altijd bereid om mee te denken!

altijd bereid om mee te denken!

Keurig geholpen.

Goed geluisterd en netjes door gepakt door jullie. Snel en adequaat afgehandeld.

Nette en correcte afhandeling.

Zelfs toen bleek dat er technisch meer schade was dan dat het schadebedrijf in eerste instantie opgemerkt had, regelde ze bij de Jong en Tump opnieuw alle schade zonder dat wij erook maar iets voor hoefde te doen.

Snel en accuraat afgehandeld!

De aangemelde schade is zonder problemen hersteld door de dealer. De kosten zijn (zonder mijn tussenkomst) vergoed aan de hersteller!

Goede service en advies

Prima afhandeling.

Snelle reactie

Alles snel en fijn afgehandeld

Door dat mijn vrouw een niet te stoppen bloedneus kreeg moest zij naar een kliniek in Spanje en ook de volgende dag weer daarnaartoe voor controle,alles prima verlopen ook met de verzekering,dank daarvoor

Vakkundig en met persoonlijke aandacht

Al vele jaren lopen mijn verzekeringen bij De Jong & Tump, en naar tevredenheid. Hun persoonlijke aandacht, vakkennis en meedenken (maatwerk) zijn voor mij een grote meerwaarde.

Al 60 jaar verzekerd probleemloos

Goede en snelle afhandeling

Als er problemen zijn, wordt het altijd goed opgelost. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden over de correcte afhandeling van onze schade

Na de storm was ons raam eruit gevlogen. Volgende dag gebeld met de jong en tump.Zeer vriendelijk te woord gestaan door mevr.van Beem.Zij heeft precies uitgelegd welke stappen er gedaan moesten worden.Heel blij mee!

Zeer goed geholpen

Door storm auto total loss. Gebeld naar jullie. Kreeg meteen formulier toegestuurd en te horen gekregen wat ik moest doen. Binnen een maand was alles geregeld en had ik de dagwaarde ontvangen. Super

Niet helemaal tevreden.

Ben het niet altijd eens met tussen persoon (de jong en tump.

Zoals altijd goed geholpen met het oplossen van problemen

Camper stond bij de dealer voor een reparatie van het dakluik. De dealer wilde eerst zekerheid over de betaling en door tussenkomst van De Jong en Tump kon ik mijn camper, na een paar dagen na de reparatie , weer meenemen.

Prima en snel.

Snelle afhandeling, En keurig geholpen

Klantvriendelijk

Zoals veel mensen die in een huis wonen van meer dan 100 jaar oud ontstaan er soms niet zichtbare gebreken met daardoor vervelende schades , De jong en Tump ken ik al ruim 30 jr, klantvriendelijk, service gericht en eerlijk en ruime vak kennis. Alles schades zijn naar volle tevredenheid altijd opgelost. Ook een prima werkgever, mijn vader heeft vroeger daar met plezier gewerkt als assurantie adviseur

Altijd even behulpzaam

Regine, of één van de andere dames. Altijd even behulpzaam, wat voor vraag ik ook stel en op welk tijdstip dan ook. Top hoor!

Buitengewoon goed, zoals ik al jaren ben gewend van De Jong en Tump.

De firma is altijd bereikbaar, waar gebeurd dat nog, nergens, maar wel bij De Jong en Tump, vandaar mijn tevredenheid, Chapeau.

Prima service op een gemoedelijke wijze opgelost

Prima opgelost

Snelle en persoonlijke service

Ik ben al mijn hele leven verzekerd via De Jong en Tump. Altijd makkelijk bereikbaar en zeer hulpverlenend. Fijn dat als je belt ook gelijk iemand aan de telefoon hebt en je helpt als het allemaal te veel is.

Top, heel behulpzaam

Personeel is zeer behulpzaam en het probleem wordt snel opgelost. Ik ben heel te vrede over de service van De Jong & Tump.

heel goed

Mijn schade aan de auto werd heel goed en vakkundig afgehandeld. werd door de telefoon heel goed ingelicht hoe we dit gingen oplossen. en van beide kanten waren we te vrede over de afhandelingen. top.

ruitschade

mijn verzekeringen lopen allemaal via Jong en Tump de schade wordt altijd prima afgehandeld . Ook de advisering over verschillende verzekeringen is zeer persoonlijk .Ook deze schade was heel goed geregeld .

Wisselend...

Ik heb jaren gehad dat ik heel snel en prettig ben geholpen. Helaas ben ik in maart door een uitparkerende auto geraakt en heb ik tot op heden nog steeds niets gehoord over de afhandeling. Maar rij nog wel steeds met een kapotte auto. Familieleden zijn in het verleden al weggegaan bij het bedrijf en ik gaf ze voor nu nog een kans. Maar ligt er wel even aan hoe lang deze afhandeling duurt. Voor nu dus helaas een nee op de aanbeveling...

Prima afhandeling. Reacties op telefonische informatie verzoeken kunnen sneller worden afgehandeld. Je moet soms even porren om een voordeliger premie te krijgen.

De Noord 13 1452 PS Ilpendam

Over De Jong & Tump

De Jong & Tump is hét adres voor al uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor in Ilpendam adviseren wij u graag over verzekeringen en andere financiële zaken. Met een nuchtere Noord-Hollandse blik en behulpzame aard stellen onze adviseurs alles in het werk om u van onafhankelijk, deskundig advies te voorzien. Altijd met het oog op het aangaan van een langdurige samenwerking. Zo kunt u er bij de Jong & Tump op vertrouwen dat uw financiële zaken goed geregeld zijn.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.