Prettige ervaring, deskundige verkoper, ongedwongen sfeer.
Beste heer Van den Berg, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback! Wij proberen de klant ten alle tijden mee te nemen in de Audi beleving doormiddel van onze deskundigheid en de daarbij behorende service. Voor nu wensen wij u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe Audi A5 Sportback en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Storm & Lucas Audi Centrum Roosendaal
Ruben was onze verkoopadviseur en heeft ons heel prettig geholpen. Hij was goed bereikbaar, betrokken, vriendelijk en kundig. Kortom een aanrader!
Geachte mevr. van Loo, Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die Ruben u heeft verleend. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het koopproces en dat ze goed worden geholpen door onze medewerkers. We zullen uw complimenten zeker met Ruben delen. Hij zal er erg blij mee zijn. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
motor storing in de Audi a4 van 2012, 308500 km op de teller. prijs voor volledige reparatie 2000,-- inruilprijs zonder reparatie 3000,-- hierdoor kreeg ik het advies een andere auto aan te schaffen. dit gedaan met prima aankoop advies van de verkoper. echter kreeg ik nog een rekening achterop van 640,-- voor het vaststellen van de motorstoring en olie verversen. die vond ik ongehoord hoog. advies voor een andere auto was goed. Eerlijk advies was ook goed.
Geachte dhr. Clarijs, Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de extra kosten voor het vaststellen van de motorstoring en olie verversen. We begrijpen uw frustratie over de extra kosten. Het is inderdaad vervelend om na de aankoop van een nieuwe auto nog een onverwachte rekening te ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten een eerlijk en transparant advies krijgen over de staat van hun auto. In uw geval was de motorstoring complex en was er nader onderzoek nodig om de oorzaak te achterhalen. Dit onderzoek heeft helaas extra tijd en kosten met zich meegebracht. We hopen dat u ondanks de extra kosten tevreden bent met uw nieuwe auto en de service die u van ons heeft ontvangen. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Prima geholpen en goed geluisterd naar mijn wensen, alles is netjes, snel en transparant geregeld. Top zo!
Beste dhr. van Oversteeg, Hartelijk dank voor uw geweldige review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service en dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Wij vinden het belangrijk om goed te luisteren naar onze klanten en alles netjes, snel en transparant te regelen. Wij zijn blij dat u dit ook heeft ervaren. Uw positieve feedback motiveert ons om ons te blijven inzetten voor onze klanten. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Auto was 14 dagen bij de garage en nog niet honderd procent in orde als ik dit geweten had ik de auto niet gekocht . Er is super best gedaan om de stuur in richting goed uit te lijnen mocht ik toch twijfels hebben mag ik altijd langskomen en wordt er toch naar gekeken om het op te lossen super bedankt alvast MVG Peter Hofland
Geachte dhr. Hofland, Bedankt voor uw review over de aflevering van uw auto. We vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de staat van de auto bij aflevering. We begrijpen uw frustratie dat de auto niet 100% in orde was na 14 dagen in de garage. Onze verkoopadviseur heeft samen met u naar een oplossing gekeken en het probleem wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze service en we nemen uw feedback dan ook erg serieus. We zullen uw review gebruiken om onze service te verbeteren. We hopen dat u nog veel plezier beleeft aan uw auto. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Originele beoordeling
Auto was 14 dagen bij de garage en nog niet honderd procent in orde als ik dit geweten had ik de auto niet gekocht
Geachte dhr. Hofland, Bedankt voor uw review over de aflevering van uw auto. We vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de staat van de auto bij aflevering. We begrijpen uw frustratie dat de auto niet 100% in orde was na 14 dagen in de garage. Onze verkoopadviseur heeft samen met u naar een oplossing gekeken en het probleem wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze service en we nemen uw feedback dan ook erg serieus. We zullen uw review gebruiken om onze service te verbeteren. We hopen dat u nog veel plezier beleeft aan uw auto. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Duidelijk, goede afspraken, netjes, professioneel en vriendelijk.
Beste dhr. van Westen. Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om ons te laten weten wat u van ons vindt. We vinden het belangrijk om duidelijk te communiceren, goede afspraken te maken en onze klanten op een nette, professionele en vriendelijke manier te helpen. We zijn blij dat u dit heeft gewaardeerd. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Uitstekend geadviseerd en geholpen tijdens het aankoop traject door Ruben Tienhoven.
Geachte Ronald, Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die u van Ruben Tienhoven heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich goed geadviseerd en geholpen voelen tijdens het aankooptraject. We waarderen uw feedback enorm en zullen deze zeker met Ruben delen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
We zijn tevreden over de koop de aflevering en de contacten.
Beste dhr. Bijl, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de koop, aflevering en contacten. Het is altijd goed om positieve feedback te ontvangen. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw vertrouwen en geniet van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Storm & Jelte, Audi Centrum Roosendaal
Goed advies en aandacht bij de aankoop van onze auto door Eric Louer
Beste dhr. Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Eric Louer bij de aankoop van jullie auto. Het is altijd prettig om te lezen dat iemand goed advies en persoonlijke aandacht heeft gekregen tijdens zo'n belangrijke aankoop. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Eric & Jelte Audi Centrum Roosendaal
Goede service en prima uitleg bij aflevering van onze zo goed als nieuwe A3.
Beste dhr. Carlo, Het doet ons veel plezier om te lezen dat u zo tevreden bent met de service en uitleg die u heeft ontvangen bij de aflevering van uw bijna nieuwe A3. We zijn blij dat u een vlotte en vriendelijke ervaring heeft gehad. Veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Eric & Jelte Audi Centrum Roosendaal
Audi A3 occasion gekocht zonder enkele problemen.
Beste dhr. Burlage, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met de aankoop van uw Audi A3 occasion zonder enige problemen. Goede service en betrouwbaarheid zijn essentieel bij het kopen van een auto, dus het is geweldig om te lezen dat dit bij u ook het geval was. Wij wensen u veel fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Ruben & Jelte Audi Centrum Roosendaal
is goed gegaan. Waren wat klein puntjes maar mogen geen naam hebben.
Geachte dhr. Sluimer, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en we nemen uw feedback dan ook ter harte. We waarderen het dat u de "kleine puntjes" benoemt. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Erg prettige ervaring gehad, ik kan voor een proefritje en een goed gesprek over de auto. Ruben heeft me kundig, eerlijk en vlot geholpen
Geachte Gideon, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de manier waarop u bent geholpen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het oriëntatieproces en dat ze met een goed gevoel de weg op gaan in hun nieuwe auto. Het is fijn om te horen dat Ruben u goed heeft geholpen en dat u de proefrit en het gesprek als prettig heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
,
Beste dhr. Broos, Hartelijk dank voor uw review over ons bedrijf. We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en het nakomen van afspraken. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Storm Westerman is een zeer actieve en correcte verkoper, die op een informele manier zaken doet. Komt afspraken na en alles wordt via mail of app bevestigd. aflevering ging helemaal goed en auto stond er als nieuw bij! Nadien nog even een berichtje hoe de auto bevalt. Kortom heel fijn zaken gedaan!
Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review over de aankoop van uw Audi A1. We zijn erg blij dat u tevreden bent over de service van Storm Westerman en de afhandeling van de koop. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het aankoopproces en dat ze met een goed gevoel de weg op gaan in hun nieuwe auto. Het is fijn om te horen dat Storm u goed heeft geholpen en dat je de aflevering als prettig hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw Audi A1 en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Prima
Beste dhr. van Loen, Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Prettig contact en komen afspraken netjes na.
Beste dhr. van Sloten, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Je compliment over het prettige contact is voor ons heel waardevol. We vinden het belangrijk om een persoonlijke en betrokken relatie op te bouwen met onze klanten. We vinden het ook belangrijk dat we onze afspraken netjes nakomen. We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Ik ben heel goed geholpen. Werd goed met mij meegedacht over de mogelijkheden, ook met betrekking tot de inruilwaarde van mijn andere auto. Ter plaatste werd de app volledig voor mij ingesteld.
Beste dhr. Goncalves, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u zo goed bent geholpen door Ruben. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, en het is fijn om te horen dat dat in dit geval is gelukt. We zijn ook blij dat u tevreden bent over de inruilwaarde van uw andere auto. Het is altijd fijn om te horen dat we onze klanten kunnen helpen om een goede keuze te maken en dat ze tevreden zijn met de service. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Van de overdracht werd iets leuks gemaakt en na ontvangst nog zoete post ontvangen.
Beste Eveline, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. We vinden het belangrijk om onze klanten op een klantvriendelijke en vlotte manier te helpen. We zijn dan ook blij dat u dit zo ervaren heeft. We vinden het ook leuk om te horen dat u de overdracht als leuk hebt ervaren. We proberen er altijd iets leuks van te maken, zodat het een onvergetelijke ervaring wordt voor onze klanten. De zoete post was een klein gebaar van onze waardering voor uw aankoop. We hopen dat u er van heeft genoten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Audi Centrum Roosendaal. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Afspraak proefrit was niet direct bekend bij beide verkopers. Factuur op laatste betalingsdag ontvangen, terwijl rekening reeds was betaald. Verbeterpunt: Interne communicatie Verder een keurig verzorgde en prettige transactie met uw verkoper Ruben.
Beste Peter, Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback zeer serieus en willen graag onze excuses aanbieden voor de onduidelijkheden over de afspraak voor de proefrit en de late ontvangst van de factuur. We begrijpen dat dit voor u vervelend is geweest en we nemen dit dan ook als een leermoment. We zullen onze interne communicatie verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We zijn blij te horen dat u verder een keurig verzorgde en prettige transactie heeft gehad met onze verkoper Ruben. We waarderen uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal
-Deze Audi a3 werd afgeleverd met een kapotte voorband waar het canvas al van zichtbaar was, dit zag ik met verbazing de dag na aflevering ,levensgevaarlijke situatie ! met alle gevolgen van dien gelukkig bleef een klapband mijn bespaard moest zelf ook nog meedenken voor een oplossing ? anders had ik 2 verschillende banden merken op de vooras gehad wat dus ook niet mag. - had verschillende krasjes in de lak ,met de vraag voor evt. weg poetsen ,of polijsten was helaas niets aan gedaan. gelukkig heb ik het zelf opgelost. dit alles had zeker niet voor mogen komen bij een Audi garage.!
Geachte dhr. Jabaaij, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en zijn we samen tot een oplossing gekomen. We wensen u nog veel rijplezier met uw Audi A3. Mocht u nog vragen of klachten hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Aandacht voor de client
Beste de heer van Dijk, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons bedrijf. We vinden het belangrijk om onze klanten goed te bedienen en te zorgen dat ze zich op hun gemak voelen. We zijn dan ook blij dat u dat zo ervaren heeft. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nogmaals in onze showroom! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Prettig bedrijf, aardige medewerksters en door verkoper fijn geholpen .
Beste mevr. Ozinga, Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze medewerkers. We vinden het belangrijk om onze klanten goed te bedienen en zorgen dat ze zich op hun gemak voelen. We zijn dan ook blij dat u dat zo ervaren heeft. We begrijpen dat u niet tevreden was met de staat van de auto. We nemen uw feedback serieus en zullen dit zeker mee nemen in ons streven om onze klanten nog beter te bedienen. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Balen dat de servicebeurt er niet af was toen ik de showroom uit reed. Verder heel tevreden.
Geachte Viola Sebrechts, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze nette service. We begrijpen dat het vervelend is dat de servicebeurt niet af was toen u de showroom uitreed. We werken er hard aan om onze service te verbeteren en we zullen dit zeker mee nemen in onze evaluatie. We hopen dat u in de toekomst weer van onze service gebruik zult maken. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Het contact met de mensen verliep prima. De 2e hands auto was nagekeken op een heleboel punten. Met de auto ben ik overigens heel blij. 2 minpuntjes. 1. Een versleten deels werkende reservesleutel meeleveren verwacht ik niet van een merkdealer. 2. noodsituatie gehad doordat er lucht in de remleiding zat. Bij een lokale specialist met spoed opgelost. De verkoopadviseur kon ook geen telefonisch contact opnemen.
Beste dhr. Kuyntjes, Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u heel blij bent met uw nieuwe Porsche. Wij proberen altijd de beste kwaliteit aan onze klanten te leveren en betreuren het dan ook dat er helaas twee minpuntjes waren. Gelukkig hebben wij vernomen dat de sleutel al opgelost is en dat u zaterdag langs komt voor een kop koffie en een passende oplossing betreffende de remleiding! Wij wensen u veel veilige, trotse en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Porsche Cayenne! Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal
Argon 41
4751 XC Oud Gastel
Audi Centrum Roosendaal is dé Audi specialist voor de regio's Roosendaal, Bergen op Zoom en ver daarbuiten. Voor aanschaf, lease, onderhoud en service bent u bij ons aan het juiste adres! Audi staat voor design, kwaliteit en innovatie. Audi Centrum Roosendaal heeft een ruim assortiment van zowel nieuwe auto's als occasions. Daarbij heeft u als klant recht op de beste service en daarom stellen wij hoge eisen aan onze dienstverlening. Dit merkt u in onze showroom en in de werkplaats. In onze vestiging in Roosendaal staat een vast team van gespecialiseerde monteurs voor u klaar om het onderhoud aan uw Audi snel en goed uit te voeren. Met een showroom in Roosendaal en Breda en Occasion Center in Roosendaal is er altijd een vestiging bij u in de buurt. Kom langs en ervaar het zelf!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.