagen omdat de monteur even ergens anders heen moest. Voor een noodgeval heb ik best begrip maar netjes vindt ik het niet. 2. In het vervolg op de installatie wilde ik een servicecontract afsluiten om de units in goede conditie te houden. Daar "moest ik dan maar even voor bellen met Marco. Marco was erg lomp en onbehouwen in zijn antwoord: "Nee daar begin ik niet aan hoor, we hebben het veel te druk". Dit onderhoud dus elders ondergebracht. 3. Recentelijk ging de airco kapot. Telkens vloog de zekering eruit zodra de airco aangezet werd. Eerst na een paar minuten en later binnen een paar seconden. De servicemonteur van het andere bedrijf kwam langs, keek even omhoog naar de buitenunit en concludeerde dat de compressor kapot was. Ik moest maar een nieuwe installatie aanschaffen. (€6000-€8000). En dat binnen 10 jaar middelmatig gebruik... 4. Voor een second opinion toch maar weer met Hoogland Koeltechniek ge-maild, nooit een antwoord gehad. Dan maar gebeld. En na vele keren geen gehoor toch een afspraak met een monteur die de volgende dag al op de stoep stond. (is toevallig bijna een buurman). Airco aangezet en deze startte gewoon op. Maar na 5 minuten viel de zekering weer uit. Monteur ging even naar buiten en trok de conclusie dat de compressor kapot zou zijn en mogelijk de printplaat ook. Koop maar een nieuwe was zijn advies. 5. Weer contact gezocht met de nog altijd even lompe Marco. "Ja de compressor is wel te vervangen maar dat is heeeeeeeel moeilijk en of die dan nog wel te verkrijgen is met zo'n bejaarde airco en dan ook de printplaat met de huidige schaarste in de wereld van de elektronica... nou, nou, nou... moeilijk moeilijk..." Dus ik vroeg wat het ging kosten, "Zeker €2500 als het meezit" Koop een nieuwe. "Want de printplaten van de drie bi

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid